Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FS] Finnish Sharpshooters-klaani rekryää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [FS] Finnish Sharpshooters-klaani rekryää

Kyllähän minä omistan mikin.
Olen vasta kolmannella tasolla mutta isovelin accountilla on tullut pelattua.
Kyllähän tuota snipereita tai sitten ihan näitä perus - mp5 ja m4..
joka päivä, lukuunottamatta joka toinen viikonloppu koska olen faijan luona.
noh arkipv siihen kymmeneen, viikonloppuna koko yön..

empä mie osaa sanoa, näätsen sitten kun testaat mut..=)

No pistäs ikääsi näkyville ;)
Ja ota kaverikutsuja vastaan

- K18
Ikää löytyy 16½v, täytän 17v kesäkuussa
- Aktiivinen pelaaja
Kyllä varsinkin päivällä, myös klo 20 jälkeen (kun uusi tv saapuu tällä viikolla kotiin)
- Omistatko mikkiä?
kyllä omistan
- Mikä on taitotasosi?
Hyvä (ei huonoin, eikä paras) :)
- Mitä aseetta pääsääntöisesti käytät?
Hyökkääjän aseita :p(esim. mp5, m4a1 jne.), sniperikin käy.
- Kuinka usein pelaat?
yli 5h
- Kuinka myöhään (kellonaika) pelaat?
varmaan klo22 (kun koulu on alla)

PS. ajattelin liittyä, kun teillä on kuulema R6: vegas 2 tulossa klaanin peliksi, kun semmoinen olisi tulossa minulle. Itse olen mukava, ystävällinen ja reilu kaveri.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Näin nopeasti vastaten, rosteri taitaa tällä hetkellä olevan suht täynnä. Mutta lopullisen vastauksen saat akselilta VinnieFIN-Timppa78, joten laita vaikka sinne suoraan yv:tä.

Ottakaahan aleksi0 vaikka mun tilalle kun hyppäsin kelkasta...

Näin nopeasti vastaten, rosteri taitaa tällä hetkellä olevan suht täynnä. Mutta lopullisen vastauksen saat akselilta VinnieFIN-Timppa78, joten laita vaikka sinne suoraan yv:tä.
kk yv lähetetty vinnielle

kk yv lähetetty vinnielle

Jos pelaat arkisin ainoastaan klo: 22 asti vaikka saat oman television, niin emme tarvitse "vahvistusta" koska tarvitsemme pelaajan joka viikollakin pelaa paljon myöhempään, koska joskus aloitamme pelaamaan juuri klo: 22 jälkeen :o

Jos pelaat arkisin ainoastaan klo: 22 asti vaikka saat oman television, niin emme tarvitse "vahvistusta" koska tarvitsemme pelaajan joka viikollakin pelaa paljon myöhempään, koska joskus aloitamme pelaamaan juuri klo: 22 jälkeen :o
ai huono homma :(, ei oikein voi pelata kauhean myöhään, jos aikoo saada hyvän todistuksen ammattikoulussa nyt :p

PS. Olisin halunnut niin kovasti pelaamaan teidän tasokkaiden pelaajien yhdessä matseja :o

Jos nyt tarkennetaan sun viestiäs hiukan...alotetaan kyllä joka ilta isommalla porukalla klo22 jälkeen, joskus vasta klo23....

asia selvä, että minua ei huolita klaaniin :p
En mä noin sanonut...en minä mikään siitä ole päättämään....kunhan nyt vain tarkensin hiukan viestiä...melko harvoin me päivällä pelataan...kyllä ne menee sinne myöhäiseen iltaan aina....
Ja kyllä...silmät ristissä töihin.....

ACHTUNG!

