Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Kyllä kuulostaa hyvältä!
Teinejä vittuilee ja koittaa kaapata rahoja? Eiköhän tää mee jo poliisiasiaks pikkuhiljaa??
EN helvetissä asioi täällä, toisaalta, en koskaan hommaa kamoja muualta kun kaverilta tai ihan kunnon pelikaupoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Dantis sanoi:
NIIN SOITTAKAA! Miksi vain mailata?

Niin. Luulen, että ei ole gameparadisen numero ns. ilmaisnumero, joten pitäisikö siitä vielä jollekin maksaa, että saa asiat EHKÄ asiat rullaamaan. Eihän puhelu nyt paljoa maksa, mutta sähköposti on ilmaista ja menee muun asioimisen sivussa. Itse olen tainnut tuolta muutamia vuosia sitten pelin tilata, ei ollut mitään valittamista, mutta toisaalta muistelisin että luvattoman paljon huonoa palautetta huuto.netissä ko. lafkalla. prosentuaalisesti siis. Antaa hyvän kuvan pienestä firmasta...

Kävin myös vilkaisemassa tuota gameparadisen sivua. Etusivulla kiva pikku teksti:
ARVOISAT ASIAKKAAT:

RAKENNAMME UUSIA NETTISIVUJA, JOTKA TULLAAN AVAAMAAN TAMMI-HELMIKUUSSA 2009.

YRITÄMME PARHAAMME JOTTA VANHATKIN SIVUT TOIMISIVAT SIIHEN ASTI, MUTTA VARASTOSALDOISSA VOI OLLA "HEITTOJA"...

Tähänhän he voivat hyvin vedota, jos käy noita, tässäkin keskutelussa, mainittuja "ei oo kun myytiin toiselle"-tapauksia. Tosin kuinka vaikeata on ylläpitää vanhoja sivuja kun samalla tekee uusia, pohtii tietojenkäsittelyn-opiskelija...

Miten asiani sitten liittyy keskusteluun? Varmaan yhtäpaljon kuin 1 postin ihme joka tuli puollustamaan ko. liikettä, mielestäni ehkä liian yltiöpositiiviseen sävyyn ollakseen puolueeton.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Miten asiani sitten liittyy keskusteluun? Varmaan yhtäpaljon kuin 1 postin ihme joka tuli puollustamaan ko. liikettä, mielestäni ehkä liian yltiöpositiiviseen sävyyn ollakseen puolueeton.

kuulostaa toi ekan viestin tekijä, siltä, että olisi ko. firmassa töissä ja yrittää "mainostaa" firmaansa :rolleyes:
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Joulun alla hommasin Mass Effectin ja The Clubin Gameparadisesta. Eipä ollut asioimisessa mitään valittamista silloin, tavara tuli suht' nopeasti maksun jälkeen. Ikävää, että muille sitten käy tuolla tavoin, eihän sellainen peli vetele alkuunkaan.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

On se kurjaa kun ihmiset mässäilee pelkillä negatiivisilla kokemuksilla. Aina ei voi onnistua ja Gameparadise on siitä hyvä esimerkki. Erehdyksiä sattuu kaikille... Ja väärinkäsitykset ovat yleisiä. Palvelu saattaa tuntua töykeältä sähköpostitse tai netin välityksellä yleensäkin. Puhelimitse asiat ovat aina toisin. Joten käyttäkää puhelinta.

Itselläni ei ole ollut kuin hyviä kokemuksia. Negatiivisia kokemuksia tuskin on läheskään yhtäpaljon ihmisillä kuin positiivisia. :) Itse ostan aina kaiken tarvitsemani Gameparadisesta ja aion niin jatkossakin tehdä. Vaikka kohdallani jotakin tapahtuisi, niin en antaisi sen vaikuttaa näin paljon kuin mitä olen näistä viesteistä lukenut. Jos olette epävarmoja NIIN SOITTAKAA! Miksi vain mailata? Soittaminen usein ratkaisee kaiken kerralla ja heti. Sitten ei tarvitse pelätä mitään ja kaiken saa heti kuntoon. Ottakaa ihmiset järki käteen ja miettikää oikeasti... Kaikki tehdään virheitä ja turhanpäiväinen kakan jauhanta ja asoitten liioittelu on aika säälittävää. :/ En halua sanoa, etteikö teillä ihmisillä olisi näin huonosti käynyt että posti hukannut, ilkeää asiakaspalvelua jne jne. mutta pelkästään siksi ei kannata tehdä sitä lopullista tuomiota. Olen puhunut, ja toivottavasti tästä ei kukaan loukkaannu. Pahoitteluni jos niin tein.

EDIT: Ainiin ja pitikin tästä vielä mainita... Ne ihmiset, joilla niitä hyviä kokemuksia on, eivät välttämättä tule tänne valittamaan. Hyvistä kokemuksista ei puhuta niin paljon kuin huonoista. SE ON FAKTA JA TÄTÄ MAAILMAA!

