Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Noniin, tulipa sitten tuollakin lafkassa käytyä.

Heti ulko-ovella tuli vastaan kaksi kaiffaria, tyhjin käsin. Ei tainnut olla peliparatiisi nimensä veroinen heidän mielestään. Noh, aina ei voi voittaa.

***
Marssin sisään ja kysäisin suoraan, että mistäs hyllystä löytyy XZY-peli. Noh tiskin takana oleva myyjä sitten opasti hyllylle ja siellähän oli hintalappu, että 20e. Mainitsin, että mites näin, kun nettikaupan hinnastossa oli 13e.

Kaveri rupesi selittelemään, että no siihen lasketaan postikuluja päälle ja muuta. Mainitsin, että eikös postikulut sitten kuitenkin aiheuta firmalle kuluja. Ja että mitään postikuluja ei varmaan tarvitse maksaa, jos noudan liikkeestä.

Sitten jannu rupesi selittämään, että joo netissä on joku väärä hinta, pitäs olla 15e. Sanoin, että maksan sen minkä netissä oli laitettu, kun tietty tiesin siellä lukevan se 13e.

Noh, mentiin sitten koneelle ja kun pyysin, että saanko tulla sinne tiskin taakse katsomaan sitä hintaa, niin kaveri: "Ei , ei älä tuu tänne puolelle"... Siinä sitten vähän aikaa räpläsi konetta ja "enpäs nyt löydä sitä... missähän se hinta lukee... tässä nyt huomaat, että nämä nettisivut on ihan huonot" (Voin kertoa, että haku-toiminnolla löysin sen tuotteen ja hinnan n. 5 sekunnissa etusivun latautumisesta, ja käytin silloin ekaa kertaa saittia).

Parin minuutin intensiivisen näpyttelyn jälkeen kaveri esitteli kirkkain silmin, että tässä se nyt on, 15e. Olin satavarma, että jannu vaihtoi sen hinnan siinä paikalla. Itseäni ei tässä vaiheessa edes kiinnostanut jauhaa enempää, löin 15e tiskiin ja lähdin kävelemään.

***

Pikku juttuhan se on, että 2e takia "valitan", mutta jumalauta mitä se kertoo myyjästä, kun asiakasta aletaan kusettamaan jo samaisen kahden euron vuoksi. Ei ole kynnys kovin korkealla. Valehdellaan päin naamaa, pakoillaan vastuuta ja sitten kirkkain silmin "kiitos kaupasta". Reilua olisi ollut ilmoittaa, että kaverilta jäi nettisaitti päivittämättä ja lähteä sitten neuvottelemaan hintaa siltä pohjalta.

Aikamoista touhua.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Kieltämättä aika tylyä toimintaa. Itse olisin kyllä siinä vaiheessa tokaissut että pitäkää paskanne ja kävellyt liikkeestä ulos jättäen pelin pöydälle :) Siinä oli näköjään myyjä "kutsumusammatissaan" :p
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Mä en kyllä nyt ymmärrä, että mitä niin kamalaa Gameparadise Healttille teki. On ihan yleinen käytäntö, että verkkokaupan ja kivijalkakaupan hinnat eroavat toisistaan. GP ei missään lupaa että ne olisivat samat, päinvastoin siitä mainitaan heidän sivuillaan. Ei liikkeellä ole mitään velvollisuutta myydä sinulle peliä hintaan jonka haluat, jos se ei ole pelin oikea hinta. Myyjän käytös tosin ei kuulosta korrektilta ja hän olisi voinut käsitellä tilanteen paljon paremmin. Mutta lähtökohtaisesti väärässä oli kyllä asiakas, joka vaatii väärää hintaa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Mä en kyllä nyt ymmärrä, että mitä niin kamalaa Gameparadise Healttille teki. On ihan yleinen käytäntö, että verkkokaupan ja kivijalkakaupan hinnat eroavat toisistaan. GP ei missään lupaa että ne olisivat samat, päinvastoin siitä mainitaan heidän sivuillaan. Ei liikkeellä ole mitään velvollisuutta myydä sinulle peliä hintaan jonka haluat, jos se ei ole pelin oikea hinta. Myyjän käytös tosin ei kuulosta korrektilta ja hän olisi voinut käsitellä tilanteen paljon paremmin. Mutta lähtökohtaisesti väärässä oli kyllä asiakas, joka vaatii väärää hintaa.

Tämä onkin hyvä tapa palvella hintatietoista asiakasta. Varmistaa myös sen että sana liikkeen erinomaisuudesta leviää...

