Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rippone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Gameparadise.fi - Tervetuloa

Xbox 360 -joulupaketti, jossa konsolin kylkeen tulee 7 yllätyspeliä. IMO paras läppä vähään aikaan.

Kukapa ei sikaa säkissä ostaisi :D

Muutenkin kyseinen pulju on mitä epämääräisin, itse ainakin asioin mieluummin muualla.

Lisää hyviä läppiä kyseiseltä nettisivuilta. Aiheena myymälän ja nettikaupan hinnat:
Jos siis haluat tuotteita nettihintaan, se ei ole mahdollista.
...which was nice...

Mutta jos tilaat nettikaupasta ja valitset toimitustavaksi noudon - lisääntyy tuotteen hintaan vain 2 euron myymälästä nouto maksu.
Koskakohan marketit lisäävät kyseisen maksun ruokaostosten päälle :p Mahtavatko periä myös myymälään astuvilta sisäänpääsymaksua!?
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Kaiken tämän paikan viestinnän perusteella pitää ensinnäkin todeta että tuo suomi on aivan kamalaa. Mielenkiintoista on myöskin havaita tämä yrityksen asiakkaiden "huono tuuri" postitusten kanssa, taitaa olla aika paljon yli postin normaalin virheprosentin.

Olen käynyt joskus asioimassa kivijalassa, ei sinäänsä pahaa sanottavaa mutta kaikki tarvikkeet vaikuttavat ainakin täydeltä paskalta. Asiakaspalvelu on jotain itkettävän ja naurettavan välimaastosta. En tule asioimaan ko. puljussa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Hyvä löytö container! :p

Huom. Peleihin ei voi itse vaikuttaa. Gameparadise henkilökunta valitsee pelit sattumanvaraisesti varastosta. (mukana ei siis tulee käytettyjä pelejä!!!)

Gameparadisen henkilökunta on varmasti tarkkaan koulutettu valitsemaan yllätyskorista pelit "sattumanvaraisesti". :D

Huutomerkkien ronski käyttö viestii myös yrityksen luotettavuudesta !!!! eiks juu, menee paremmin perille!!!!!!!!!!!??
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Melkoinen aivopieru toi XO 60gb -tarjous:D. MGS2:n tuolta tilasin ja se ei kyllä ollut muoveissa, mutta yllättävää kyllä, levy oli priima kuntoinen.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

pelihel***i kuvaa paremmin mielestäni tämä liikkeen toimintaa ja asiakaspalvelua. Kaksikertaa tuli asioitua, ensimmäisen ja viimeisen
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Ostin ko. liikkeestä marraskuussa Dualshock (ps3) pädin jonka ristiohjain lakkasi toimimasta.

Kävin myymälässä ohjaimen ja pankkikorttitositteen kanssa (kyseinen tosite riittävä todiste ostosta ja ostopaikasta) ja ensimmäisellä kerralla paikalla ollut myyjä ei ollut halukas ottamaan vastaan virheellistä tuotetta koska minulta puuttui ostokuitti. Pääsin paikalle vasta muutamaa minuuttia ennen sulkemisaikaa joten jätin asian sinä päivänä siihen.

Seuraavana päivänä palasin rikkinäisen ohjaimen ja pankkikorttitositteen kanssa. Tällä kertaa paikalla oli eri henkilö joka totesi ettei hänellä ole valtuuksia hoitaa tätä asiaa. Myyjä sanoi voivansa tiedustella asiaa puhelimitse esimieheltään (ensimmäisenä päivänä myyjänä ollut henkilö) ja asia ratkesi suht' tiukkasävyisen puhelinkeskustelun myötä omalta kannaltani positiivisesti.

Sain siis vaihdettua rikkinäisen ohjaimen uuteen, tosin hiukan vaivalloisesti.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Ostin kyseisestä liikkeestä postiennakolla Psone muistikortin 29.1. Paketti tuli tänään. Hyvää palvelua.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Vielä pahempini n00b-aikoinani tilailin täältä paratiisista pari kertaa ainakin omalla huuto.net-tunnuksellani. Sinänsä alkaa vähän ahdistamaan kun luin sattumoisin nyt vasta näitä juttuja, kun ei ollut oikeasti harmaint aavistustakaan koko hommasta.

