Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team [Palaute- ja tiedoitusketju]

Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

joo pistekuplien asettelu nimittäin melkein yhdessäkään yhteisönkentässä ei käytetä pistekuplia
Kyllä niitäkin hyvissä kentissä käytetään. Käy vaikka tsekkaamassa kenttiä, joille olen antanut sydämen. Siellä pitäisi olla monta sivua hyviä kenttiä ;)

Inhottavan näkösiä ne pultit oli niissä ''keinuvissa'' kohdissa
Niissä ne kyllä näyttää vähän huonolta. Koitan laittaa niitä näkymöttömiksi.

Ok, entäs tämä:
Eiköhän se ollut siinä :D Loistavaa! Vihdoinkin alkaa näkyä valoa tunnelissa! Kiitos, Nakkeri!

Johdantokenttä käy kuumana!
Nyt alkaa pahasti näyttää siltä, ettei kaikkien tontteja saada mahtumaan yhteen kenttään. Ongelma johtuu siitä että kenttä on täynnä lukuisia eri materiaaleja. Meillä kaksi vaihtoehtoa

1) Tontteja pitää muokata tai rakentaa uudestaan, kunhan on aluksi sovittu materiaalit joita kentässä käytetään (kannatan)
2) Tiimin esittelyä ei tehdä lainkaan. :(
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Elikkä ensiksi kyselisin hieman noista Nakkerin ideoista.

Nuo on tosi hyviä ideoita!! Miten aattelit nuo esitellä tarinan johdanto kentässä. Musta ois kivaa tehdä semmonen MGS esittelykentän tyylinen (pelanneet tietävät.) Saisi tehtyä helposti koomisen. Musta Sackboyn ei kannattaisi juosta tuota kenttää läpi, sillä kentä ei ehkä toteutuisi oikein ja jotkut pelaajat (varsinkin ryhmänä pelattaessa) eivät lue tekstejä vaan tuuppaavaat juoksemaan heti miten eteenpäin -> tarina ei aukeaisi niin hyvin



-Pahis siis aikoisi tuhota kaikki muiden kentät. Voisiko hän olla esim: joku tunnettu ja ylistetty kenttärakentaja, joka ei lopulta saa tarpeeksi tyydyttämään kuuluisuuden himoaan ja sortuu poistamaan muiden kenttiä vain että hänen kenttiänsä pelattaisiin. -> Hän olisi unohtanut miksi LBP on niin mahtava paikka ja lopulta ymmärtäisi virheensä. (alun perin pyytää sackboyta palauttamaan amuletin ettei LBP täyttyisi turhista leveleistä)

- Toivottavasti tämä juoni ei loukkaa ketään bomb survivalin ystäviä. (en usko ainakaan) itsekkään en pidä bomb survivalista KOSKA NIITÄ ON TEHTY NIIN MONTA.


- Olisivatko laiskat luojat jonkimoisia pahiksia jotka voisivat joissan kenteissä yrittää estää Sackboyta saamasta amuletin palaset. (Ns: suututtaisivat hydran tai aiheuttaisivat tulivuoren purkauksen..)

sitten kun ollaan saatu tästä tarinasta yhteisymmärrys niin voitaisiin ruveta rakentamaan tätä johdantoa, mutta pitää eka valita miten se tehdään (viestin alussa mielipiteeni)


ENTÄ KETKÄ HALUAISIVAT TEHDÄ TÄTÄ???

Itse ainakin haluaisin olla mukana tämän suunittelussa ja odotan että Nakerikin olisi mukana kun hän on tämän kentän "ns:käsikirjoittaja" sitten kaikki muut kiinnostuneet. Musta tässä kentässä tarvisi hyviä kytkin, valo ja ääni yhdistelyjä ns:visuaalisuutta (Jos en muista väärin anojiel oli kiinnostunut tästä).

Jos me otettais nimi lista ylös halukkaista.
-------------------------------------------------------------


Ja jos tämä aijotaan tehdä niin pitäisi miettiä millaisia hahmoja tämä pahis ja muut johdanto kentässä esiintyvät hahmot ovat. Onko kellään ideaa miltä pahis tulee näyttämään?? onko jonkin sortin ihminen vai säkkihahmo.


jospa vaihettaisiin nyt hieman puuhen aihetta näistä materiaali riidoista niihin tarinan ratoihin ja gameplayhyn. Nää materiaali keskustelut voi jättää tuonnemmaks.