Legendaarinen Gameparadisen oma vastaus :rolleyes:
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Muutaman kerran olen Gameparadisesta tilannut pelejä ja ihan hyvin on kauppa sujunut. Niin paljon on kuitenkin saanut lukea itkua ja parkua, että selvähän se on etteivät kaikki saa yhtä hyvää palvelua. Jatkossa Paratiisi saa jäädä ilman rahojani.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Joo no. Sattuuhan sitä vahinkoja muillekin. Mutta käsittämättömän paljon tuntuu häviävän postiin noita GP:n "paketteja". Nehän lähettää pelit kirjeenä, jos maksaa etukäteen pankkisiirrolla. Siitä voi tieten syyttää vaan itteään, jos ei postiennakolla ota. (kattelen peiliin) Ja normikirjeille ei Suomen posti taida vielä ilmaiseksi tarjota seurantaa. Kai niihinkin sais ostettua tracking coden?

Luulis, että jos noin paljon oikeesti posti hukkaa just GP:n paketteja (mulla ei oo koskaan kadonnu mistään muualta hankittua tavaraa), niin maksais sitte träkkäyksestä vähän mielellään? Asiakkaat varmaan ainakin maksais...

Kaikenkaikkiaan kun käy lukemassa esim. huuto.netistä Gameparadisen tahi Peliparatiisin menettelyjä, niin eipä tee mieli tilata mitään ja muistan mainostaa kavereille kans. Todella lapsellista vittuilua firmalta tyyliin kosto-negat yms. Pitäis vaan kiltisti tunnustaa omat virheet ja luvata parantaa toimintaa vastaisuudessa, mutta ei. Nämä (tämä?) jätkät kuitenkin haluaa haukkua asiakkaita ja samalla hankkiutua eroon potentiaalisista uusista asiakkaista.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

***tilitystä***

Aikamoinen puolustuspuhe, ei varmaan kovin moni pelkkä normiasiakas viitsisi ryhtyä moiseen jonkun firman puolesta.... Mikäli olet firman omistaja niin tule ihan reilusti esille ja edusta omaa yritystäsi. Ei nimittäin ole kovin tyylikästä puffata omaa firmaa esittämällä tyytyväistä mielikuvitusasiakasta.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Yhden pelin olen itse tilannut ja tuli ihan mallikkaasti perille, mutta jos noin moni muu sanoo negatiivista kyseisestä puljusta niin sitten on firman johdon katsottava itseään peilistä, tuskin kymmeniltä ihmisiltä tulee huonoa palautetta aivan syyttä. Tähän pätee vanha sanonta, niin makaa kuin petaa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

On se hassua, kun toisia ihmisiä heti epäillään ja toisia uskotaan sen enempiä miettimättä :(

Näille jotka heti ihmettelivät tyyliin sotakirves kourassa tai pilkalliseen sävyyn asiansa ilmoittivat: En ole omistaja tai työntekijä vaan tyytyväinen asiakas, joka haluaisi positiivisempiakin kokemuksia kertoa tästä firmasta muille ja jakaa yleisesti ottaen mielipiteitään.
Lueskelen foorumia usein, mutta ikinä ei ollut tullut niin palavaa tarvetta rekisteröityä kuin silloin kun näin tämän keskustelun. Syy siihen, että viestejä ei muualla ole on se että en ole kokenut tarpeelliseksi kirjoitella ja vastahan rekisteröidyin (ja edelleen, varta vasten tätä ketjua ajatellen).

Mielipiteitä on monia niin kuin kokemuksiakin ;)
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

On se hassua, kun toisia ihmisiä heti epäillään ja toisia uskotaan sen enempiä miettimättä :(

Näille jotka heti ihmettelivät tyyliin sotakirves kourassa tai pilkalliseen sävyyn asiansa ilmoittivat: En ole omistaja tai työntekijä vaan tyytyväinen asiakas, joka haluaisi positiivisempiakin kokemuksia kertoa tästä firmasta muille ja jakaa yleisesti ottaen mielipiteitään.
Lueskelen foorumia usein, mutta ikinä ei ollut tullut niin palavaa tarvetta rekisteröityä kuin silloin kun näin tämän keskustelun. Syy siihen, että viestejä ei muualla ole on se että en ole kokenut tarpeelliseksi kirjoitella ja vastahan rekisteröidyin (ja edelleen, varta vasten tätä ketjua ajatellen).

Mielipiteitä on monia niin kuin kokemuksiakin ;)

Ei kannata rekisteröityä yhtä (no, kahta) kommenttia varten ja vieläpä sellaisia, joilla puolustaa Gameparadisen kaltaista pas... son... roskapuljua. Sama kuin mä rekkaisin Huutonettiin ihan vaan sen takia että voisin ostaa Peliparatiisilta jonkun 20 sentin tuotteen ja kun se tulee 2 vk myöhässä, annan positiivisen ja vielä 2 metriä pitkän litanian tekstiä siitä, miten Peliparatiisi on kuin Hitlerin imperiumi konsanaan (siis niinku hyvällä tavalla).

