Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team [Palaute- ja tiedoitusketju]

Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Aika tylsää kun kukaan ei vaivaudu liittymään chat-huoneeseen ikinä ? :/ aina kun pelaan lbo niin olen yksin chat-huoneessa välillä montakin tuntia mutta teistä ei kukaan vaivaudu painamaan 2näppäintä ?

(Haluaako joku tulla kanssani suunnittelemaan ja luomaan huikeaa kenttää ? ^^)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ite en oo chatissa jos kukaan ei pyydä liittymään sinne.Tähän asti vain kokouksien aikana sielä on ollut kunnolla väkeä, mutta voithan kutsua muita sinne

PS: sori lyhyt viesti 8D LISÄÄ KESKUSTELUA!! Milloin kokous ja miten menee Alluxus ICE HEART 2 kanssa???
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

PSN:essohei
Kentät:jump in car (monia sellasia) hauskaa, piano run
DLC:pOtC asupaketti ac asu paketti (ja monia muita en vaan muista)

Mikki:Jossain piilossa mutta sanoen on

oon nyt tämmöne pommien expertti mut en silleeen....

Littlebigplanettia tulee pelattua huimat 4 tuntia päivässä
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tervetuloa mukaan, Finland Player! :)

Milloin kokous ja miten menee Alluxus ICE HEART 2 kanssa???
Miten olisi tämän viikon perjantai (21.5)? Silloin voitaisiin päättää mm. noista tarinan teemoista.

IH 2 on ollut vähän aikaa katkolla, johtuen pienestä inspiraation puutteesta, mutta tänään tarkoitus jatkaa rakentamista.

Uusi kysymys hakemukseen
¤Miten löysit tiimimme?

Nykyisten jäsenten ei tarvitse tästä välittää.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Lisäilkääs mua kaveriks, ja sitte kutsukaa sinne chattiin. Haluisin päästä rakentaan ja katteleen sitä world treasure 7 ;)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Menkääs hakuun lbp ja laittakaa:
@sackboy_riku_
@rossavainen619

Siin on ''huippu'' luoja joka pelaa 25h vuorokaudes (liijoittelua) mutta hän haluisi frozen sackiksi eikä omista tietokonetta joten ei pääse foorumeille

ikää hänellä on 15 ja mikki tietenkin löytyy
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

...hän haluisi frozen sackiksi eikä omista tietokonetta joten ei pääse foorumeille

Foorumin käyttäminen hyvin tärkeässä roolissa tiimin toimimisen kannalta. Suunnittelu tapahtuu täällä ja ilman sitä homma ei suju. Siksi pidän pakollisena foorumeille liittymistä, jos tähän tiimiin haluaa haluaa päästä mukaan.

Vaikka taloudesta ei löytyisikään tietokonetta, se ei tarkoita, etteikö voisi liittyä. Kaverisi voi käyttää vaikka kirjaston tietokonetta tms.

(Haluaako joku tulla kanssani suunnittelemaan ja luomaan huikeaa kenttää ? ^^)
Kerro vähän enemmän ideastasi. Yksi tiimin tarkoituksista on ideoiden jakaminen.

Menkääs hakuun lbp ja laittakaa:
Muiden tuotoksia voi mainostaaItsetehtyjen kenttien helmet -ketjussa.

Kokous huomenna! Aiheena 7WT.
Ajankohta: lauantai 22.5 klo 16.00. Ilmoitelkaa jos, ette pääse tulemaan. Syitä ei tarvitse kertoa.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

En kyl mainostanu tolla vaa laitoin siihe sen luojan joka haluis klaaniin ku pyydätte niitä kentiä kertomaan ! ja en pakost muista kokousta
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

^^
Et muistanut, mutta toisaalta ei muistanut ketään muukaan. :D Katotaan ensviikolla uudestaan.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oisin tullut muutoin, mutta kaveri tuli yllättäen kylään ja unohdin :(

Onko joku rakentanut jotain näihin ratoihin liittyvää???

