Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: kummalla ohjaimella pelaat

Rutabaga

Member
käytätkö pelatessasi "mega-hampurilaista" eli perusohjainta vaiko kenties uutta Controller S:ää??

entä mitä kaverisi tykkä(isi)vät käyttää?

itse pidän enemmän megapurilaisesta ja kaksi kaveriani pitää S:ästä muut pitävät myös alkuperäisestä
 
Perusohjainta käytän. Kaverien mielestä se on ihan jööti.
Ota siitä nyt sitten selvää.
 
Mä käytän nykyään aina controller s:ssää paitsi räiskintä peleissä (esim halo) .
En kyllä oo pelannu lähi aikoina kun vaan transworldii, thps4 ja rockyy.. joissa tarvii tehdä liikkeitä joissa pitää painaa tarkalleen oikeeseen suuntaan tms.. noh anyway.. aluksi oli ongelma, että etsin start ja back nappia controller s:sän keskeltä, kun taas nyt on sellainen ongelma, että kun käytän perusohjainta etsin starttia ja backkia ohjaimen vasemmasta reunasta ;)
 
Mulla ei ole kuin Jöötihampurilaisia, joten niillä pelaan eikä se S oikein sopinu mun käteen. Siitä ei saanu sellasta kunnon otetta.
 
Käytän normaalia ohjainta joka soppi mainiosti käteeni ja kaveriltani olen kuuulut vain kehuja...
 
Molemmilla pelaan, ihan pelikohtaisesti vaihtelen. Pienemmällä kuitenkin enemmän nykyään. Kaverit tuppaavat pelaamaan tuolla jöötipurilaisella.
 
Perusohjainta käytän, mutta pitäähän tuota kehuttua S-ohjaintakin testata joskus.

Myös kaverit käyttävät tyytyväisinä jöötiä.
 
S:llä pelailen, enkä enää ikinä koske siihen isompaan versioon.
 
hmmmh... Itse pelaan aina perusohjaimilla... Ässä vaa tuntuu jotenki oudolta, mut sopii varmaa paremmin hentoihin japsikäsiin....:D
scorpion.gif
 
mie pelaan ihan noilla perus pädeillä....oon kyl aatellu neljänneks ostaa controller S:n... kaverit kyllä diggaa tosta jöllistä :)
 
Kyllä se alkuperäinen on valitettavasti parempi käsiin.
S-törtsääkin on tullut kokeiltua, ei mun käsille.
Eikä poikani (9-v).
Hämmentävää.
 
Alkuperäiseen en ole koskenut puoleen vuoteen. Mad Catz Pro on hoitanut homman hyvin. S:ää käytän Mad Catzin rinnalla aika tasapuolisesti, molemmissa omat hyvät puolensa.
 
Perusohjainta käytän. S:stä en oikein pitänyt, eikä kaveritkaan siitä pahemmin pitäneet. Perusohjain sen sijaan on saanut vain kehuja kanssapelureilta. :)
 
Aiemmin pelailin tavallisella, mutta hankittuani S-ohjaimen olen pitänyt siitä enemmän, koska napit ovat paremmin sormieni ulottuvissa. Minulla tosin onkin aika pienet tassut.

t. tero
 
Ylös Bottom