Kahden euron takia taitaapi jäädä jatkossa aika monta euroa saamatta. Ei sitä suotta useimmissa asiakaspalveluyrityksissä panosteta asiakaspalveluun. Asiakas maksaa palkan.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

En näköjään ole ainut joka suhtautuu hieman negatiivisesti kyseisen puljun tapaan tehdä kauppaa. Ostin pikku-broidille käytetyn PSP pelin peliparatiisista ja myyjät vannoi myynti-ilmoituksessa käytetyn pelin toimivuutta ja hyvää kuntoa. No ulkoapäin peli oli hyvässä kunnossa, mutta itse peli ei sitten toiminut ollenkaan. :mad:

Otin yhteyttä ja kerroin että tämä käytetty peli ei toimi ja kysyin että olisiko palautusoikeutta ja pistin vielä linkin myynti-ilmoitukseen, että varmasti tietävät mikä peli oli kyseessä. Vastauksena tuli että he muka myivät minulle muoveissa olevan, upouuden pelin ja väittivät että kuukauden vanhassa konsolissa tai käyttäjässä olisi vika. Lähetin uuden viestin jossa mainitsin että peli oli edelleen käytetty ja pistin vielä linkin uudestaan myynti-ilmoitukseen jossa luki että peli käytetty. Ilmeisesti linkkiä vilkaisemattakaan pojat jaksoi väittää pelin olleen uusi ja muoveissa ja väitti mua valehtelijaks, ja suoraan sanoen vi**uili päin naamaa s-postin välityksellä.

Nyt kyllä harmittaa kun poistin s-postit ja annoin asian olla. Olisi huuto.netin ylläpito saanut vähän kurittaa peliparatiisia. Kyllä kierrän kaukaa tuollaisen puljun. :mad:
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

En mene kyseiseen pelikauppaan enää ikinä. Myyjä/omistaja ei sovellu asiakaspalveluun. Tyly vastaanotto tuotetta palautettaessa. Myi väärän tuotteen ja puolen tunnin päästä menin kauppaan takaisin ni tokaisi vaan meillä ei ole palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa saat 70% ostoksen hinnasta. Olin aivan pöyristynyt. Kuluttajansuojalaki tosin sanoo, että vaihto- ja palutusoikeus on myyjälle vapaaehtoista asiakaspalvelua mutta silti! En ole vielä koskaan törmännyt vastaavaan.
En suosittele kauppaa kenellekään, ja kokemukseni kerrottuani olen kuullut vastaavaa muualtakin. Ei näin!
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Aika satunnaisesti liikettä käytän, joten ei varmaankaan suuri menetys heille viimeisimmän "ostokseni" johdosta alkanut boikotti.

Jotenkin tuntuu että heillä ei olisi ollenkaan kunnollista systeemiä ostosten tilan kartoittamiseen. Tuntuu kuin homma olisi pelkällä myyjien muistipohjalla.
Verkkoasiakkaillekin riittää että kirjoittelevat jotain epämääräistä jonnekkinpäin nettiä johon sitten voivat ohjata kummastuneen asiakkaan "EI TODELLAKAAN NÄIN!":n saattelemana.

Itselläni on vielä rahat liikkeessä. Ollut jo melkein kuukauden, ja kahden muistutuksen verran. Ehkä vielä joskus saan ne takaisin.

Mutta niinkuin joku jossain sanoi, "ELÄMÄ JATKUU".
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Ostin huuto.netistä kaksi halppis peliä kyseiseltä firmalta. Lähetin viestin jossa sanoin hakevani pelit kaupasta ja viestiin vastattiin että sopii vallan mainiosti. Hain pelit ja ostin jopa viellä kolmannen pelin kun pääsin kauppaan... Ja tästä paska alkaa... vituttaa vielläkin vaikka virheet on korjatt . Minulle tuli huuto.nettiin kaksi negatiivista palautetta näin "Ei yhteyden ottoa EI MITÄÄN! EI SUOSITELLA!." Vastasin viesteihin että nyt en ymmärrä ja laitoin kaksi negatiivista palautetta Gameparadiselle jossa mainitsin että pulju menee boikottiin jos ei anteeksi pyyntöä heru. Parin päivän päästä setä soittaa ja sanoo että on tullut väärin käsitys jne. jne. ja he korjasivat kommentit että minulla on nyt kaksi posiitiivista palautetta ja pyysivät että teen samoin. Teki mieli olla tekemättä samoin. Vaikka en omasta mielestä ole pitkävihanen silti vituttaa ja boikotoin gameparadisea :mad: .

edit: ***** että osaa olla paska pulju. En ihan aikuisten oikeasti suosittele Gameparadisea kenellekkään!

