Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube:n ohjain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika oudon näköinen kapistus on. Onko jollain isompaa kuvaa tallella, kun ei ainakaan mulla toimi?

FFXI:tä varten taidettiin myös tehdä vastaavan näköinen ohjain, mutta en tähän hätään löytänyt kuvaa siitä.

No nyt löytyi:
http://www.ff8source.com/news858.htm

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

On siinä se tärinaefekti sisäänrakennettuna, mutta ainakaan vielä mikään peli ei käytä sitä kunnolla..
"Mikään peli ei käytä sitä kunnolla.." Mitä tarkoitit tuolla? Kyllä ainakin minun SSBM (jenkki-ver.) tärisee esimerkillisen hyvin.

Esa puhuu täällä taas asiaa.. :)

Aivan hyvin ovat Rogue, Madden, SSB ja Waverace ohjainta täristelleet...

Esa: Faktat ensin, luulot sitten ;)

EDIT: Nyt olen havainnut hieman häipäkkää tuossa rumble-asiassa: Waverace kadottaa joskus moninpelin aikana kakkos-ohjaimen tärinän. Tärinä toimii hyvin ykkösportissa, eli vika on softassa. Sikäli myös hassu juttu, että kisa saattaa alkaa ilman rumblea, joka ilmaantuu viimeisen kierroksen alkaessa, tahi päin vastoin :D.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Esa puhuu täällä taas asiaa.. :)

Aivan hyvin ovat Rogue, Madden, SSB ja Waverace ohjainta täristelleet...

Esa: Faktat ensin, luulot sitten ;)

Enpä tiedä millaisiin täristyksiin täällä on itse kukin tottunut, mutta ainakaan Wave Race ja Rogue eivät kyllä ohjainta paljoa tärisytä niitä pelattuani. SSBM:stä ja Maddenista en vielä osaa sanoa..

- Esa

se hieman ihmetyttää miksi tuo näppis varaa kaksi ohjainporttia?

eikö siinä ois voinu käyttää sitä multitap tekniikkaa.
eipä kai, ei kai ne muuten ois sitä noin tehny:)

onko muuten Multitappeja GC:lle myynnis?

Hmm.. Mulla on USA:n versio Waverace: Blue Stormista, enkä ole huomannu mitään tärinän puuttta koskaan, en edes moninpelissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
se hieman ihmetyttää miksi tuo näppis varaa kaksi ohjainporttia?

eikö siinä ois voinu käyttää sitä multitap tekniikkaa.
eipä kai, ei kai ne muuten ois sitä noin tehny:)

onko muuten Multitappeja GC:lle myynnis?

Multitappeja ei ole eikä tule ainakaan näillä näkymin.

Toivottavasti tuo ohjain on yhtä käyttökelpoinen, kuin miltä se näyttääkin! ;)

- Esa

Thunderi: Sehän siinä onkin, että peli kadottaa tärinät kakkosohjaimesta. Voipi olla myöskin niin, että bugi on jo korjattu USA-versioon...

Mites Nintendon oma, langaton Wavebird-ohjain? Se kiinnostaisi, mutta kuulemma siihen ei saa tärinöitä...

Muistaakseni wavebirdiin ei tärinää saa, johtuu kuulemma siitä että patterit eivät riittäisi ylläpitämään radiolinkkiä ja tärinää kovinkaan kauaa.

Ylös Bottom