Lyödään nyt tää tarina lukkoon että päästään vauhtiin tään projektin kanssa. Meillä ei oo vielä muuta ns"aineellista" tehtynä kuin Ice Heat 1 ja (2) <- jotka on Alluxus on tehnyt itse, Laitetaanpa nyt öljyä muttereihin että tästä tulisi joskus kaukaisessa epävarmassa tulevaisuudessa valmista :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

joo, en pääsy kokouksiin ja en edes tienny niistä:( no mut oon petskan kans samaa mieltä siitä et vois lyödä lopullisen tarinjan lukkoon ja hiukkase selkeyttää että kuka tekee ja mitä? ite oon tehny muutaman esineen tohon viidakkotemppeli -teemaan... ja aattelin et vois ihan sitä itse kenttää alkaa rakentaa jonkun kanssa kuha ensin tietäis a) mikä on aarre kentäs tai itse kokonaisuudessa... onko aarre kaikista seitsämästä teemasta haalituista palasista koostuva yksi esine vai onko jokaisella teemalla oma uniikki aarre? esim. viidakkotemppeli -teeman aarre on El Dorado? tai jotain muuta teemaan liittyvää? ois kiva tietää sen takia että rakennetaanko tähän kenttään aarrekammio tai jotai sellasta? b) ja ilmeisesti teema on sidoksissa tähän 7WT -projektiin? joten millane on lopullinen tarina ja miten viidakkotemppeli voisi tuoda siihen osansa? ja etenkin se että millainen tuo aarre on tässä projektissa?:)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Uusi kokous
Ilmoitan tällä kertaa hieman aikasemmin niin, että mahdollisimman moni huomaa tämän viestin ajoissa. Pidetään uusi kokoustämän viikon lauantaina 29.5 klo 16. Laitan myöhemmin vielä PSN-viestin kaikille asiasta.


Lyödään nyt tää tarina lukkoon että päästään vauhtiin tään projektin kanssa.
Todellakin. Hoidetaan toi seuraavassa kokouksessa. Olisi kiva saada tää valmiiksi ennen LBP 2:sta. :D

ite oon tehny muutaman esineen tohon viidakkotemppeli -teemaan... ja aattelin et vois ihan sitä itse kenttää alkaa rakentaa jonkun kanssa kuha ensin tietäis a) mikä on aarre kentäs tai itse kokonaisuudessa... onko aarre kaikista seitsämästä teemasta haalituista palasista koostuva yksi esine vai onko jokaisella teemalla oma uniikki aarre? esim. viidakkotemppeli -teeman aarre on El Dorado? tai jotain muuta teemaan liittyvää? ois kiva tietää sen takia että rakennetaanko tähän kenttään aarrekammio tai jotai sellasta? b) ja ilmeisesti teema on sidoksissa tähän 7WT -projektiin? joten millane on lopullinen tarina ja miten viidakkotemppeli voisi tuoda siihen osansa? ja etenkin se että millainen tuo aarre on tässä projektissa?
Luotan sun taitoihin sen verran, että mun puolesta voit hoitaa kokonaan ton viidakko teeman. ;) Sovitaan vielä noi sun mainitsemat asiat kokouksessa, niin pääset kunnolla alkuun.

IH 2 on vähän edistynyt ja olen myös muuttanut hieman sitä x3 tehtävää (kai kaikki sen on löytäneet? :p ) parempaan suuntaan. Se edellinen oli vähän tylsä.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Uusi kokous
Ilmoitan tällä kertaa hieman aikasemmin niin, että mahdollisimman moni huomaa tämän viestin ajoissa. Pidetään uusi kokoustämän viikon lauantaina 29.5 klo 16. Laitan myöhemmin vielä PSN-viestin kaikille asiasta.

Okei, hyvä juttu.

Luotan sun taitoihin sen verran, että mun puolesta voit hoitaa kokonaan ton viidakko teeman. ;) Sovitaan vielä noi sun mainitsemat asiat kokouksessa, niin pääset kunnolla alkuun.