Ja PS: anteeksi huono kirjoitus asu :(
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

KANNATAN 1 VAIHTOEHTOA!!!. kaikki käyttäisivät ainakin joko pahvia tai hiekkapaperia. (Siis ei kumpaakin saamalla mutta päätetäisiin jompi kumpi) Eivät eroa painoltaan ja ulkomuodot ovat aika samanlaisia. Sama juttu kiven ja puun kanssa. Säähän Alluxus voisit käydä muuttamassa ne alueiden materiaalit samanlaisiksi (siis koko radassa vaan esim: yhdenlaista puuta ja kiveä) Mutten tiedä antavatko kaikki lupaa muokkaukseen.....

Itse ainakin voin muutta/rakennella erillaisen omasta alueestani. se on aika karmaiseva :(

TÄÄLLÄHÄN KÄY KESKUSTELU KUUMANA!! LISÄÄ TÄTÄ!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Elikkä ensiksi kyselisin hieman noista Nakkerin ideoista.

Nuo on tosi hyviä ideoita!! Miten aattelit nuo esitellä tarinan johdanto kentässä. Musta ois kivaa tehdä semmonen MGS esittelykentän tyylinen (pelanneet tietävät.) Saisi tehtyä helposti koomisen. Musta Sackboyn ei kannattaisi juosta tuota kenttää läpi, sillä kentä ei ehkä toteutuisi oikein ja jotkut pelaajat (varsinkin ryhmänä pelattaessa) eivät lue tekstejä vaan tuuppaavaat juoksemaan heti miten eteenpäin -> tarina ei aukeaisi niin hyvin

Mielestäni tätä ehdottamaani juonta ei pitäisi kertoa heti sarjan ekassa kentässä, vaan olisi parempi jos pelaaja saisi tietää vasta lopussa, että on auttanut kokoamaan näin tuhovoimaisen esineen. Jos pelaaja saisi tietää jo alussa että amuletilla voi tuhota kenttiä, niin aika moni luultavasti osaisi odottaa että palkkaaja aikoo käyttää sitä väärin (tosin voi siitäkin arvata että Sackboyn täytyy koota esine jollekin toiselle -> pahaa tapahtuu). Tarinan voisi kertoa esim. silloin kun pelaaja tuo viimeisen osan amuletista, pääpahis vangitsee Sackboyn, kertoo tarinan ja sen että tietysti aikoo käyttää amulettia väärin (eikös leffoissakin pahikset aina innostu pahat suunnitelmansa vangituille hyviksille). Pahis voisi alunperin sanoa että haluaa Sackboyta kokoamaan esineen, koska se on ainutlaatuinen. Sackboy järkeilee:

"Uniikki esine kentässä -> muut haluavat nähdä sen -> moni pelaa kenttää"

Tämän luulonsa takia Sackboy suostuu noutamaan palaset ruhtinaallista palkkiota vastaan.

-Pahis siis aikoisi tuhota kaikki muiden kentät. Voisiko hän olla esim: joku tunnettu ja ylistetty kenttärakentaja, joka ei lopulta saa tarpeeksi tyydyttämään kuuluisuuden himoaan ja sortuu poistamaan muiden kenttiä vain että hänen kenttiänsä pelattaisiin. -> Hän olisi unohtanut miksi LBP on niin mahtava paikka ja lopulta ymmärtäisi virheensä. (alun perin pyytää sackboyta palauttamaan amuletin ettei LBP täyttyisi turhista leveleistä)

Pahis voisi kyllä olla kuuluisuuden mädättämä luoja (Sackboy luottaisi häneen enemmän). Minusta kyllä hänen täytyisi alusta asti haluta amulettia juuri sen vuoksi että voisi tuhota muiden kenttiä.

- Toivottavasti tämä juoni ei loukkaa ketään bomb survivalin ystäviä. (en usko ainakaan) itsekkään en pidä bomb survivalista KOSKA NIITÄ ON TEHTY NIIN MONTA.

