Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Boy

Vedge

Member
Gameboy on nerokas.
Sille on helpompi tehdä pelejä kuin muille koneille, joten kustannukset eivät ole niin suuria ja pelintekijät uskaltavat tehdä omaperäisempiä pelejä. Se on pieni, kätevä ja tyylikäs. Sille on paljon hyviä ajattomia pelejä. Sen voi ottaa mukaan minne vaan. Moninpeluu on helppoa ja hauskaa.
Gameboy Advance on kaikista konsoleista ehdoton suosikkini.
 
Jep. Mutta silti pelit maksaa n.350mk uutena kaupasta. Mielestäni vähän liikaa kun ottaa huomioon että saa ps2 pelin melkeen samaan hintaan, mutta toisaalta ps2:sta on vähän vaikea pelata esim. bussissa :) . Täytyy vain kattella niitä käytettyjä pelejä niin se ei tunnu läheskään niin pahalta :D . jep.
 
Kaikki PS2-uutuuspelit jotka olen ostanut (uutena tietenkin) ovat olleet kaikki 320 markan paikkeilla. GBA-pelit olen ostanut monesti alle 290,-:n. Joten onhan nuo GBA-pelit halvempia, eikä samanhintaisia PS2-pelien kanssa ;)
 
Mistäs Guardian Viper oikein ostaa PS2 ja GBA-pelinsä? Itse maksoin Devil May Cry:sta 445,-, Soul Reaver 2:sta 399,- ja sitä rataa...

Zone Of Endersin kohdalla kävi säkä, sitä kun löytyy ainakin Helsingin Dosesta hintaan 185,-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Mistäs Guardian Viper oikein ostaa PS2 ja GBA-pelinsä? Itse maksoin Devil May Cry:sta 445,-, Soul Reaver 2:sta 399,- ja sitä rataa...

Noh... systerin töistä, kun se saa henkilökunta-alennusta jonkin verran, joten pistän sen aina peli-ostoksille... :D Muutenhan siellä on kyllä hinnat ihan normaalia luokkaa.
 
Heh heh.. Korruptio-alennukset kunniaan!

Kaikki suurimmat yritykset myöntävät työntekijöilleen mukavia alennuksia. Kyllä pelien ostaminen helpottuu, kun saa 30-40% hinnasta pois. Ai että mistäkö tiedän? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Heh heh.. Korruptio-alennukset kunniaan!

Kaikki suurimmat yritykset myöntävät työntekijöilleen mukavia alennuksia. Kyllä pelien ostaminen helpottuu, kun saa 30-40% hinnasta pois. Ai että mistäkö tiedän? ;)


No ei nyt sentään... n. 15% meikäläisellä.
 
Käytä se aikasi opiskeluun niin et tarvitse alennuksia...
 
Mutta kun meillä opiskelijoilla tahtoo aina olla vähän etsimistä tuon rahan kanssa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Mistäs Guardian Viper oikein ostaa PS2 ja GBA-pelinsä? Itse maksoin Devil May Cry:sta 445,-, Soul Reaver 2:sta 399,- ja sitä rataa...
Kannattaa vähän vertailla hintoja, kun ostaa tai tilaa pelejä, sillä esim. VPD:ssä ei myydä ainuttakaan PS2-peliä, joka olisi yli 400 mk.
kannattaa tsekata esim.
www.vpd.fi
www.konsolinet.fi
Edit: Nyt ollaan kyllä jo euroissa, mutta en ole vielä oikein ehtinyt tutustua tuohon pelien hintatasoon euroissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Euron vertaaminen dollariin kurssin ollessa nyt kutakuinkin 0,89 on varsin helppoa. kävin jo GameStop.com-kaupassa katsomassa mitä GameCube-pakettini tulisi maksamaan euroissa.

Lisäys vielä Leo Stenbuck:n kommenttiin: VPD on tunnetusti ollut jo kauan hintatasoltaan hyvä pelikauppa, josta minä ainakin ostan suurimman osan peleistäni. Automarketteja kuten Prismaa ja Citymarket-kauppoja kannattaa varoa, sillä siellä on ruma tapa vetää peleistä ylihintaa.
 
Täällä päin (Kuopio) kaupoista löytyy Gameboy-pelejä aika huonosti. Ihmeellistä minusta, luulisi että niille olisi kysyntää ihan kunnolla tämän kokoisessa kaupungissa ja onhan GBAdvanceakin myyty ihan kohtuullisesti. Tänään yritin etsiä Mega Mania, mutta en löytänyt mistään. Miksei niitä ole?

Ja minähän en tilaa.
 
Ylös Bottom