On se kurjaa kun ihmiset mässäilee pelkillä negatiivisilla kokemuksilla. Aina ei voi onnistua ja Gameparadise on siitä hyvä esimerkki. Erehdyksiä sattuu kaikille... Ja väärinkäsitykset ovat yleisiä. Palvelu saattaa tuntua töykeältä sähköpostitse tai netin välityksellä yleensäkin. Puhelimitse asiat ovat aina toisin. Joten käyttäkää puhelinta.
Itselläni ei ole ollut
kuin hyviä kokemuksia. Negatiivisia kokemuksia tuskin on läheskään yhtäpaljon ihmisillä kuin positiivisia.
Itse ostan aina kaiken tarvitsemani Gameparadisesta ja aion niin jatkossakin tehdä. Vaikka kohdallani jotakin tapahtuisi, niin en antaisi sen vaikuttaa näin paljon kuin mitä olen näistä viesteistä lukenut. Jos olette epävarmoja NIIN SOITTAKAA! Miksi vain mailata? Soittaminen usein ratkaisee kaiken kerralla ja heti. Sitten ei tarvitse pelätä mitään ja kaiken saa heti kuntoon. Ottakaa ihmiset järki käteen ja miettikää oikeasti... Kaikki tehdään virheitä ja turhanpäiväinen kakan jauhanta ja asoitten liioittelu on aika säälittävää. :/ En halua sanoa, etteikö teillä ihmisillä olisi näin huonosti käynyt että posti hukannut, ilkeää asiakaspalvelua jne jne. mutta pelkästään siksi ei kannata tehdä sitä lopullista tuomiota. Olen puhunut, ja toivottavasti tästä ei kukaan loukkaannu. Pahoitteluni jos niin tein.
EDIT: Ainiin ja pitikin tästä vielä mainita... Ne ihmiset, joilla niitä hyviä kokemuksia on, eivät välttämättä tule tänne valittamaan. Hyvistä kokemuksista ei puhuta niin paljon kuin huonoista. SE ON FAKTA JA TÄTÄ MAAILMAA!