Uskon että Bomb Survivalien ystävätkin tietävät että suurin osa BS-kentistä on paskaa.

- Olisivatko laiskat luojat jonkimoisia pahiksia jotka voisivat joissan kenteissä yrittää estää Sackboyta saamasta amuletin palaset. (Ns: suututtaisivat hydran tai aiheuttaisivat tulivuoren purkauksen..)

Laiskat luojat voisivat juuri olla kenttien loppupahiksia ja/tai voisivat sabotoida Sackboyn matkaa kuten sanoit. Esim. Alluxuksen Ice Heartissa LL voisi aiheuttaa lumivyöryn tai tuhota lattian alta -> täytyy löytää tie ulos luolasta jne. Tässä luonnos millainen yksi LListä voisi olla:

aave2.png


Silmien (lamput -> hohtavat) väri voisi vaidella (esim. vihreä viidakossa, sininen jäätiköllä). LLien ulkonäköä voisi myös vaihdella hieman, esim. lisäämällä piikkejä jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Johdantokenttä käy kuumana!
Nyt alkaa pahasti näyttää siltä, ettei kaikkien tontteja saada mahtumaan yhteen kenttään. Ongelma johtuu siitä että kenttä on täynnä lukuisia eri materiaaleja. Meillä kaksi vaihtoehtoa

1) Tontteja pitää muokata tai rakentaa uudestaan, kunhan on aluksi sovittu materiaalit joita kentässä käytetään (kannatan)

Okei... harmillinen juttu :( no mä kannatan sitä et kaikkien tonttien materiaali muutetaan pahviksi ja styroksiksi (ja jos lasi on toiminnan kannalta tärkeä nii myös lasia). Mun tontti on jo valmiiks tehty kahenlaisest pahvista (peruspahvi, MGS -pahvi) ja styroksist... voi olla et siin on lasiakin vähä mut ne voin sit tulla jossai vaihees muuttamaan peruspahviks tai -styroksiks. Samoin voin tehä tarvittaes sille MGS -pahville... muutan sen peruspahviks... Joten ehdottasin sitä että kaikkien tontit tehdään: peruspahvista, perusstyroksista ja jos välttämätöntä voi lasiaki käyttää vähäse.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Itse olen omassa tontissani käyttänyt vain yhtä tai kahta materiaalia, mutta, vaikuttavatko tarrat paljon siihen paljonko se vie tilaa kentästä?
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Nakkerille:

Tuo on ihan hyvä idea että pahis kertoisi lopussa juonennsa. Sen voisi kuitenkin toteuttaa jotenkin siististi ettei joutuisi lukemaan vaan puhekuplia. Sitten nuo laiskat luojat: tuo sun idea oli ihan hyvä. Ite aattelin että "laiskat luojat" muistuttaisivat enemmän Säkkihahmoja mutta että niistä näkisi heti että ne olisivat pahiksia. Ne vois kyllä olla tommosia sun kuvan tyylisiäkin (Olisivat ajan myötä menettäneet ulokomuotonsa esim: vainojen syystä. Haluavat pelotella ja piilotella )

Eikä niitten tarvisi olla lopulta pahoja. Kukaan ei tietäisi, että laiskat luojat tarvitsisivat vain apuja ja neuvoja koska eivät ole niin hyviä rakentamaan ratoja kuin muut, mutta eivät ole saanneet tilaisuutta kysyä apua koska hyvät luojat ovat vainonneet heitä ja saanet laiskat luojat vihaisiksi koska hyvät luojat ovat tuhonneet heidän ratojansa. Tämä kaikki selviäisi loppupuolella tarinaa ja hyvät luoja ja laiskat luojat sopisivat rauhan keskenään ja auttaisivat toisiaan ja laiskat luojat saisivat vanhan Säkkihahmo ulkomuotonsa takaisin. Tiettenkin amuletin pitäisi myös tuhoutua ja laiskat- ja hyvät luojat tekisivät sopimuksen siitä ettei amulettia enää koskaan luoda uudestaan.(poistetut radat palaisivat takaisin kun amuletti tuhoutuu)

Mastapon:

En tiedä tarkalleen niiden tarrojen tilan viennistä mutta jos niitä ei ole kauheena ei niistä pitäisi olla haittaa. Voithan poistaa sitten turhia tarroja jos haluat, mutta itse ainakin odotan että tulisiko varmuus siitä että materiaalinen muuttaminen riittäisi.

