Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: Kesän 2002 Xbox-peli /osa 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lator

New Member
Xbox ja sen myötä ensimmäiset pelit ovat saapuneet Eurooppaan. Nelisen kuukautta on nyt pelattu ja on aika katsoa mitkä pelit ovat ihastuttaneet ja vihastuttaneet Suomen Xbox-kansaa. Joten otapa toki osaa ja äänestä listalta kolme (3) mielestäsi huonointa peliä pois.

Amped
Blood Omen 2
Dead Or Alive 3
F1 2002
Genma Onimusha
Gun Valkyrie
Halo
Hunter: The Reckoning
International Superstar Soccer 2
Jet Set Radio Future
Max Payne
MotoGP: Ultimate Racing Technology
NHL 2002
Oddworld: Munch's Odyssee
Project Gotham Racing
RalliSport Challenge
SSX Tricky
Tony Hawk's Pro Skater 3
Ultimate Fighting Championship: Tapout
Wreckless: The Yakuza Missions

Eniten ääniä saaneet viisi (5) peliä putoavat listalta. Tasapelin sattuessa kaikki saman verran ääniä saaneet pelit putoavat pois (väh. 3 ääntä saaneet). Yritän päivittää listaa kolmen päivän välein. Lopuksi jäljelle jäänyt peli on voittaja. Olkaa hyvät ja ilmaiskaa kantanne :).

Viimeksi muokannut moderaattori:
No eipä tuossa omasta mielestäni mitään todella huonoa peliä olekkaan ja senpä takia on aika vaikea valita.

Tässä kuitenkin minun kolme putoajaa:

- Blood Omen 2
- Ultimate Fighting Championship: Tapout
- Wreckless: The Yakuza Missions

Juuh samoihin nimiin munkin pitää ton listan peleistä taipua eli :

Blood Omen 2
UFC
Wreckless

Onhan niitä paskoja pelejä tullu, mutta eivät löydy tolta listalta...

- International Superstar Soccer 2
- Blood Omen 2

En oo kyllä pelannu muita ku isssää... ufc oli ihan jees dreamcastilla, mutta ei ainkaan arvostelujen mukaan noussut ihan samalle tasolle xbox versiollaan..

Harmi etten voi osallistua galluppiin. :( En ole päässyt pelaamaan kaikkia noita pelejä, jotta voisin poimia niiden joukosta kolme heikointa peliä. Ainoa huono peli on F1 2002. Muista peleistä olen tähän mennessä pitänyt.

- International Superstar Soccer 2
- Ja todella pieni pettymys Halo

Älkää nyt pojat alkako sitten vihaamaan minua, mutta se ei oikein kolahtanut, tietenkin silmät olivat hellanrenkaina, kun ostin Anttilasta XB:n ja Halon, mutta minusta peli alkoi mennä vähän sairaaksi sen The Flood -kohtauksen jälkeen, olen ehkä hieman herkkävatsainen näille hommille, mutta minusta olisi ollut ihan hyvä vaikka oltaisiinkin räiskitty vain alieneita pelin hamaan loppuun asti. Sorry boys.

Ihmettelen vähän kaikkea tätä negatiivisuutta UFC:ta kohtaan. Kuinkas moni teistä on oikein ihan itse pelannut kys. peliä? Tapouttia en ole kokeillut, mutta DC:n alkuperäinen UFC oli omasta mielestäni oikein mielenkiintoinen, ja ennenkaikkea erilainen tappelupeli.

Samaa voisin sanoa ISS2:sta, sillä minun mielestäni se on todella hyvä futis Xboxin tarjonnassa vaikkei pleikkareiden Pro Evolution Soccerin tasolle pääsekkään. Mutta kyseessä onkin vain jokaisen omat mielipiteet ja jos rehellisiä ollaan niin minun mielestäni Tapoutin esittämä laji on kaikkea muuta kuin mielenkiintoinen tai viihdyttävä ja tämä heijastuu osin myös pelifiilikseen kyseistä peliä pelatessa.

Ylös Bottom