Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team [Palaute- ja tiedoitusketju]

Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

No niin! Nyt on ICE HEART 2:sen eka beetaversio on nyt kaikkien jäsenten pelattavissa. Käykää siis testaamassa ja pistäkää tähän ketjuun kommenttia.:)

E: Mites porukka aikoo viettää vappua? Ite oon ainakin huomenna perjantaina poissa konsolilta, eli aattelin et voitais pitää chatti ja ne bileet vasta lauantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ookei... oon ollu sivus nyt jo aika pitkään ja aattelin nyt osallistua vähä paremmin tähä tiimin toimintaan.

Pistin äsken LBPodcastereille mailin, jossa tarjosin heille ennakkoa ICE HEART ykkösestä. Eli mahdollisuutta päästä pelaamaan kenttää ennen muita. Jos hyvin käy kenttä voi päästä heidän ohjelmaansa, mistä olisi mukavasti etua tarinan mainostamisen kannalta. Vastausta odotellessa...

Vau! Toiha on iha mahtava juttu! Toivotaan parasta...

No niin! Nyt on ICE HEART 2:sen eka beetaversio on nyt kaikkien jäsenten pelattavissa. Käykää siis testaamassa ja pistäkää tähän ketjuun kommenttia.:)

E: Mites porukka aikoo viettää vappua? Ite oon ainakin huomenna perjantaina poissa konsolilta, eli aattelin et voitais pitää chatti ja ne bileet vasta lauantaina.

Tässä just pelasin ton kentän läpi ja mun mielest se todella mahtava! (vaikka olikin kesken) Harvoin pääsee pelaamaan näin hyviä kenttiä, mahtavaa työtä!

Tosta vapusta... ite meen viettämään vappua tonne Kouvolaan päin ja näin ollen en pääse pleikkarin äärelle enne sunnuntai iltaa...

...Ensiviikonloppuna (30.4 - 2.5) voitaisiin pitää Johdantokenttä "bileet". (lisää tietoa myöhemmin tässä viestissä)...

Johdantokenttä "bileet"

Eli, 7 World Treasures alkaa johdanto kentällä, joka aloittaa tarinan. Sen lisäksi kentässä on tarkoitus esitellä FS:n jäsenet. Jokainen saa kentästä oman tontin, jolle tulee seuraavat asiat:

  • Kuva omasta Sackboysta (Omankin kuvan voi laittaa, jos haluaa)
  • PSN ID (jollain hienolla fontilla, ei puhuvia suita)
  • Avain itse tehtyyn suosikkikenttää (ei pakollinen, ja tähän ei sitten laiteta avaimia H4H -kenttiin :mad: (suosittelen muutenkin poistamaan moiset vitsaukset omalta kenttälistalta))
Muuten omaa tonttia saa tuunata oman maun mukaan.

Bileiden ideana on saada tiimin esittelyosuus mahdollisimman pikaisesti valmiiksi. Ajankohta voisi olla edellä mainitut päivät, 30.4 - 2.5.

Ite en valitettavast pääse enne sunnuntai iltaa liittymään toho mut jos teen nyt etukäteen paljon valmiiks tohon omalle tontilleni... esim toi oma Sackboy -kuva, psn: id ja sit muuta härpäkettä siihe tontilleni... ja sit vaa lisäisin ne siihen omalle tontilleni sunnutaiillal? käykö näin? Ja sit ois viel kiva tietää et minkä kokonen toi yhen henkilön tontti on? noin about?


Sitte mul ois viel sellane asia et käykö jos alan tekemää vaikka toho viidakkotemppeli -teemaan tai maya -teemaan liittyen esineitä mitä sit vois vaa sijoittaa sinne kenttään sitä mukaa kun niitä rakennetaan? Aattelin jonkunnäkösiä patsaita, ansoja, ovia ja pulmia?
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tässä just pelasin ton kentän läpi ja mun mielest se todella mahtava! (vaikka olikin kesken) Harvoin pääsee pelaamaan näin hyviä kenttiä, mahtavaa työtä!

Kiitos vielä kerran! :D

Ite en valitettavast pääse enne sunnuntai iltaa liittymään toho mut jos teen nyt etukäteen paljon valmiiks tohon omalle tontilleni... esim toi oma Sackboy -kuva, psn: id ja sit muuta härpäkettä siihe tontilleni... ja sit vaa lisäisin ne siihen omalle tontilleni sunnutaiillal? käykö näin? Ja sit ois viel kiva tietää et minkä kokonen toi yhen henkilön tontti on? noin about?