Eikö ympyrät vie paljon tilaa?? (jos muistan oikein lukeneeni siitä yhestä Alluxuksen viestistä) mutta se koskee vain esineitä

PS: Ootko Alluxus muutellu sitä johdanto kenttää??
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

TÄÄLLÄHÄN KÄY KESKUSTELU KUUMANA!! LISÄÄ TÄTÄ!!!!
Tästä pieni-iso-kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille! :) Toiminta alkaa vihdoinkin näyttää siltä mitä sen halusinkin olevan: ideoiden jakamista ja yhdessä tekemistä. Kiitos!

Mielestäni tätä ehdottamaani juonta ei pitäisi kertoa heti sarjan ekassa kentässä...
Hyvä pointti. Itse olisin sokeasti laittanut talismaanin tarinan johdantoon, mutta eihän se niin käy.

Pahis voisi alunperin sanoa että haluaa Sackboyta kokoamaan esineen, koska se on ainutlaatuinen. Sackboy järkeilee:

"Uniikki esine kentässä -> muut haluavat nähdä sen -> moni pelaa kenttää"
Eikös tarkoitus ole antaa se esine lopulta palkkaajalle? Voisiko pahis huijata omaavansa jonkin vakavan, parantumattoman sairauden, jonka muka saisi parannettua vain talismaanilla? Kiltit sackit luonnollisesti haluavat auttaa sairaita. :)

- Toivottavasti tämä juoni ei loukkaa ketään bomb survivalin ystäviä. (en usko ainakaan) itsekkään en pidä bomb survivalista KOSKA NIITÄ ON TEHTY NIIN MONTA.
Tuskinpa loukkaa. Ja samaan ryhmään voidaan asettaa myös Hai survien tekijät. :p

Laiskat luojat voisivat juuri olla kenttien loppupahiksia ja/tai voisivat sabotoida Sackboyn matkaa kuten sanoit. Esim. Alluxuksen Ice Heartissa LL voisi aiheuttaa lumivyöryn tai tuhota lattian alta -> täytyy löytää tie ulos luolasta jne. Tässä luonnos millainen yksi LListä voisi olla:
aave2.png
Itsekin haluaisin, että LL:t olisivat pomojen ja pienen kiusanteon roolissa. Niitä mielestäni tarvitse sen enempää korostaa.

Ja tuo piirros on ihan siisti. Ajattelitko, että kaikki LL:t olisivat saman tyylisiä (mustia, haamuvaisia)? Vai olisivatko ulkonäöltään täysin erilaisia?

Itse olen omassa tontissani käyttänyt vain yhtä tai kahta materiaalia, mutta, vaikuttavatko tarrat paljon siihen paljonko se vie tilaa kentästä?
Jos tarroja lätki ihan miten sattuu, eivät ne kauheasti mittaria lämmitä.

Eikä niitten [LL] tarvisi olla lopulta pahoja.
Toikin pitää ottaa huomioon. Tarinassa voisi olla joitain puzzleja joissa pitää auttaa laiskoja luojia.

Eikö ympyrät vie paljon tilaa?? (jos muistan oikein lukeneeni siitä yhestä Alluxuksen viestistä) mutta se koskee vain esineitä
Itseasiassa tilanne on päinvastainen. Ympyrä lämmittää mittaria kaikkein vähiten, believe it or not. Ympyrän muodon pienikin muutos tekee siitä kuitenkin, no, epäympyrän, jolloin kappaleeseen muodostuu lukuisia kulmia, mikä taas lämmittää mittaria.

PS: Ootko Alluxus muutellu sitä johdanto kenttää??
Valitettavasti en. Viikonloppu on ollut kiireitä täynnä.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tuo on ihan hyvä idea että pahis kertoisi lopussa juonennsa. Sen voisi kuitenkin toteuttaa jotenkin siististi ettei joutuisi lukemaan vaan puhekuplia.

