Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game World 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BryanFur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan se näin, että ainoa oikea tappelupeliksi, jos vain yksi pitää valita, on Tekken 4. Siis mistä kisaillaan. Siinä tulevat taidot toden teolla esiin. Onhan se VF 4 hyvä, mutta en pidä siitä lähellekkään niin paljoa. Toivottavasti sais tuohon T4:ään sen 60 hz:n moodin, että mättö ois tarpeeksi nopeaa. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Toivottavasti sais tuohon T4:ään sen 60 hz:n moodin, että mättö ois tarpeeksi nopeaa. :p

Lainaus lehdistötiedotteesta:
----------------
Improved graphics and speed

The new 50/60 Hz mode for PAL machines means that you can set the game to move at the speed it's intended to, regardless of your home entertainment set-up. There's even a high-definition television mode for seriously detailed bone-crunching fun.

Aah nautinto on taattua, mutta onko toi siis varmaa tietoa? :D

Näin ainakin virallinen lehdistötiedote väittää parissakin kohtaa. Eli kyllä se optio sieltä löytyy ;)

Tuskin menen ihmetyttää miksi niitä järjestetä messukeskuksessa sinne mahtus paljon paremmin ja pääse junalla ja parkkipaikkojakin on enemmän. Kaapelitehdas on liian pieni paikka ja monelle vaikea tulla paikalle, kun pitää ensiksi mennä junalla sitten vielä metrolla.

pyh pelit lehden mukaan noihin peliturnauksiin on ensiksi alkukarsinnat siis ennen messuja ja lopputurnaukset käydään messuilla. No palkinnotkin on varmaan sen mukaisia, mutta tuskin jaksan lähtä kilpailuja varten jonnekin helsinkiin. Täällä tuskin noita karsintoja järjestetään, missä itse asun. No se siitä Tekken 4 turnauksesta. No pelihän on luultavasti joka tapauksessa surkea pal käännös lukemani perusteella. :o

pyh pelit lehden mukaan noihin peliturnauksiin on ensiksi alkukarsinnat siis ennen messuja ja lopputurnaukset käydään messuilla. No palkinnotkin on varmaan sen mukaisia, mutta tuskin jaksan lähtä kilpailuja varten jonnekin helsinkiin. Täällä tuskin noita karsintoja järjestetään, missä itse asun. No se siitä Tekken 4 turnauksesta. No pelihän on luultavasti joka tapauksessa surkea pal käännös lukemani perusteella. :o
Voisitko kertoa tarkemmin esim. missä peleissä kilpaillaan ja missä ja milloin karsinnat ovat?

TelpeFion:

Pelit-lehti ei tuon enempää informaatiota oikein antanut. Mutta tätä linkkiä klikkaamalla pääset Pelit.fi:n Gameworld-sivulle, jossa varmaan sitten lähiaikoina informoidaan noista enempi.

Hmm, täytyy katsoa löytyykö Tre:ltä mulle vastusta sitten tuohon T4-skabaan, jos järjestetään ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomveh
Tuskin menen ihmetyttää miksi niitä järjestetä messukeskuksessa sinne mahtus paljon paremmin ja pääse junalla ja parkkipaikkojakin on enemmän. Kaapelitehdas on liian pieni paikka ja monelle vaikea tulla paikalle, kun pitää ensiksi mennä junalla sitten vielä metrolla.
Eipä sitä taida sinne messukeskukseen saada, kun juuri samaan aikaan on Helsinki Motor Show, ja sitä tuskin joku TiLT GameWorld syrjäyttää :P
Toisaalta oishan GW:lle voinu laittaa jonkun toisen ajankohdan, ja mennä sitten messukeskukseen. Kait siinä ahtaassa ja hikisessä kaapelitehtaassa on vaan olevinaan jotain tunnelmaa. Ja luulisi että kaapelitehdas raottaa myös järjestäjien kukkaroa messukeskusta vähemmän. Tai mistäs minä mitään tiedän :P

Messukeskus on todella kallis paikka, ja paikat tulee varata muutama vuosi etukäteen. Finnexpo myös valikoi asiakkaitaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Messukeskus on todella kallis paikka, ja paikat tulee varata muutama vuosi etukäteen. Finnexpo myös valikoi asiakkaitaan.

Jep, tuossa puhuin yhden messuhommissa olevan kaverin kanssa, niin taisi olla niin, että Messukeskuksen viikonloppuvuokra on noin 13 kertaa esim. Hesan vanhan jäähallin verran. Veikkaisin, että Kaapelin viikonloppu on aika samoissa summissa kuin tuon jäähallin.

Vois olla Messukeskuksen Gamewordissa aika kalliit liput :(

-PV-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
+ parit tanssimatot + parit marakassit + dc + ddr + samba + telkku. :D
Saanen ehdottaa vielä virveliä? Ja toista korillista olutta?
Ja Pacdamin on PAKKO tuoda Dream Para Para -peli ja ohjain!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
DCfinin virkistystoimikunnan puheenjohtaja vois tämänkin järkätä.
Ei ole (vielä) valittu. Mutta ehdottaisin Pacdamia, koska sillä on Dream Para Para. Ja mä voisin olla ylitestaaja.

Ja siis ihan näin sivuhuomautuksena, minä en kuulu posseen, olen vain amatööri ja harrastelija.

Ylös Bottom