Ookei, mie alottelen sen kentän rakentamist pikkuhiljaa:)

Muute, mites sen esittelykentän kans kävi? Onko jo kaikkien tontit valmiina ja mahtuko ne yhteen kenttään?
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oon täs nyt pidemmän aikaa yrittäny saada tiimin hienoa logoa ulos tuolta LBP:stä niin että sitä voisi käyttää täällä ja muutenkin jos tarvii muuallakin kuin vain LBP:s... noh, nyt oon vihdoin onnistunu jotenkuten siinä ja tässä se nyt on:) Reunat vähä epätasaset ja muutenki vähä suttusen näköne mutta ehkäpä sitten teen paremman myöhemmi.

EDIT: ja itse logohan näyttää miljoona kertaa paremmalta itse pelissä... lähetän jossai vaihees jokaiselle tiimin jäsenelle avaimen kenttään josta tuon logon löytää
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Muute, mites sen esittelykentän kans kävi? Onko jo kaikkien tontit valmiina ja mahtuko ne yhteen kenttään?
Oikeastaan kaikki, jotka ovat tästä projektista olleet kiinnostuneita, ovat rakentaneet ja toimittaneet tonttinsa, Mastaponia lukuunottamatta. Ja kaikki tontit tosiaankin mahtuvat yhteen kenttään ja samaan pakettiin saadaan johdantokin.

Jos joku muuten haluaa vielä osallistua 7WT -projektiin eikä ole vielä rakentanut tonttiaan, kertokaa asiasta mahdollisimman nopeasti ja koittakaa saada tonttinne valmiiksi.

@Anojiel
Toi kuva on muuten kiva, mutta se "vähän" liian iso. Voitko muokata sitä vielä vähän pienemmäksi?

@piavo
Sori, etten ole lähettänyt sulle vielä niitä avaimia. :( Koitan lähettää ne sulle mahdollisimman nopeasti.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oikeastaan kaikki, jotka ovat tästä projektista olleet kiinnostuneita, ovat rakentaneet ja toimittaneet tonttinsa, Mastaponia lukuunottamatta. Ja kaikki tontit tosiaankin mahtuvat yhteen kenttään ja samaan pakettiin saadaan johdantokin.

Okei, mahtava juttu!

@Anojiel
Toi kuva on muuten kiva, mutta se "vähän" liian iso. Voitko muokata sitä vielä vähän pienemmäksi?

Ookei... olikii näköjää yli 20 leveä:eek: no mut nyt pienensin... pitäis olla noin 10 cm leveä nyt:)

EDIT: taitaa kyl olla vielki liian iso?
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ookko Anojel miettinyt millaisia ne viidakko kentät tulis olemaan?? Onko ne Maya teemaisia??? Millaisia esteitä niissä on??? Millainen osa tarinaan??? Millainen se El Doraado olisi???

Ite haluasin jos on mahdollista osallistua tähän jos vain sopii ( Vaikka olenkin aika poropeukalo :eek: )

Millasia ne sun tekemät esineet on??? Jonkinlaisia esteitä/ansoja vai koristelua ja ulkoasua?? Liittyykö ne siihen El Doraado rataan <- siis jos sillä on oma ratansa. Haluaisin kuulla mitä olet suunitellut :)

Monesko Teema tämä Viidakko teema olisi?? Mistä alkaisi ja miten???

Tähän voisi jollain ilmeellä saada liitettyä Mayojen maailman loppu teorian. Mutta miten? se on sitten eri asia. Vois olla joku rata vähän saman tyylinen kuin se tarina pelin Savanni teeman palava metsä.

Minipelejäkin tähän saisi: Maya keihäs selviytyminen, Liaani svingailua, jonkin sortin aivopähkinä, Maya maailman loppu minipeli. (varotaan meteoriitteja ja koitetaan selvitä.....)


Vain ideoita. Toivottavasti saat aluilleen.

