Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SilentFin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ikävä nostaa omaa kysymystä näin pienellä aikavälillä, mutta tarttisin oikeasti vastauksen nyt ihan piakkoin ja on se nyt outo jos ei ko. telkusta (32LG3000 tai 5000..) ole kellään kokemuksia..

LG:stä sen verran kokemusta, että sanoisin; osta joku toinen kone, laita vaikka satanen lisää. Tai sitten hommaat halvemmalla 24" FullHD näytön...
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

LG:stä sen verran kokemusta, että sanoisin; osta joku toinen kone, laita vaikka satanen lisää. Tai sitten hommaat halvemmalla 24" FullHD näytön...

Tuo ensimmäinen lause pätee vanhoihin LG malleihin ihan hyvin. Uusin LG7000 sarja pärjää jo loistavasti Sonyn ja Samsungin -mallistolle.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

No uskon että tämä Sonyn KDL-32L4000 on sitten parempi..? =D
Hinta ja koko ainakin ovat äärimmäisen optimaaliset mulle, vajaa satku pitää pistää vaan päälle ja sais saman kokosen telkun.
Melkein voisin uskoa että tuo on hyvä, parempi, paras, mutta silti kysäsen notta onko kellään kokemuksia?

E: nyt melkeen voisin sanoa että menee sellanen telkku kuin 32PFL3403D ostoon Philipsiltä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HDTV kuva-galleria

Mitenkäs vasteajat tuossa Samsungissa? Minkälaisia pelejä pelailet?

Ainakin kys laitteen isoveljessä vasteajat on hirveät

"Here's the not-so-good news: even with [100Hz Motion Plus] disabled, we measured input lag on the LE40A656 to be 30ms slower than our resident Samsung F96, which means that it's up to 60ms slower than the Sony W4000"
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Eilen tuli nyt sitten vihdoinkin televisio taloon. Veikon koneesta Sonyn 40V4220 eikä hintakaan päätä huimannu, oisko ollu 799e. On kyllä huima ero vanhaan 21" kuvaputki Sonyyn!!! :D
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itellä on nyt 40" HD-ready Samsungi ja himottais 50" FullHD, oisko mitään ehdotuksia tarjolla?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

47" FullHD :)

Nuista nelikymppisist joutuu tihrustaa...

Joo, ensinhän tuo näytti ihan uskomattoman isolta kun tuli, mut nyt on kyllä jo tottunu, eikä se niin iso ole... Tosin en ite kyllä varmaan isompaa kehtais. Alkais mennä jo vähän mauttomaks tuossa pienessä olohuoneessa :p
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Jos haluaa Pioneerin telkkarin, kannattaa toimia nopeasti. Yhtiö ilmeisesti jättäytyy pois taulutelevisio-bisneksestä.

Tuon takia tilasinkin jo nyt, kun alunperin piti tilata vasta loppuvuodesta. Enkä usko että tuon hinta tulee enää hirveän paljon alas. 600M:n hinta taasen tulee luultavasti laskemaan aika rutkasti. Sen ovh on tällä hetkellä n. 7300 :eek:
600M on siis 60" versio 500M:stä, joka on 50".
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mulle kävi perinteiset: lähdin ostamaan uutta isompaa littua kun alkoi toi 27-tuumaisen tuijottelu kypsyttää. Tarkoitus oli ostaa 37" Full HD, mutta loppujen lopuksi mukaan tarttui 42" Hd ready eikä ole kaduttanut sekuntiakaan. Mä en jaksanut vaan millään uskoa, että kannattaa ostaa mahdollisimman iso ruutu, mutta nyt täytyy sanoa, että I believe. :D
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Hmm.. No täällä nyt on muutenkin juttelua telkuista, niin kysymys: Mitähän tuo screen distortion meinaa? Pelaan siis PS2-pelejä nyt 32-tuumasella Philipsillä (karmee kuvanlaatu BTW... :/), ja ohjekirjasessa lukee, että "constant use (mitähän aikamäärää tuollakin tarkoitetaan...) of 4:3 pic format can cause screen distortion". Eli kysymys kuuluu: onko vakavakin homma tuo screen distortion, vetääkö telkun kokonaan piloille ja kuinkahan pitkiä ajanjaksoja tolla 4:3-formaatilla uskaltaa pelata?
Hyvin kiitollinen olisin jos saisin vastauksia. Nyt Persona 4:n ilmestymisen aikoihin pitää yksinkertaisesti päästä pelaamaan PS2-pelejä, eikä viittis kokonaan uutta telkkua piloille pelata...
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Onko täällä kenelläkään kokemuksia Conax moduuleista?
Eli homman nimi on tämä: Tilasin itselleni "heräteostoksena" PlusTV-paketin ja kortti pitäisi tulla ensi viikolla postipaten kantamana kotiin saakka. Asiaa mietittyäni tajusin ettei minulla ole telkkarissani Conax kortinlukijaa, ainoastaan CA-moduulipaikka.

Joten kysymys kuuluu onko kokemuksia mikä moduuli toimii PlusTV:n kanssa moitteettomasti?
Töllön virkaa minulla toimittaa Sony KDL-40W4730.

Nettiä olen selaillut ympäriinsä mutta tietoa ei tunnu löytyvän.
 
Ylös Bottom