Siihen kyllä ehdottomasti pitäisi saada jonkinlainen kuvasarja+puhekuplat yhdistelmä, sillä muuten se olisi todella tylsää.

Eikös tarkoitus ole antaa se esine lopulta palkkaajalle? Voisiko pahis huijata omaavansa jonkin vakavan, parantumattoman sairauden, jonka muka saisi parannettua vain talismaanilla? Kiltit sackit luonnollisesti haluavat auttaa sairaita. :)

Tarkoitin juuri sitä että Sackboy luulee että palkkaaja haluaa uniikin esineen juuri sen takia että saisi paljon pelaajia kenttäänsä. Sackboy taas saa 1000 luojasydäntä palkkioksi, niin totta kai hän haluaa luovuttaa esineen palkkaajalle. Kyllä palkkaaja voi vaikkapa kertoa olevansa sairas tai vaikkapa että on kärsinyt ideoidenpuutteesta ja että haluaa talismaanin sen takia että siitä saa paljon insipiraatiota.

Itsekin haluaisin, että LL:t olisivat pomojen ja pienen kiusanteon roolissa. Niitä mielestäni tarvitse sen enempää korostaa.

Joo, ihan samaa mieltä.

Ja tuo piirros on ihan siisti. Ajattelitko, että kaikki LL:t olisivat saman tyylisiä (mustia, haamuvaisia)? Vai olisivatko ulkonäöltään täysin erilaisia?

Tuo piirros oli vain ensimmäinen mielikuva mikä tuli mieleen LL:istä ja minulle on kyllä ihan sama miltä ne näyttävät. Kaikki voivat näyttää erilaisilta tai samanlaisilta, kunhan ne vain sopivat tasojen teemaan (esim. viidakkokentissä LL olisi lehtien peitossa, jäätiköllä LL muistuttaisi kenties hieman jetiä jne.)

Toikin pitää ottaa huomioon. Tarinassa voisi olla joitain puzzleja joissa pitää auttaa laiskoja luojia.

Kuulostaa ihan hyvältä.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tämä on jotain aivan uskomatonta...olen jo rakastunut tähän kenttäsarjaan vaikka se on vasta suunnittelun alaisena:D. Erityisesti tykkäsin tuosta amuletti ja LL ideasta. Ja Alluxukselta kysyisin että milloin voisin sen oman tontin käydä muokkaamassa parempaan kuntoon:confused:

Ja lopuksi esitän vielä pahoitteluni etten ole ollut täällä aktiivisimmillani. Sen siitä saa kun istuu huoneessaan telkkarin ääressä jonkinlainen elektroninen apuväline kädessään:p
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ja Alluxukselta kysyisin että milloin voisin sen oman tontin käydä muokkaamassa parempaan kuntoon
Jottei tule mitään väärin käsityksiä, niin kaikille tiedoksi, että Zomoxo kävi tänään jo muokkaamassa tonttiaan. ;)

Tiiminesittelykentästä vielä sen verran, että olen nyt muuttanut kaikki materiaalit pahviksi. Se auttoi hieman, mutta vielä ei voi sanoa varmaksi, saadaanko kaikki tontit mahtumaan yhteen kenttään.

Tämä on jotain aivan uskomatonta...olen jo rakastunut tähän kenttäsarjaan vaikka se on vasta suunnittelun alaisena :D
Samaa mieltä :) Tästä voi oikeasti tulla jotain todella hienoa! Ei mitään paineita...

Siihen kyllä ehdottomasti pitäisi saada jonkinlainen kuvasarja+puhekuplat yhdistelmä, sillä muuten se olisi todella tylsää.
Kävisikö sellainen siluetti tyylinen kerronta? siitä voisi saada aika siistin. Puhekupliakin kyllä käytettäisiin.

Mulla pieni ongelma ICE HEART 2:n kanssa: mulla on kolme vaihtoehtoa joilla voisin jatkaa kenttää, mutta en osaa päättää minkä valitsisin.

