Game Cube Platina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ville2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ville2

New Member
Kertoisiko joku viisas mulle, että onko se GC Platina tulossa. Kaveri sanoi, että kyllä semmone tulee. :confused:

Täältä
vaan tilailemaan, aika herkkupaketti hintaan nähden.
Löytyy tosin vasta MP:n julkaisun jälkeen.
Melkein tekee mieli hankkia toinen Gamecube, ja samalla voisi itse asiassa hankkia Q:n myös. Siinä olisi jo silmäniloa kerrakseen.
"If I were a very rich man..."

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Ai saamari että on herkun näköinen...
Jep...

Pakko vastustaa kiusausta, ettei mummia tarvitse myydä...
Julmaa tämä elämä.
Tuollainenkin tekee mieli, vaikka siinä onkin vain väristä kyse...

...On muuten siisti väri...

...Tahtoo...

...Must resist the Platinum side...

...Huoh. Julmaa tämä elämä...

..."Mummii! Tuus tänne vähäsen"...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Täältä
vaan tilailemaan, aika herkkupaketti hintaan nähden.
Löytyy tosin vasta MP:n julkaisun jälkeen.
Ei ne sitä eurooppaan lähetä, yritin tilata amazon.com:ista oranssin ohjaimen ja sieltä tuli valitus, kun laitoin osoitteen Suomeen.

Eli siis pitää tilata ne kamat jollekin tutulle Ameriikkaan ja sitten postittaa Suomeen.
--
Pirkka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pijokela

Eli siis pitää tilata ne kamat jollekin tutulle Ameriikkaan ja sitten postittaa Suomeen.
--
Pirkka

Okei. Hyvä tietää, jos joku on sitä hankkimassa.
Itse muuten hankin pelini aina sitä kautta että äitini serkku, joka asuu NY:ssä, hankkii pelit (amazonista, laiska jätkä :)), ja postittaa ne sitten minulle paketissa/kuoressa, jossa on rasti ruudussa "gift".
Ei tarvitse maksaa tullimaksuja/veroja eikä hakea peliä pääkonttorista (jouduin tekemään näin Majora´s Maskin kanssa, kyllä hatutti rankasti)

P.S. jos joku tietää muuta keinoa välttää verot ja tulliin juuttuminen, niin kertokaa ihmeessä. Pitäisikö pyytää peli amazonilta lahjapaperissa tjsp ;)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Tuo nyt on niiiiin vanha temppu, että on kumma jos tulli ei tarkista juuri tuollaisen paketin sisältöä.
Siitä hymiö ;).
Muutenhan postissa lähetettäisiin pelkästään pommeja...

Gamecube Platina

Löysin tämmöisen osoitteen netistä,jos jotakuta platina versio
kiinnostaa.http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1393697170. Hittolainen,miksei mun linkitys toimi vieläkään? :mad:
No,joka tapauksessa kyseisessä puljussa käydään huutokauppaa
kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä,ja platinumin lähtöhinta näyttäis olevan 100£,eli noin 150. Tosin pelin voi ostaa ilman huutokauppaa hintaan 199£ = n.300.
Eli eipä tarvi tilata ameriikasta asti. ;)

PS.voisiko joku ystävällinen sielu linkittää tuon osoitteen niin kuin
pitää,mulla näyttää puuttuvan joku dll tiedosto kun kone menee lukkoon heti kun avaan jonkun pop-up bannerin. per.... :mad: :mad: . Enpä taida ite uskaltaa mennä tekstieditoriin
muokkaamaan tiedostoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
PS.voisiko joku ystävällinen sielu linkittää tuon osoitteen niin kuin
pitää,mulla näyttää puuttuvan joku dll tiedosto kun kone menee lukkoon heti kun avaan jonkun pop-up bannerin. per.... :mad: :mad: . Enpä taida ite uskaltaa mennä tekstieditoriin
muokkaamaan tiedostoja.

Menee helposti kun laitat <url> tekstin ennen linkkiä ja </url> -tekstin linkin päätteeksi. Ja vielä niin että < -merkin kohdalla on [ ja > -merkin kohdalla ]. Sitten toimii.

Ylös Bottom