Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)
Noniin, tulipa sitten tuollakin lafkassa käytyä.
Heti ulko-ovella tuli vastaan kaksi kaiffaria, tyhjin käsin. Ei tainnut olla peliparatiisi nimensä veroinen heidän mielestään. Noh, aina ei voi voittaa.
***
Marssin sisään ja kysäisin suoraan, että mistäs hyllystä löytyy XZY-peli. Noh tiskin takana oleva myyjä sitten opasti hyllylle ja siellähän oli hintalappu, että 20e. Mainitsin, että mites näin, kun nettikaupan hinnastossa oli 13e.
Kaveri rupesi selittelemään, että no siihen lasketaan postikuluja päälle ja muuta. Mainitsin, että eikös postikulut sitten kuitenkin aiheuta firmalle kuluja. Ja että mitään postikuluja ei varmaan tarvitse maksaa, jos noudan liikkeestä.
Sitten jannu rupesi selittämään, että joo netissä on joku väärä hinta, pitäs olla 15e. Sanoin, että maksan sen minkä netissä oli laitettu, kun tietty tiesin siellä lukevan se 13e.
Noh, mentiin sitten koneelle ja kun pyysin, että saanko tulla sinne tiskin taakse katsomaan sitä hintaa, niin kaveri: "Ei , ei älä tuu tänne puolelle"... Siinä sitten vähän aikaa räpläsi konetta ja "enpäs nyt löydä sitä... missähän se hinta lukee... tässä nyt huomaat, että nämä nettisivut on ihan huonot" (Voin kertoa, että haku-toiminnolla löysin sen tuotteen ja hinnan n. 5 sekunnissa etusivun latautumisesta, ja käytin silloin ekaa kertaa saittia).
Parin minuutin intensiivisen näpyttelyn jälkeen kaveri esitteli kirkkain silmin, että tässä se nyt on, 15e. Olin satavarma, että jannu vaihtoi sen hinnan siinä paikalla. Itseäni ei tässä vaiheessa edes kiinnostanut jauhaa enempää, löin 15e tiskiin ja lähdin kävelemään.
***
Pikku juttuhan se on, että 2e takia "valitan", mutta jumalauta mitä se kertoo myyjästä, kun asiakasta aletaan kusettamaan jo samaisen kahden euron vuoksi. Ei ole kynnys kovin korkealla. Valehdellaan päin naamaa, pakoillaan vastuuta ja sitten kirkkain silmin "kiitos kaupasta". Reilua olisi ollut ilmoittaa, että kaverilta jäi nettisaitti päivittämättä ja lähteä sitten neuvottelemaan hintaa siltä pohjalta.
Aikamoista touhua.
Noniin, tulipa sitten tuollakin lafkassa käytyä.
Heti ulko-ovella tuli vastaan kaksi kaiffaria, tyhjin käsin. Ei tainnut olla peliparatiisi nimensä veroinen heidän mielestään. Noh, aina ei voi voittaa.
***
Marssin sisään ja kysäisin suoraan, että mistäs hyllystä löytyy XZY-peli. Noh tiskin takana oleva myyjä sitten opasti hyllylle ja siellähän oli hintalappu, että 20e. Mainitsin, että mites näin, kun nettikaupan hinnastossa oli 13e.
Kaveri rupesi selittelemään, että no siihen lasketaan postikuluja päälle ja muuta. Mainitsin, että eikös postikulut sitten kuitenkin aiheuta firmalle kuluja. Ja että mitään postikuluja ei varmaan tarvitse maksaa, jos noudan liikkeestä.
Sitten jannu rupesi selittämään, että joo netissä on joku väärä hinta, pitäs olla 15e. Sanoin, että maksan sen minkä netissä oli laitettu, kun tietty tiesin siellä lukevan se 13e.
Noh, mentiin sitten koneelle ja kun pyysin, että saanko tulla sinne tiskin taakse katsomaan sitä hintaa, niin kaveri: "Ei , ei älä tuu tänne puolelle"... Siinä sitten vähän aikaa räpläsi konetta ja "enpäs nyt löydä sitä... missähän se hinta lukee... tässä nyt huomaat, että nämä nettisivut on ihan huonot" (Voin kertoa, että haku-toiminnolla löysin sen tuotteen ja hinnan n. 5 sekunnissa etusivun latautumisesta, ja käytin silloin ekaa kertaa saittia).
Parin minuutin intensiivisen näpyttelyn jälkeen kaveri esitteli kirkkain silmin, että tässä se nyt on, 15e. Olin satavarma, että jannu vaihtoi sen hinnan siinä paikalla. Itseäni ei tässä vaiheessa edes kiinnostanut jauhaa enempää, löin 15e tiskiin ja lähdin kävelemään.
***
Pikku juttuhan se on, että 2e takia "valitan", mutta jumalauta mitä se kertoo myyjästä, kun asiakasta aletaan kusettamaan jo samaisen kahden euron vuoksi. Ei ole kynnys kovin korkealla. Valehdellaan päin naamaa, pakoillaan vastuuta ja sitten kirkkain silmin "kiitos kaupasta". Reilua olisi ollut ilmoittaa, että kaverilta jäi nettisaitti päivittämättä ja lähteä sitten neuvottelemaan hintaa siltä pohjalta.
Aikamoista touhua.