edit 2 : Helpotti kun pääsi avautuu... Joo kyllä sitä kauppaa uskaltaa käyttää mutta omalla vastuulla. Itse en tod. näk. aijo käydä siellä enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Emmä sitä kauppaa huonoksi haukkuisi. Todella hyvät
valikoimat pelejä ja hyviä tarjouksia tulee koko ajan. Itseasiassa
varmaan toiseksi paras pelikauppa jossa olen ollut.
Suosittelen!!;)
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Ostin huuto.netistä kaksi halppis peliä kyseiseltä firmalta. Lähetin viestin jossa sanoin hakevani pelit kaupasta ja viestiin vastattiin että sopii vallan mainiosti. Hain pelit ja ostin jopa viellä kolmannen pelin kun pääsin kauppaan... Ja tästä paska alkaa... vituttaa vielläkin vaikka virheet on korjatt . Minulle tuli huuto.nettiin kaksi negatiivista palautetta näin "Ei yhteyden ottoa EI MITÄÄN! EI SUOSITELLA!." Vastasin viesteihin että nyt en ymmärrä ja laitoin kaksi negatiivista palautetta Gameparadiselle jossa mainitsin että pulju menee boikottiin jos ei anteeksi pyyntöä heru. Parin päivän päästä setä soittaa ja sanoo että on tullut väärin käsitys jne. jne. ja he korjasivat kommentit että minulla on nyt kaksi posiitiivista palautetta ja pyysivät että teen samoin. Teki mieli olla tekemättä samoin. Vaikka en omasta mielestä ole pitkävihanen silti vituttaa ja boikotoin gameparadisea :mad: .

edit: ***** että osaa olla paska pulju. En ihan aikuisten oikeasti suosittele Gameparadisea kenellekkään!

edit 2 : Helpotti kun pääsi avautuu... Joo kyllä sitä kauppaa uskaltaa käyttää mutta omalla vastuulla. Itse en tod. näk. aijo käydä siellä enää.

Noh noh.
Eihän tuossa nyt käynyt mitään vakavaa. Ihmisiä niissä kaupoissakin työskentelee.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Emmä sitä kauppaa huonoksi haukkuisi. Todella hyvät
valikoimat pelejä ja hyviä tarjouksia tulee koko ajan. Itseasiassa
varmaan toiseksi paras pelikauppa jossa olen ollut.
Suosittelen!!;)

Et ole sitten vissiin käynyt, kuin kahdessa pelikaupassa.

Naurattaa aina huuto.net:ssä tämän roskapuljun kohteet, kun jokaisessa lukee - useimmiten capsilla - "Vaikka tuote on UUSI se ei välttämättä silti ole muoveissa!". Eli mitä luultavammin, kaupan historian tietäen, myyvät käytettyjä pelejä sun muita tarvikkeita ja kuittaavat sen tuolla, etteivät ostajat voi valittaa.

Onneksi pystyn ostamaan tavarani halvemmalla ja varmemmin muualta.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Mainostivat oikein TV:ssä. Hommat isollaan Peliparatiisissa?:eek:
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Mainostivat oikein TV:ssä. Hommat isollaan Peliparatiisissa?:eek:
Myös tuoreimmassa Pelaaja-lehdessä oli oikein sivun kokoinen mainos.
Joka oli muuten ihan yllättävänkin laadukas.

GameParadisella menossa tosiaan joku imagon korjaus-kamppis kaikkien sekoilujen jälkeen?
Pienellä ammattimaisuuden hippusella GP saattaa vaikka yllättää. ;)
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Peliparatiisin tuntien nuo "yllätyspelit" on jotain PS1:n pelejä...
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

:D Kieltämättä. Ja helkkarin kallis pakettikin.

299 euroa on helkkarin kallis? Mihin hintaan 60 gigaista XO:ta sitten nykyään myydään? Ainakin NetAnttilassa 249 euroa näyttäisi olevan tuo samainen paketti, ilman näitä yllätyspelejä. Ja vaikka nämä yllätyspelit olisivat pääosin ihan pelkkää roskaa, niin kyllähän siltikin niiden yhteisarvoksi voi tulla helposti se yli 50 euroa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

299 euroa on helkkarin kallis? Mihin hintaan 60 gigaista XO:ta sitten nykyään myydään? Ainakin NetAnttilassa 249 euroa näyttäisi olevan tuo samainen paketti, ilman näitä yllätyspelejä. Ja vaikka nämä yllätyspelit olisivat pääosin ihan pelkkää roskaa, niin kyllähän siltikin niiden yhteisarvoksi voi tulla helposti se yli 50 euroa.
Sepä se kun 60 gigaista ei pitäisi enää myydä. Jotain vanhaa poistoerää ja silti pyydetään ylihintaa. Elite Value Bundlen saa ~220 eurolla sisältäen 2 peliä. Toki tuon joulubundlen arvon määrittää pitkälti ne mukana tulevat "yllätyspelit", jotka voivat olla mitä tahansa roskaa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Elite Value Bundlen saa ~220 eurolla sisältäen 2 peliä.

Ai, se on jo niin halpa, no ei sitten mitään. Pahoittelut, en vain sitten näköjään ollut tietoinen missä hinnat nykyään menevät...
 
Ylös Bottom