Ps:Onko Mastapon vielä mukana???
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ookko Anojel miettinyt millaisia ne viidakko kentät tulis olemaan?? Onko ne Maya teemaisia??? Millaisia esteitä niissä on??? Millainen osa tarinaan??? Millainen se El Doraado olisi???

Hmm... en oo viel kauheest aatellu muuta ku et se vois ensin alkaa keskeltä viidakkoa ja sitten pelaaja päätyy raunioille joiden kautta avautuu tie El Doradoon... hyvin keskeneränen vielä ja ideoita otan ilomielin vastaan. Itse viidakon temppelit voisi olla hyvinkin pitkälle Maya teemaisia. Ja itse El Doradoon voisi tuoda vaikutteita monesta eri kulttuurista... eli El Dorado yhdistäisi vaikka Egyptiläisen, Mayat, Roomalaisen, Aasialaisen ja ehkä jopa arabialaisen rakennustyylin. Eli El Dorado olisi kaupunki jossa kaikki tärkeimmät antiikin kulttuurit kohtais. Mutta tosiaan nää vaa ehdotuksia joten ideoita otan vastaan:)

Ite haluasin jos on mahdollista osallistua tähän jos vain sopii ( Vaikka olenkin aika poropeukalo)

Tottakai, tervetuloa mukaan vaa:)

Millasia ne sun tekemät esineet on??? Jonkinlaisia esteitä/ansoja vai koristelua ja ulkoasua?? Liittyykö ne siihen El Doraado rataan <- siis jos sillä on oma ratansa. Haluaisin kuulla mitä olet suunitellut :)

Oon tehny muutaman ansan ja sitten koristeesineitä muutaman... ja tosiaan tuli leikattua joka ikinen historiapaketin tarra pahville (kyllä, pää oli kai sekasi tai jotai), eli niitä voi käyttää ihan hyvin koristeluna ja ehkäpä jopa El Doradon rakentamises.

Aattelin että viidakkotemppelit ovat eka alue, sitten El Dorado on toka alue ja sen alla hauta ja aarrekammiot olisivat kolmas alue, mutta nää kaikki pitäis saada mahtumaa kahteen kenttään. (tai sit jos oikein villiintyy nii voiha sitä enemmänki käyttää tilaa)
Monesko Teema tämä Viidakko teema olisi?? Mistä alkaisi ja miten???

Tuo varmaaankii selventyy sitten tarkemmin lauantain kokouksessa... mutta aattelin että alkaa keskeltä viidakkoa... mutta sekin riippuu paljon siitä että mikä teema ensin ja miten sitten sieltä lähtee... esim. jos edellinen teema päättyy siihen että sackboy lähtee lentokoneella, niin sitten viidakkotemppelit vois alkaa koneen syöksyllä keskelle viidakkoa... mutta tosiaa sitte lauantaina viimeistää selventyy.

Tähän voisi jollain ilmeellä saada liitettyä Mayojen maailman loppu teorian. Mutta miten? se on sitten eri asia. Vois olla joku rata vähän saman tyylinen kuin se tarina pelin Savanni teeman palava metsä.
Aattelin just ite samaa! El Doradon aarre voisi olla joku esine joka estäisi tuon maailmanlopun... ja tuon palavan metsän voisi yhdistää teemaan niin että matkalla El Doradoon maailmanloppu olisi tulossa ja sataa tulipalloja ja viidakko on romahtamaisillaan/tulessa...

Minipelejäkin tähän saisi: Maya keihäs selviytyminen, Liaani svingailua, jonkin sortin aivopähkinä, Maya maailman loppu minipeli. (varotaan meteoriitteja ja koitetaan selvitä.....)
Noi on tosi hyviä ideoita... tollasia minipelejä vois tehä kans.

(kirjottelin tätä aika väsyneenä joten voipi olla et ei saa kunnol selvää mut toivottavast jotai tolkkua saa:))
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tsekatkaa ketjun eka viesti! ;) (kiitos, Anojiel!)
 
Ylös Bottom