Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SilentFin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
32'' FULL-HD ja PS3 yhteen soppii?

Elikkä saako tuommoisesta 32 tuumasest full hd tv:stä mitään irti ps3:n kanssa:confused: . Isompaa ei oikeen mahdu tuohon misä nykynen tv on.

EDIT:Suositelkaa myös jotain hyvää tv:tä mieluiten ylin hinta 870
 
Vastaus: 32'' FULL-HD ja PS3 yhteen soppii?

Itselläni on Sonyn 32" Full HD ja hyvin on toiminut. En sitten tiedä onko tuosta nyt niin kauheasti enemmän hyötyä PS3:sen kanssa verrattuna HD Readyyn, mutta kuvalaadun perusteella tuon ostin enkä ole hetkeäkään katunut. Mahtava kapistus!
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

tulipa tuossa toissapäivänä tilattua sonyn 40w4500.

Valmistaudu selättämään televisiosi ja hieromaan sitä;)
Ei vaan, nuo ohjeet itse asiassa on kuulemma toimivia jos on valovuotoja. Toivottavasti saat hyvän yksilön. Laatutöllöhän tuo on.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Jos kumpikaan ei ole hyvä ehdottakaa sitten jotakin omasta mielestänne hyvää.:)

Hajet sieltä Oulun gigantista 42" hilipsin 5603D:n niinku minä tai samasta puljusta sonnin 40" U4000 niin saat halavalla hyvän!

Nuo sun esimerkit oli törkiän ylihintasia.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ainiin unohdin pistää että tv:n pitää olla 32 tuumanen.(isompaa ei mahdu ellei pistä seinälle ja siitä jää hirviät reijät seinää)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Sonyn 40U4000:n sijaan ottaisin itse ehkä mielummin tuon Markantalon saman hintaisen 40L4000:n. Vaikka siinä on kolmen HDMI:n sijaan vain kaksi, niin on siinä vastapainona optinen äänilähtö ja 24p -tuki. Riippuu tietenkin mitä ominaisuuksia pitää telkkarissaan tärkeänä. W-sarjastahan löytyy sitten kaikki herkut. ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Sonyn 40U4000:n sijaan ottaisin itse ehkä mielummin tuon Markantalon saman hintaisen 40L4000:n. Vaikka siinä on kolmen HDMI:n sijaan vain kaksi, niin on siinä vastapainona optinen äänilähtö ja 24p -tuki. Riippuu tietenkin mitä ominaisuuksia pitää telkkarissaan tärkeänä. W-sarjastahan löytyy sitten kaikki herkut. ;)

Kyllä tossa U mallissakin on tuo 24p tuki ja tosiaan 1 hdmi enemmän ainoa ero on tuon optisen lähdön puuttuminen mikä ei mielestäni ole edes kovin tarpeellinen. Helvatan hyvä laite kaikin puolin ja hinta/laatu loistava.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Eli vielä hd telkkua etsin PS3:sen seuraksi.Mahdollisimman hyvä tv.Ehdoton ylä raja on 999. Etin ja löysin jotain.Sanokaahan mielipiteenne:

http://www.veikonkone.fi/applicatio...duct_id=1845&cat_sel_id=770&category_main_id=

Jos kumpikaan ei ole hyvä ehdottakaa sitten jotakin omasta mielestänne hyvää.:)

Itselläni on juuri tuo Sonyn töllö ja täytyy sanoa, että on aivan mahtava kapistus. En osaa tuosta Sampasta mitään sanoa, mutta tuo Sonyn töllö on ainakin pelatessa aivan mahtava eikä TV:n katselussakaan mitään ongelmaa ole ollut. Itse kun tuon ostin, niin hinta oli vielä vähän päälle 1000 mutta kertaakaan en ole katunut.
 
Vastaus: HD telkku ps3:sen seuraksi

Mitäs sanotte tästä?

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Z5&CatalogCategoryID=qdvD4QFHii8AAAEOglg03xil

Onko hyvä?
Vai onko se sony parempi?Kävin gigantis tänää ja myyjä suositteli tätä enemmän ku sonya.

EDIT:Tv:n täytyy olla 32'' kuten se varmaan on jo käynyt selväksi.

Hyi tuota hintaa. Itse en panostaisi 32" -töllöön, kuin max. 600. Tuolla FHD:llä kun ei noin pienessä tv:ssä tee vielä mitään.
 
Vastaus: HD telkku ps3:sen seuraksi

Hyi tuota hintaa. Itse en panostaisi 32" -töllöön, kuin max. 600. Tuolla FHD:llä kun ei noin pienessä tv:ssä tee vielä mitään.

Oikeastaan juurikin noin mutta kannattaa vertailla ja katsella missä on paras kuvanlaatu. Sitten vain budjetin mukaan tekemään niitä ostoksia. Eli jos mielestäsi Full-HD:n kuva näyttää paremmalta ja budjetti kestää sellaisen loven niin ostoon vaan.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ehdotelkaas hyvää telkkaria ps3:n kanssa. Max 37 tuumaa ja hintaa enintään 700e. En tiiä vaikuttaako tää paljoa siihen telkkariin, mut mun katseluetäisyys televisioon on 2-3m
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kenelläkään kokemuksia Sony KDL-40S4000K:sta? Tai mitä Sonyn muita 40" suosittelisitte? Hinta 1000 hujakoilla.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kenelläkään kokemuksia Sony KDL-40S4000K:sta? Tai mitä Sonyn muita 40" suosittelisitte? Hinta 1000 hujakoilla.

Jimssissä olis 50kpl erä W4000 Sonyä. Jos se on menny niin U4000 gigantista 900:lla. Tai Marakntalosta L4000 samaan hintaan.
S on sama ku U/V ja L mallin Sony.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Tuo Jimmsin 40w4000 erä mikä on myynnissä, niin siinä ei tuu mukana kotimaan kielellä olevia manuaaleja. Kaikki jotka sen tölsän sieltä ostatte, niin muistakaa pyytää mukaan, sillä Suomessa kaikissa myytävissä elektroniikkatuotteissa on oltava suomenkielinen manuaali siellä mukana. Sitä kohtaa ei voi ohittaa millään ilmoituksella: "Huom! Toimitus ei sisällä suomen tai ruotsin kielistä ohjekirjaa!". Myyjän on sellainen toimitettava viimeistään postitse kotiin tai antaa myymälästä. Muuten tuotteessa on virhe. Ja onkohan tuon myötä muuten miten nuo virittimet meidän Suomen markkinoille? Malli olis w4000e. Tarkkana!
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ja onkohan tuon myötä muuten miten nuo virittimet meidän Suomen markkinoille? Malli olis w4000e. Tarkkana!

Toimivat täysin normaalisti. Käsittääkseni vain Samsungin telkkareissa saattaa olla sellaisia virittimiä jotka eivät Suomessa toimi, Sonyissä pitäisi toimia kautta linjan. Jos spekseissä vaan virittimestä ilmoitetaan.
 
Ylös Bottom