Muutenkin, nuo pelikauppojen eli yritysten kohteet blokkaan aina pois (ilmeisesti ketjun aloitusaikana ei ollut... :D), kun todennäköisyys murheisiin on niitten kanssa tajuttomasti suurempi kuin yksityisten kanssa.

En ota kantaa vielä tässä vaiheessa asiakaspalveluun, mutta yleisimmin asiakkailla kusee nuo sen takia ettei oikeastikaan tehdä näin;

a) Ilmoiteta kun on maksettu - huoh.
b) Laiteta maksaessa viestiin kohdetta, sen numeroa, ostajan tunnusta...

Nuo nyt on tullut itelläkin useasti vastaan kun vähän enempi olen vanhaa tavaraa myynyt pois huuto.netissä, jos se tekee mun pienestä olemattomasta huuto.net-toiminnasta jo vähänkään vaikeeta ni kuvitelkaapa isomman puljun, joissa maksuja satelee useita kymmeniä päivässä.

No, nuo nyt oli vaan esimerkkejä, ja mitään negatiivisia kokemuksia mulla ei ole paratiisista - päinvastoin palautteissa taitaa olla 3-5 positiivista paratiisisista saatu. Ainahan kaikkien nettikauppojen, tai no kauppojen kanssa tulee pieniä ongelmia vähintään kun aletaan setvimään palautuksia, takuita jne. Mut mainittuihin töykeisiin viesteihin en ole törmäillyt. Kuten RJ Diokin sanoisi paratiisin petelle niihin paskoihin asiakaspalvelu- viesteihin; shame on you! Tai Lemmy Kilmister; you mf.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Tilasin viikko sitte pelin kyseisestä yhtiöstä. Tilausvahvistus kyllä saapui välittömästi, mutta muuta ei sitten kuulunutkaan ennenkuin tänään oli tullut sähköpostia. Kuulemma tilaamani peliä ei ollut saatavilla (ilmeisesti meni viikko tarkistaa varasto). Luulisin, että vähän nopeampi palvelu olisi kohdallaan, etenkin kun verkkopankilla maksoi samasta pankista, kuin missä yhtiöllä on tili, eli ei tuota maksuviivettäkään pitäisi olla yhtään.
Rahoja takaisin odotellessa sitten tilasin tuon saman pelin Puolenkuun peleistä, mikä on palvellut ERINOMAISESTI aina. Vaikka onkin hieman kalliimpi kauppa niin ostan tästä lähtien pelini sieltä. Suosittelen ehdottomasti ostamaan pelinne jostain muualta kuin GameParadisesta.:mad:
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Kuulemma tilaamani peliä ei ollut saatavilla (ilmeisesti meni viikko tarkistaa varasto). Luulisin, että vähän nopeampi palvelu olisi kohdallaan, etenkin kun verkkopankilla maksoi samasta pankista, kuin missä yhtiöllä on tili, eli ei tuota maksuviivettäkään pitäisi olla yhtään.

(Tuo on yksi niistä syistä, kun vältän nykyään huuto.netissä kauppojen kohteita. Palautteista moni on juuri tyyliin "tuote olikin loppu", ja yleisimmin juuri jossain huippuhalvassa kohteessa. :rolleyes: Ja yleisimmin em. tapauksessa tilalle oli postitettu jokin ihan outo ja eitoivottu-peli kysymättä.)

Ja muutenkin, vaikkei nyt negatiivista sanottavaa ole omalta osalta, niin onhan se hemmetisti kivempaa hoitaa huuto.net kaupat ja mitkä tahansa jonkun ihmisen kanssa, kuin sen huuto.net-automaattiviestin kanssa... :D Ja tuleepa vielä nopeemmin perillekin ja mutkattomampaa. Muutenkin on ostajana kiva saada jotain elonmerkkejä myyjästä, "postitin".

