Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game World 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BryanFur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo voishan sitä taas nipun niitä pyytää. Tosin kai pe-illan pressitilaisuus oli paras juttu, eihän siellä itse messuilla kai voi mitään pelata tai testata kun on miljoona tyyppiä kaikkialla. Mä taidan jättää väliin, mutta Ylläpito voisi taas pitää varjobileet pelaamisen merkeissä. Pitäskö vuokrata kaapelilta joku tila, jossa voisi pelata ja nukkua viikonlopun?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Pitäskö vuokrata kaapelilta joku tila, jossa voisi pelata ja nukkua viikonlopun?
Ois aika jees. Tai no, ihan sama missä sitä hilluu, kuhan ois edes jotkut tilat.

Ja mitä jonoihin tulee, niin lipevyys on homman nimi, *köh*.

En ole menossa Gameworldiin - voitte huokaista helpotuksesta!
En kestäisi katsella enää yhtään kiekuvia pentuja jotka pyörivät siellä aikuisten jaloissa lippikset vinossa ja imeskelevät karamelleja. Kyllä sitä voi aikuinen mies viikonlopun paremminkin käyttää. Saamari.

edit: toisaalta olisi kyllä hauska tavata jotain boardilaisia luonnossa..

Minä olen ainakin menossa, viimeksi ostin sieltä halpoja pelejä esim. Ultima ascension ja Rune kummatkii 50mk

Pitää vaa pyytää joku kaveri mukaa

viimevuotisilta tarttu kaikkee ihme mainos kamaa, julisteit, lappuja, demoja, paitoja ym...
toivottavasti gw02:hes ei jaeta paljoo turhaa tavaraa kun viime vuonnakin jotkut läskipäät tuli kaikenlaisten ihme mainoslappujen kanssa ja suunnilleen väkisin sullon niitä taskuihin ja joka paikkaan..

isommat tilatkin olis ihan jees...

Pöh. Varsinkin julisteet, demot ja paidat ovat vain plussaa! Ehkä jotkut lappuset on turhia.. katotaan nyt pääsisinkö sinne, kun on toi wwe tulossa hartwall areenalle. Sinne ainaskin pitäis päästä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
katotaan nyt pääsisinkö sinne, kun on toi wwe tulossa hartwall areenalle. Sinne ainaskin pitäis päästä.
juu kuulin jotain juttuu tosta kans.
onkohan jollakin tietoo siitä että millon ja paljon on liput ja mistä vois varata?
Jos joku jaksais niin sais alottaa ketjun....

Messut järjestetään siis Helsingin kaapelitehtaalla viikonloppuna 30.11 - 1.11 klo 10.00 - 18.00. Ilmotelkaapas ketkä meinaa osallistua kilpailuihin. Ite osallistun aika varmasti Tekken 4 skabaan, jos sellane järjestetään. Toivottavasti ainakin. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Messut järjestetään siis Helsingin kaapelitehtaalla viikonloppuna 30.11 - 1.12 klo 10.00 - 18.00. Ilmotelkaapas ketkä meinaa osallistua kilpailuihin. Ite osallistun aika varmasti Tekken 4 skabaan, jos sellane järjestetään. Toivottavasti ainakin. :p
Melkein varmasti osallistun kaikkiin GameCube-kilpailuihin.

Kyllähän sinne taas täytyy saapua.. Nintendon osaston kisoihin pitää osallistua ja tietenkin Pro Evolution Soccer 2 -skabaan, jos ja kun sellainen järjestetään. ;)

Nähdään siis siellä!

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Nintendon osaston kisoihin pitää osallistua ja tietenkin Pro Evolution Soccer 2 -skabaan, jos ja kun sellainen järjestetään.

Nähdään finaalissa. Tosin kysymys kuuluu, viekö minun ylivoima taas kerran mielenkiinnon siitä? :P

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Nähdään finaalissa. Tosin kysymys kuuluu, viekö minun ylivoima taas kerran mielenkiinnon siitä? :P
Hoho. No ei se mitään, jos järjestetään TimeSplitters 2 -kisa, minä näytän kynteni siinä (or not) :)
Ainakin treenaan ihan näpsyissä, jos semmosesta ilmotetaan.

Ylös Bottom