Tavallinen ja pöhöttynyt PS3-porukka etsii vielä rosterimuutosten takia muutamaa aivan tavallista ja pöhöttynyttä peluria rivistöönsä. Peleinä toimii lähinnä CoD4, tulevaisuudessa ainakin tulevat SoCom ja Vegas2. Meillä ei järjestetä saunailtoja, pokeri-iltoja eikä ryhmäjumppaa. Pidämme pelatessa säännöllisiä kessutaukoja, koska yli 20min jatkuva suorittaminen ilman ei vaan onnistu. Koska kukaan meistä ei jaksa krapuloiltaan nousta sängystä ennen iltaa, pidämme jonkinlaisia harjoituksia vain tiistai- ja lauantai-iltaisin. Toivomme kuitenkin, että jaksat olla muulloinkin n. klo 22 eteenpäin koneen ääressä, loput mekin vietämme jossain muualla.

Hakija otetaan ensin koeajalle, eli katsotaan miten läppä lentää ja rynkky laulaa. Oma mikrofoni olisi tosi jees. Ihanteena olisi n.17-45v hyvärunkoinen Jessica Alban nymfo kaksoisolento, mutta periaatteessa kaikki baareihin pääsevät sukupuoleen katsomatta otetaan huomioon. Auttaa, jos olet pelikentiltä ennestään tuttu.

Tuskin kiinnostuit, mutta jos sinulla ei ole muuta elämää, niin ota yhteyttä.

PS. Jos olet hyvärunkoinen Jessica Alban nymfo kaksoisolento, niin hakemukseen mukaan kuva ja oma puhelinnumero.

3. miehen aukko täytettävänä,
aktiiviset ja asialliset K18-pelaajat pankaas hakemuksia.

ACHTUNG!

Tavallinen ja pöhöttynyt PS3-porukka etsii vielä rosterimuutosten takia muutamaa aivan tavallista ja pöhöttynyttä peluria rivistöönsä. Peleinä toimii lähinnä CoD4, tulevaisuudessa ainakin tulevat SoCom ja Vegas2. Meillä ei järjestetä saunailtoja, pokeri-iltoja eikä ryhmäjumppaa. Pidämme pelatessa säännöllisiä kessutaukoja, koska yli 20min jatkuva suorittaminen ilman ei vaan onnistu. Koska kukaan meistä ei jaksa krapuloiltaan nousta sängystä ennen iltaa, pidämme jonkinlaisia harjoituksia vain tiistai- ja lauantai-iltaisin. Toivomme kuitenkin, että jaksat olla muulloinkin n. klo 22 eteenpäin koneen ääressä, loput mekin vietämme jossain muualla.

Hakija otetaan ensin koeajalle, eli katsotaan miten läppä lentää ja rynkky laulaa. Oma mikrofoni olisi tosi jees. Ihanteena olisi n.17-45v hyvärunkoinen Jessica Alban nymfo kaksoisolento, mutta periaatteessa kaikki baareihin pääsevät sukupuoleen katsomatta otetaan huomioon. Auttaa, jos olet pelikentiltä ennestään tuttu.

Tuskin kiinnostuit, mutta jos sinulla ei ole muuta elämää, niin ota yhteyttä.

PS. Jos olet hyvärunkoinen Jessica Alban nymfo kaksoisolento, niin hakemukseen mukaan kuva ja oma puhelinnumero.

Asiallinen teksti. Ihan kuin omasta elämästä, mutta olen vuorotöissä ja peleihin pääsy olisi todella satunnaista. Pätee kaikkiin klaani juttuihin. Mikä on todella harmi, olisi kiva pelailla jossain klaanissa.

PS en ole Jessica Alban numfo kaksoisolento.

Tämän ketjun voisi laittaa lukkoon FS-klaanin hajottua suht siististi kahtia...

äläs hötkyile ihan vielä :p

Katos, tuo mun rekryilmoitus onkin herättänyt innostusta ainakin jonkin verran tuolla consolegamingissa:)
http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?t=51082

Mutta "Finnish Sharpshooters"-nimistä klaania ei taida enää olla,kun tekin olette vissiin vaihtaneet nimeä? Joten tämä ketju tuntuu siinä mielessä vähän turhalta...

Mutta asiahan ei tietenkään minulle enää kuulu:rolleyes:

Ylös Bottom