Vastasin sulle jo aikaisemmin PSN:ssä, mutta pistetään vastaus vielä tähän, jos jollain muulla sattuu olemaan saman tyyppinen tilanne. Eli moni varmaan viettää vappua jollain muulla tavalla kuin LBP:tä pelaamalla. Noiden bileiden takia EI tarvitse alkaa muuttamaan omia suunnitelmia, saatte siis viettää vappua hyvällä omatunnolla ihan miten haluatte. Kyllä sen oman tontin myöhemminkin saa valmiiksi. Omaa tonttia voi silti ennakkoon jo suunnitella.

Tontin koko
Kunhan se mahtuu leveyssuunnassa kokonaan ruudulle. Isompaa ei tarvitse tehdä.

Sitte mul ois viel sellane asia et käykö jos alan tekemää vaikka toho viidakkotemppeli -teemaan tai maya -teemaan liittyen esineitä mitä sit vois vaa sijoittaa sinne kenttään sitä mukaa kun niitä rakennetaan? Aattelin jonkunnäkösiä patsaita, ansoja, ovia ja pulmia?

Noi Maya ja viidakkoa teema voitais oikeestaan yhdistää. Mutta, joo tee vaan. :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Pääsen huomenna LBP:hen...

Seuraava asia:
ICE HEART oli huikea maa :)
Ja sit seuraava asia:
onko niitä kaikkia paikkoja päätetty mihin nää tarinan paikat sijoittuu? ja viel yks mitä noi LBPodcasterssit on? Ja oliks toi tyhmä kysymys? toi äskene kysymys oli turha.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Sovittaisko me ajat rakentamiselle nyt tälle viikon lopulle? Nyt on jo lauantai! -> vai tehdäänkö me nämä "luomiskenttä bileet" myöhemmin???

-> siis ketkä tulisivat tänään/ huomenna ja mihin aikaan..
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

ICE HEART oli huikea maa
Kiitos!

onko niitä kaikkia paikkoja päätetty mihin nää tarinan paikat sijoittuu?
Ei ole vielä. Voitaisiin miettiä niitä tänään chatissä. Chatti voitaisiin aloittaa tänään klo 16. Pahoittelut myöhäisestä ilmoituksesta (vapun viettämisellä saattoi olla vaikutusta tähän :p ).

ja viel yks mitä noi LBPodcasterssit on? Ja oliks toi tyhmä kysymys?
Ei ole tyhmä kysymys. Mokasin itse tässä asiassa, kun en selittänyt, mistä on kyse.

LittleBigPodcast on kahden LBP -fanin tekemä viikottainen videopodcastohjelma, jossa mm. kerrotaan Mm ja LBP aiheiset uutiset ja huhut, esitellään yhteisön parhaita kenttiä ja annetaan vinkkejä kenttien rakentamiseen. Podcast on siitä merkittävä, että sen tekijät ovat kruunun käyttöönsä peliin, minkä lisäksi he myös haastattelevat LBP:n tekijöitä joka kymmenessä jaksossa (30, 40, 50).
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Hei pääsisinkö liittymään ? kysyin jo aiemmin mutta nyt sain sen little big planetin hankittuakin ^^ kaikki pelipaketit on GOTY bonusmappien tavarat hankittu ja niin edespäin ikää on 16v ja jos mun kenttiä haluutte mennä pelaamaan ni etsikääs @Timinax

Nii ja jos joku pelailee täl hetkel lbp ni seura kelpais :) yksin tehny tässä mun domino kentän päivitystä kohta tunnin ja tylsää on kun ei ole seuraa :S

Niin ja mikki + ps3 eye löytyy :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Hei pääsisinkö liittymään ? kysyin jo aiemmin mutta nyt sain sen little big planetin hankittuakin ^^ kaikki pelipaketit on GOTY bonusmappien tavarat hankittu ja niin edespäin ikää on 16v ja jos mun kenttiä haluutte mennä pelaamaan ni etsikääs @Timinax

Nii ja jos joku pelailee täl hetkel lbp ni seura kelpais :) yksin tehny tässä mun domino kentän päivitystä kohta tunnin ja tylsää on kun ei ole seuraa :S

Niin ja mikki + ps3 eye löytyy :)

Vastasin sun edelliseen viestiin jo aikaisemmin, mutta sulta taisi jäädä se huomaamatta. Lisään sut nyt kuitenkin listalle, kun kerran noin innokkaalta vaikutat.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Niin ja hei oottekos te saanut jotain kenttiä väsättyä tällä frozen sackboy ryhmällänne ?
Tai mistäs niitä löytyisi ? :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Lueppa hieman aikaisempia viestejä. Nuo Ice Heart 1 ja 2 on Alluxuksella, mutta tarvit niihin avaimet. (saat Alluxukselta)

-> Ja nyt jos oot jäsen niin sun pitäis väsätä oma alue siihen johdanto kenttää.

