KingOfBeers
New Member
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi
Itsekkin olen LG 42SL8000 metsästänyt kun olen niin paljon positiivista lukenut. Varsinkin pelikäyttöön pitäisi soveltua erinomaisen hyvin todella pienen input laginsa takia.
Mistä muuten tilasit kyseisen laitteen, kun mitä itse olen katsellut niin ei tunnu saavan mistään?
tänään lähti tälläinen tilaukseen Gigantti - LG 42" LCD-TV (ei siis gigantista vaan otin ton vaa nopeeta esimerkiks)..onks kellään kokemuksia just tosta masiinasta, tai edes merkistä? 200 hz kone kuitenki, ei ainaka luulis lätkässä yms tulevan mitää varjohäntiä kiekon tai äijien perääntoivottavasti on hintansa väärti..
lisäks vielä telkun ostamista suunnittelevilla niin gigantissa on tuo samsungin kutossarjan led-kone UE37B6050 hintaan 999..!! jos vaan 37 tuumanen riittää niin suosittelisin aika vahvasti tota..
Itsekkin olen LG 42SL8000 metsästänyt kun olen niin paljon positiivista lukenut. Varsinkin pelikäyttöön pitäisi soveltua erinomaisen hyvin todella pienen input laginsa takia.
Mistä muuten tilasit kyseisen laitteen, kun mitä itse olen katsellut niin ei tunnu saavan mistään?