Onko tuota omien kohteiden huutoa vielä esiintynyt? Ihan mielenkiinnosta.. :D Nykyään näyttää pitkälti olevan (kaikilla kaupoilla) osta heti- kohteita pelkästään, ja ainakin Suomen kauppojen hintatasoon nähden suht edullisia.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Itse en ostaisi Paradiselta mitään. Työskentelin muutama vuosi sitten viä Huuto.netin ylläpidossa ja olin itse asiassa se henkilö, joka halusi Game Paradisen pois Huutiksesta. Sen enempää yksityiskohtiin menemättä (taitaa vielä velvoittaa salassapitosopimus) totean, että yritys toimi mielestäni erittäin kyseenalaisella tavalla, eikä jää kauas legendaarisesta Ukin musiikista.
Pop-lehti :: Näytä viesti - Ukin-Musiikki

Siihenkään en ota kantaa miksi yritys saa toimia uudella tunnuksella, mutta eiköhän syy ole perinteinen "money talks". Olen myös sitä mieltä, että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden, mutta eipä ole näköjään Paradise ottanut onkeensa.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Miten on porukalla toiminut tuolta verkkokaupasta tilaus? Verkkomaksulla tilaisin, sais hyvän alennuksen... Ko. puljun Huuto.Net toimintaa on moitittu, mutta mites tuo nettikauppa?
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Ostin vuonna kivi ja sirppi tuolta kyseisen puljun nettisivuilta erään ps2 pelin, toimituksessa meni noin 3 viikkoa ja lähettämiini sähköposteihin ei vastattu, kun tiedustelin missä peli viipyy..
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Viime syksynä kävin kyseisessä liikkeessä gh5:sta ostamassa kun oli turun sanomissa GP:n kuponki, jossa oli "Kaikki pelit -50%". No, kun pistin pelin tiskille kupongin kera, niin myyjä vastaa tähän, että "juu, ei koske uutuuspelejä" ja näyttää kupongin kulmassa olevaa suurennuslasilla luettavaa tekstiä. Onko muuten uutuustuotteen vanhin sallittu ikä mainittu laissa? Myyvät varmaan NFS undergroundiakin uutuuspelinä...

Päätin kuitenkin ostaa pelin, sillä hinta oli siltikin hieman pienempi kuin muissa lähiseudun kaupoissa.

Peli toimii kuten pitääkin, paitsi että kyseessä on jenkkiversio, joten en pysty lataamaan dlc:tä enkä siirtämään ghwt:n biisejä. Huomasin kyseisen ongelman vasta parin kuukauden päästä ostosta, joten en viitsinyt valittaa.

Saisivat pistää puljunsa eteen kyltin kissankokoisilla kirjaimilla: "Pelimme ovat jenkkiversioita, joten online-ominaisuudet saattavat olla vajavaisia"

Jokainen voi itse päätellä mitä mieltä olen liikkeestä.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Heipä hei. Minunkin huonot kokemukset kyseisestä puljusta alkoivat jo, kun liike sijaitsi vanhalla paikallaan parkin kentän vieressä. Vein jotain pelejä vaihdossa, joista muutama oli jotain ps2-pelejä, usa-versioita (olin ostanut kirpputorilta, kotelotkin erinäköiset kuin meillä). Eivät siis toimineet meidän koneissa. Tämä itse parasiitin kaliffi kertoi, ettei hyvitä noista jenkkipeleistä mitään, koska eivät toimi. No, jätin pelit kuitenkin hänelle, koska en ite niillä mitään tehnyt, ja sanoin myyjälle että heitä vaikka roskiin, tai johonkin ota ilmaiseksi-laatikkoon. Kiitin ja häivyin. No, Parin päivän päästä menin takaisin kyseiseen lafkaan asioimaan, niin eikö tämä autokaupp..siis pelikauppias ollut laittanut nämä pari toimimatonta jenkkipeliäni hyllyyn, vieläpä noin 20 euron hintaan!!1!
Ja justiinsa tämä ukko oli selittänyt mulle ettei näistä mitään vaihdossa anneta, kun ei niitä kukaan edes osta! Sen jälkeen olen kyseisessä paratiisissa asioinut vain vertailemassa ja tutkimassa hintoja ja sen sellaista, ja tullut siihen johtopäätökseen, että tästä liikkeestä ei kannata ostaa yhtikäs mitään. Ei, vaikka maksettaisi.