Tervetuloa :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Niin ja hei oottekos te saanut jotain kenttiä väsättyä tällä frozen sackboy ryhmällänne ?
Tai mistäs niitä löytyisi ?

Ei valitettavasti vielä mitään. Lisäsin tämän ketjun ensimmäiseen viestiin osion, josta näkeet tiimin valmiit työt. Lisään viestiin myöhemmin myös kuvauksen 7 World Treasuresta.

Ja kuten petska jo mainitsikin, niin Timimaxinkin pitää väsätä itsellee oma tontti johdantokenttään. Lisää tietoa johdantokentästä löytyy täältä.

Johdantokentän tilanneraportti

Osa on jo tehnyt oman tonttinsa kenttään. Tässä lista

  • Sekava (pitää vielä muokata, nimi epäselvä)
  • pekkapuu
  • Anojiel
  • petska
  • Alluxus
Lisäksi jotkut ovat väsänneet jo oman tonttinsa, mutta niitä ei olla vielä sijoitettu kenttään.

Sitten yhteen ongelmaan. Johdanto kentän lämpömittari on jo melko täynnä, lähes puolessa välissä. Koska kentästä on vielä suurin osa tekemättä, päätimme Anojielin kanssa, että johdantokenttä jaetaan kahteen osaan: esimmäisessä esitellään tiimin jäsenet ja toisessa on tarinan varsinainen johdanto-osuus. Ja jotta ensimmäiseen kenttään saataisiin mahtumaan kaikki tarpeellinen, älkää käyttäkö turhan paljon eri materiaaleja. Pelkällä pahvillakin pääsee jo pitkälle.

Ja niille, jotka ovat nähneet mun tonttini, no, muutin sitä "hieman". Syytän tästä kaikesta Anojielia, koska tulin kateelliseksi nähdessäni hänen tonttinsa. :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oma tontti on niiku '' nimi, hahmo ja jotai kamaa siel sun tääl'' ? ^^
Ja ite en käytä IKINÄ mitään muuta ku styroksia puuta ja tavallista sientä :) niillä pärjää aina
ja hei jos halutaan pelaajia kenttään niin voidaan mun suomalaiselle kaverile antaa avain ja hän laittaisi sen kenttäänsä jota on pelattu jo 13000x ja aina vaan luku kasvaa :)

Voisin kysyä samalla häneltä että haluaisikohan hänkin liittyä :)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Joo tein 3erillaista ''tonttia'' en vaan tiedä mikä niist sopis parhaite
- scifimäinen
- vähä ''jännempi'' kuolleita puita ja niin edespäin
- LEGO

Huomasin just et tonttien teko on aika hauskaa :D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tadaa, kirjoittelen minäkin tänne pitkästä aikaa! En ole päässyt pelaamaan Alluxuksen Ice Heart -tasoja ikävä kyllä. Postiluukussa kyllä on yksi avainviesti Alluxukselta, mutta kun etsin hänen tasojaan Ice Heart tasot ovat lukittuja :confused:
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

ookko aukassu Lbpn sisällä niitä viestejä? Paina starttia ja ota sieltä Lbp viestit ja sieltä haluamasi viestin ja viestistä pelitiedot. Sitten pitäis toimia.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ja vähän tarinaa miettien jos tähän tulis sellanen tarinan johdanto kenttä mulla ois idea:

Kun Suuri Media Molecyle loi LBP,n mailman se oli vain pienoinen hiekanmuruinen pimeydessä. Maailma odotti luojiaan kunnes tuli kohtalon päivä (julkaisu päivä) ja LBP täyttyi innokkaista rakentelioista ja seikkailuista kiinnostuneista säkkihahmoista ja ei aikaakaan kun tämä maailma kasvoi suureksi palloksi pienestä hiekanjyväsestä. Tätä maailmaa piti kasassa suuren Media Molecylin rakentama (tähän se minkä palasia Sackboy kerää) Ja se toi valoa ympärillä maailmankaikkeutta. Mikään loisto ei kestä kuitenkaan ikuisesti ja niinpä eräänä varsin iloisena, mutta silti niin kohtalokkaana päivänä tapahtui jotain hyvin kauheaa. Kun (päivänä) LBP,n universumi saavuutti 2 miljoonan kentän rajan Media Molecylen laite hajosi palasiksi ja palaset lensivät ympäri LBP,tä mitä eriskummallisiin paikkoihin. LBP,n universumissa oltiin kauhuissaan tapahtuneesta ja kaikki pelkäsivät tämän ihanan maailman tuhoutumista. Niinpä Säkkihahmot valitsivat urheimman, kilteimmän,iloisimman ja halukkaiman säkkipojan pelastamaan nuo palaset ja viemään ne takaisin sinne minne kuuluivatkin.