Vaikkakin se on enemmänkin Hitlerin imperiumi PAHALLA tavalla.

T. Gameparadisen entinen ja syystäkin tyytymätön käyttäjä
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

On se hassua, kun toisia ihmisiä heti epäillään ja toisia uskotaan sen enempiä miettimättä :(
- -

Tekstisi oli vain niin suvereeni puolustuspuhe ko. fimaa kohtaan, että aiheestakin ihmiset ovat kriittisiä. Porukalla on paljon hyviäkin kokemuksia Gameparadisesta, mutta ei esimerkiksi Huuto.net aiheettomasti sulje käyttäjätunnuksia. Ihmeellistä on myös se, että tilauksen saapumisesta vastaa asiakas. En ole kuullut saati asioinut vielä sellaisessa suomalaisessa liikkeessä, jossa postin kadottamat tavarat olisivat asiakkaan vika. Tähän mennessä (lähes) jokainen firma itse on pitänyt huolta, että asiakas on saanut tuotteensa.

Kuluttajaviraston sivuilta poimittu:
Etämyyntiyritys vastaa kuljetuksen laadusta. Asiakkaalta ei voi vaatia korvausta, jos posti tai muu kuljetusyritys vahingoittaa tuotetta - ei edes palautuskuljetuksesta. Yritys vastaa myös siitä, että tuote on pakattu asianmukaisesti kuljetusta varten.
Eli on ehkä todennäköistä, että Gameparadise on rikkonut tässä asiassa lakia joidenkin asiakkaiden kohdalla. Harmittavaa kun ihmiset eivät tiedä oikeuksiaan tai jaksa vaatia niitä.

Kummallista on myös se, miten sähköisessä asiakaspalvelussa ei olla kehitytty Gameparadisella ollenkaan. Kirjallisestakin tekstistä saa kohteliasta, esimerkiksi siihen eivät todellakaan kuulu sanat "vali vali". Soittaminenkaan ei monen palautteen mukaan ole ollut vastaus ongelmiin, kun puhelimeen ei vastata! Helppohan se on tarjota ei-oota.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Itse olen tilannut sieltä useamman kerran pelejä ja hyvin on kyllä kaupat menny.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Muutaman olen huuto.net kautta ostanut ja aina on tulleet nopeasti kotiin. En voi valittaa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Muistelin että olen joskus kyseiseltä firmalta ostanut pelin huuto.netin kautta. Tuolloin yrityksen huuto.net tunnut oli Petsku0224. Tuolloin peli tuli kohtuullisessa ajassa minulle (pelin hinta ehkä 3 postikuluineen).

Nyt pari viikkoa sitten taas huuto.netistä ostin Peliparatiisilta (huuto.net tunnus: PELIPARATIISI) pelin, hintaa n.29 postikuluineen. Maksoin pelin heti, eipä ole vieläkään kuulunut.

Laitoin tänään sähköpostia ja kyselin että missähän peli on, kun ei ole vielä tullut. Ilmoittivat postittaneensa, ja sanoivat että ilmeisesti posti kadottanut pelin, että voisivat laittaa tilalle tulemaan uuden samanlaisen, mutta valitettavasti minä sain heiltä viimeisen kappaleen tätä peliä. Kuitenkin kun katsoin huuto.netistä niin tätä samaa huutamaani/ostamaani peliä on heillä huuto.netissä edelleen kaupan 5 kappaletta?!!! Laitoin heille asiasta sähköpostia ja tässä odottelen nyt vastausta. Paljon positiivista palautetta ovat huuto.netissä saaneet, mutta viime aikoina taas näimmä aika monia negatiivisiakin. Negatiivisiin ovat vastanneet erittäin epäasiallisesti, ei vaikuta oikein asialliselta yritykseltä.

Odottelen nyt hetken ja katson miten asia etenee, saanko vastausta sähköpostiini, tai saanko rahojani pois kadonneesta pelistä.
Luojan kiitos olen tässä juuri opiskellut markkinointioikeutta ja läjä markkinointioikeuden kirjojakin tuossa pöydällä vielä. Kuluttajaviraston sivut hyvin tuttuja tällä hetkellä. Ellei asia etene kuluttajan kannalta oikealla tavalla niin katsotaan miten kyseinen viranomainen minua tällä kertaa auttaa :)
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Itsellä meni syksyllä 2 viikkoa maksamisesta siihen että kolahti postiluukusta. Olin lomalla ulkomailla ja samalla päivänä kun tulin kotiin posti toi levyn eli viive ei minua haitannut. Jos oisin ollut kotona, olisin kyllä käynyt jo kuumana. Eli kyllä postikin voi Suomessa pitkään hieroa vaikka tavallisesti menee parissa päivässä. Kantsii olla kärsivällinen jos postimyynnistä ostaa.
 
Ylös Bottom