T: Kyllästynyt koko touhuun.
PS. Jonkun pitäisi haastaa koko lafka oikeuteen.Enemmän luottoa löytyy pohjois-korealaista demokratiaa kuin tätä -suoraansanottuna huijariliikettä kohtaan. Olen puhunut.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Joo tota mulle kävi tälleen:

Olin pari viikkoa sitten GP liikkeessä isoveljen kanssa peliostoksilla ja tiedustelin pelien hionnan hintoja. Kysyin mitä maksaa 20 peli hiominen, ja myyjä vastasi että 40 eurolla hiotaan ne. No tämä oli minulle ookoo enkä ajatellut yhtään sen enempää, koska mitään tarjouksen voimassaolosta ei sanottu, sovittiin että tuon ne kun kerkiän.

No tapahtui tänään:

Vein pelit liikkeeseen ja sanoin että en ehtinyt tuomaan aikaisemmin. Myyjä oli vaan että "ookoo" ja alkoi laskea pelejä kanssani. Pelejä oli yhteensä 18 kappaletta, oletin että tarjous oli voimassa ja jätin yhteystiedot yms. jäin odottamaan yhteydenottoa. No mulle soitettiin ja sanottiin, että pelit oli hiottu ja voidaan noutaa. Menin liikkeeseen hetkeä ennen sulkemisaikaa ja otin pelit vastaan ja myyjä alkoi laskea hintaa: yhteensä 65 euroa. -Anteeksi mitä? Eikö meillä ollut se 40 euron diili? No myyjä alkoi selittämään, että pelit olivat erittäin huonossa kunnossa ja hiominen kuluttaa konetta yms. Tästä puhkesi pieni sanaharkka, sillä myyjä oli sama kuin aikaisemmin ja selitti ettei muka muista diiliä, vaikka ilmeestä sen näki.

No siinä sitten oli muita ihmisiä enkä jaksanut alkaa vääntää, mutta olisi pitänyt. Peleille ei annettu edes toimivuustakuuta, koska olivat "huonossa kunnossa", mutta missään ei ole määritystä "huono kuntoisesta levystä". Sivuilla lukee kyllä eri tekstiä, että huono kuntoisimmatkin saadaan kuntoon. Hiotaanko ne sitten muualla? En tiedä. Laskin rahat ja lähdin, enkä huomannut ettei minulla ollut edes kuittia koko tapahtuneesta. Ajattelin että samapa tuo, jos pelit toimivat taas. koska nettisivuilla mainostettiin loistavaksi metodiksi tätä.

Kotiin päästyäni todellisuus iski, tajusin ettei minulle annettu kuittia tästä, eikä yksikään peli Xboxille toiminut (pelejä oli 6kpl). No mulle ei taida mahdollisuuksia jäädä kun ei kuittia edes tarjottu kun sitä piti itsestään selvyytenä.

Huomenna mennään liikkeeseen juttelemaan tästä mikä on "huono kuntoinen peli"...
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Noh, käytiin tuossa tänään liikkeessä. Itse johtaja oikein tiskin takana alkoi jyrkästi kiistämään moista tapahtunutta ja alkoi nostamaan äänensävyään, vaikka liikkeessä oli muitakin asiakkaita. Äitini tuli etulinjan tukijaksi vahvan kaupankäynnin tuntemisen kanssaan ja alkoi vaatia hyvitystä tapahtuneelle.