1) Moottorikellka-ajelu
- Kenttää jatkettaisiin moottorikelkan selässä. Päästäkseen eteenpäin sackin pitää avata portteja, nostaa siltoja ja ratkaista puzzleja. Tämän ajattelin pistää joka tapauksessa kenttään, mutta ennen sitä voisi laittaa jomman kumman seuraavista.
2) Hylkeiden pelastusta
- Hyljeisä tarvitsee sackin apua hylkeenpoikasia metsästävien eskimoiden karkoittamiseksi. Eskimoista saisi hyviä palkintoja ja vihollisia kenttään, mutta kohtaus tuntuu hieman irtanaiselta ja lisäisi kentän pituutta ehkä hieman liikaa. Tästä voisi toisaalta saada pienennettynä versiona hyvän sivutehtävän.
3) Liukumäki hylkeenpoikasille
- Ensimmäinen LL:n avustus tehtävä, ja tarkoituksena on yksinkertaisesti rakentaa liukumäki poikasille. Tämäkin tuntuu vähän irtaiselta, ja se voisi toimia paremmin sivutehtävänä.

Mielipiteitä? Kuulostaa joku noista erityisen hyvältä vai ovatko kaikki ideat aivan surkeita?
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Mulla pieni ongelma ICE HEART 2:n kanssa: mulla on kolme vaihtoehtoa joilla voisin jatkaa kenttää, mutta en osaa päättää minkä valitsisin.

1) Moottorikellka-ajelu
- Kenttää jatkettaisiin moottorikelkan selässä. Päästäkseen eteenpäin sackin pitää avata portteja, nostaa siltoja ja ratkaista puzzleja. Tämän ajattelin pistää joka tapauksessa kenttään, mutta ennen sitä voisi laittaa jomman kumman seuraavista.
2) Hylkeiden pelastusta
- Hyljeisä tarvitsee sackin apua hylkeenpoikasia metsästävien eskimoiden karkoittamiseksi. Eskimoista saisi hyviä palkintoja ja vihollisia kenttään, mutta kohtaus tuntuu hieman irtanaiselta ja lisäisi kentän pituutta ehkä hieman liikaa. Tästä voisi toisaalta saada pienennettynä versiona hyvän sivutehtävän.
3) Liukumäki hylkeenpoikasille
- Ensimmäinen LL:n avustus tehtävä, ja tarkoituksena on yksinkertaisesti rakentaa liukumäki poikasille. Tämäkin tuntuu vähän irtaiselta, ja se voisi toimia paremmin sivutehtävänä.

Sanoisin että vaihtoehto numero kaksi kuulostaa parhaimmalta, koska Ice Hearteissa ei ole teknologiaa pahemmin näkynyt joten tuntuisi vähän oudolta hypätä moottorikelkan selkään ilman kunnon selitystä. Moottorikelkan voisi vaikkapa nyysiä eskimoilta ja näin auttaa hylkeenpoikaset pakoon. Hyljeisä voisi vaikkapa luvata neuvoa reitin osasen luokse jos Sackboy pelastaa poikaset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Sanoisin että vaihtoehto numero kaksi kuulostaa parhaimmalta, koska Ice Hearteissa ei ole pahemmin teknologiaa ole pahemmin näkynyt joten tuntuisi vähän oudolta hypätä moottorikelkan selkään ilman kunnon selitystä. Moottorikelkan voisi vaikkapa nyysiä eskimoilta ja näin auttaa hylkeenpoikaset pakoon. Hyljeisä voisi vaikkapa luvata neuvoa reitin osasen luokse jos Sackboy pelastaa poikaset.
Toi moottorikelkan "varastaminen" on ihan loistava idea! Kiitos, Nakkeri, tällä mennään! :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Eli teettekös näitä tiimeissä? Mä olisin kiinnostunut, että pääseekö mukaan? :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Yritin päästä helpolla :D

PSN ID = Piavo
Pari autoilukenttää (tehty kaverin kanssa for fun, eli ei hirveitä yksityiskohtia) yks seikkailukenttä ja jtn random betassa tehtyjä.
Ainakin MGS dlc löytyy. Voisha noita vielä lisääki ostaa.
On mikki.
 
Ylös Bottom