Tämä tarina kertoo niistä pelastamisen päivistä. JA SINÄ OLET SE SÄKKIPOIKA


kommentoikaa vapaasti. pelkkiä ideoita. Ja muutkin kertomaan vaan omia ideoita!
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oma tontti on niiku '' nimi, hahmo ja jotai kamaa siel sun tääl'' ?
Noiden lisäksi tontille saa laittaa avaimen omaan kenttäänsä.

Ja ite en käytä IKINÄ mitään muuta ku styroksia puuta ja tavallista sientä :) niillä pärjää aina
Tuo rajoittaa todella paljon luomista. Ja jos haluut osallistua ton 7 World Treasuren tekemiseen, niin noilla ei todellakaan pärjää. ;)

ja hei jos halutaan pelaajia kenttään niin voidaan mun suomalaiselle kaverile antaa avain ja hän laittaisi sen kenttäänsä jota on pelattu jo 13000x ja aina vaan luku kasvaa
Saanen kysyä millaisesta kentästä on kyse? Ketä tämä sun suomalainen kaveri on? En oikein haluaisi laittaa 7WT:n johdantokentän avainta mihinkään muuhun kenttään, mikä ei millään tavalla liity meidän tarinaan.

Ja vähän tarinaa miettien jos tähän tulis sellanen tarinan johdanto kenttä mulla ois idea:
Tää oli itse asiassa tosi hyvä! Saisko tohon jotenkin vielä jonkun pahiksen? Pahis olisi hyvä olla, muttei kuitenkaan pakollinen. Homma on kuitenkin näin alussa, joten tarinan juonta voitais vielä muuttaa, jos jäseniltä löytyy siihen kiinnostusta.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

1. Joo en kyl tiedä miten perusmateriaalien käyttö rajottaa luontia ? mun mielestä se on päinvastoin se rajoittaa jos teillä on 55eri materiaalia

2. Ja ei sit sitä avainta jos et haluu pelaajia..

3. saakos siinä tontissa käyttää bugeja / clitsejä ? :)

4. millos te alatte tota kenttää väsäämään kun ei oo hyvii kenttii minkä avaimen laittaisin ja pari päivää viel menee et saan yhen valmiiks ni sit saisin sen avaimen :)

(5. jos haluut luoda kentän mun kanssa niin laita vaan viestii ;))
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ja vähän tarinaa miettien jos tähän tulis sellanen tarinan johdanto kenttä mulla ois idea:

Kun Suuri Media Molecyle loi LBP,n mailman se oli vain pienoinen hiekanmuruinen pimeydessä. Maailma odotti luojiaan kunnes tuli kohtalon päivä (julkaisu päivä) ja LBP täyttyi innokkaista rakentelioista ja seikkailuista kiinnostuneista säkkihahmoista ja ei aikaakaan kun tämä maailma kasvoi suureksi palloksi pienestä hiekanjyväsestä. Tätä maailmaa piti kasassa suuren Media Molecylin rakentama (tähän se minkä palasia Sackboy kerää) Ja se toi valoa ympärillä maailmankaikkeutta. Mikään loisto ei kestä kuitenkaan ikuisesti ja niinpä eräänä varsin iloisena, mutta silti niin kohtalokkaana päivänä tapahtui jotain hyvin kauheaa. Kun (päivänä) LBP,n universumi saavuutti 2 miljoonan kentän rajan Media Molecylen laite hajosi palasiksi ja palaset lensivät ympäri LBP,tä mitä eriskummallisiin paikkoihin. LBP,n universumissa oltiin kauhuissaan tapahtuneesta ja kaikki pelkäsivät tämän ihanan maailman tuhoutumista. Niinpä Säkkihahmot valitsivat urheimman, kilteimmän,iloisimman ja halukkaiman säkkipojan pelastamaan nuo palaset ja viemään ne takaisin sinne minne kuuluivatkin.

Tämä tarina kertoo niistä pelastamisen päivistä. JA SINÄ OLET SE SÄKKIPOIKA


kommentoikaa vapaasti. pelkkiä ideoita. Ja muutkin kertomaan vaan omia ideoita!

Tommonsen ideon vois kyl toteuttaa monessa kentässä että on esim 5eri kenttää mistä palaset löytyvät mutta jos te tuon yhteen kenttään aijotte niin aika lähekkäin palaset pitää olla ? vai kuinkas paljon niitä sitten tulis ?

E: #100 viesti tässä ketjussa <3
 
Ylös Bottom