Ensiksi kaikki oli asiallista ja keskusteltiin tiukkaan sävyyn etsien mikä on totuus. Ehti myyjälläkin tarina muuttua pariin kertaan mm. siitä miksi en ollut saanut kuittia. Ensin olin juossut kaupasta ulos, sitten en ollutkaan ja sitten taas olin juossut kun toinen myyjä tuli näin sanomaan. Itse kyllä olen sitä mieltä että 31 euron laskeminen kolikoina ei ole kovin nopeaa toimintaa, joten taitaa mulla olla hanuristin sormet kun niin nopeasti olin kolikot laskenut ja juossut liikkeestä ulos siksi ettei minulle tarjottaisi kuittia. No teoria tuokin.

Olen kai niin hätäinen, etteivät ne ehtineet kirjoittaa kuittia, mutta pyydettiin sitten sitä kuittia näin jälkikäteen kun se sinne koneeseen oli lyöty. Meni kahdella myyjällä melkein vartti "etsiä" kuitti, mutta siinäkin oli virhe. Ostin silloin samalla pelin Xboxiin, jota ei kuitissa näkynyt. En tiedä tehtiinkö kuitti siinä ajassa vai mitä kun ei meille enempää kerrottu. Väittelyä oli kyllä tuosta tekstistä aika paljon, kun ei yksikään 18 pelistä toiminut. Hauskinta asiassa oli se, että seassa oli peli (jota en paljasta) mutta toimi hyvin ennen kuin meni hiottavaksi, mutta jälkeen päin ei ollut edes samassa kunnossa jossa oli kun sen sinne vein...

Ainakin suoraan kuluttaja-asiamiehelle lähti soitto alaikäisen huijaamisesta yms., saa nähdä kuinka pitkälle asiassa mennään kun äidilleni annettiin elinikäinen porttikielto liikkeeseen, vaikka oli ensimmäistä kertaa liikkeessä...

Punnitkaa vakaasti luottamustanne liikkeeseen. Ugh, olen kertonut kokemukseni, voin kyllä selostaa asiaa tänne enemmänkin jahka tilannne etenee, jos ihmiset ovat kiinnostuneita.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Vitsit mikä kauppa. Tulee ihan mieleen entinen EFI-Data -> Akiba.fi --> Elektroni.fi pulju ja sieltä hankkimani näytönohjaimen takuuhuolto. Hyvä kyllä tietää näistä kauppiaista joilta ei se asiakkaiden palveleminen luonnistu. Mikä sinänsä on varsin kumma konsepti koska kuvittelisin, että tyytyväiset asiakkaat ovat elinehto yritykselle.
 
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Oli ihan vaan tän topikkin takia liityttävä :)
Elikkä pakko avautua kuinka naurettava tämä kauppa oikeesti on! Elikkä täsä viime viikolla ja tällä viikolla tuli turunsanomissa ja turkulaisessa nämä HUIKEAT KUPONGIT! No into piukeena menin sit kauppaa kattelee et mitäs pelei siel löytyis 50% tarjouksessa, tämä tarjous koski siis kaikki pelejä, myös uusia ja tarjous pelejä. No kauppaan tultuani niin ps3 hylly ihan melkee tyhjä. Joku harva vanha peli siel oli, ei mitää uutuus pelejä, tai no olihan siel uusin Need for speedi, huikeaan 75e hintaan! Batman arkham asylum löyty sit ja ajatteiln et ei ihan turha reissu ollu. Platinum peli eikä hintalappua. Kyselin sit hintaa niin parin minuutin "etsinnän" jälkee niin hinta oli 49e!! Siis mitä naisen emätintä sentää?? Gigantista kysisen pelin sit sain 9,95, eikä ollu ees platinum. Palveluki on ihan suoraa sanottuna perseestä!
Elikkä tuntus ihan siltä että oisivat ottanu hyllyltä kaikki uutuus pelit pois tarjouksen ajaksi, koska nyt taas eilen ku kävin niin oli esim gt5:sta, CoD Black opsia sun muita.
En kyllä ikinä enää tähän kyseisen kauppaan mene, Gamestop hansassa miljoona kertaa parempi, niin tarjonnan kuin palvelunkin kannalta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom