Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube-pelit

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
Mitä pelejä aiot ostaa GameCuben julkaisun yhteydessä?

No niin, kun GameCube rantautuu tänne suuntaan 3. Toukokuuta niin onkin syytä aloittaa kattava kysely siitä, mitä pelejä SINÄ aiot ostaa GameCuben julkaisun yhteydessä tai silloin, kun itse ostat Cuben kotiisi.

20+ julkaisupeliä on luvassa ja Resident Evil, Super Smash Bros Melee sekä Pikmin aivan vanavedessä. Sellaisia pelejä, kuten Burnout, Tony Hawk 3, Luigi's Mansion, Super Monkey Ball, Wave Race: Blue Storm, Star Wars: Rogue Squadron II, FIFA 2002, Madden NFL 2002, Sonic Adventure 2, NBA Courtside 2002, Simpson's Road Rage ja NHL Hitz on luvassa muiden muassa, mutta mitkä ovat sinun valintasi?

Itselläni maistuu julkaisun yhteydessä ehdottomasti Tony Hawk 3, Super Monkey Ball, Wave Race: Blue Storm, Star Wars: RSII sekä Super Monkey Ball.. kieltämättä myös Sonic 2, NBA Courtside ja pari muutakin houkuttelevat, mutta pitää säästellä tuota Resident Evil/Super Smash Bros Melee/Pikmin-kolmikkoa varten. :D

--
Batman Dark Tomorrow (Kemco)
Batman Vengeance (Ubi-Soft)
Burnout (Acclaim)
Crazy Taxi (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
Donald Duck Quack Attack (Ubi-Soft)
ESPN Winter Sports (Konami)
Fifa 2002 - Road To World Cup (EA Sports)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
ISS2 (Konami)
Luigi's Mansion (Nintendo)
NHL Hitz (Midway)
Spiderman (Activision)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
Super Monkey Ball (Sega)
Tetris Worlds (THQ)
Tony Hawk's Pro Skater 3 (Activision)
Universal Studios (Kemco)
Wave Race: Blue Storm (Nintendo)
--

- Esa

Viimeksi muokannut moderaattori:
Rogue Squadron II on varma. Burnout taitaa olla sellanen sopiva autopeli mulle, eli eiköhän sekin tule kelkkaan.

Star Wars: Rogue Squadron 2 - Rogue Leader on 100% varma, mutta en tiedä ostanko Sonic Adventure 2 Battlen vai Luigi's Mansionin sen lisäksi. Kun rahaa saa lisää, niin täytyy katsoa jos vaikka Pikminin tai Super Smash Bros Meleen ostaisi.

Julkaisun yhteydessä en varmaankaan mitään pelejä osta, mutta julkaisuun mennessä omistan toivottavasti Rogue Leaderin, Wave Racen, Eternal Darknesin ja SSB: Meleen. :)

Eiköhän tuo ResEvil tule myöskin ostettua, jos se vain tarpeeksi ajoissa julkaistaan.

Itse aijon ehkä ostaa tuon Sonicin tai tony hawkin mutta se SMBM on 100% varma ostos.Sitten vain säästämään pikminiin ja joskus kaukaiseen tulevaisuuteen zeldaa ja mariota.

Onko toi sama Spiderman mikä tuli PS1:lle parivuotta sitten? Sitä mä oon lähinnä ajatellu ja sit tota THPS 3:sta ku kummatkin on jääny väliin aikaisemmin...

Mulla taas Haukka hoituu PS2:lla. Cubessa kiinnostaa sen sijaan nämä hieman "omaperäisemmät" pelit. Kyllä mun mielestä joku Pikmin hakkaa miten vaan nää Xboxin ja PS2:n auto/urheilu/räiskintä ym. tusinapelit!

Super Monkey Ball taitaa olla ainoa minkä voisi ostaa, mutta tuolla pelivalikoimalla taidan odotella, että joku kivemman värinen cube tulee suomeen ja ostan sitten sen. Täytyy toivoa, että siihen mennessä joku kiinnostavimmista peleistä olisi jo tullut eurooppaan.

No ehottomasti Rogue Squadron 2, BurnOut ja Tony Hawk 3... näin aluksi! Mutta mitä pelit maksavat?

Noiden julkaisupelien laatu tuntuu olevan aika vahtelevaa. On erittain hyvaa, hyvaa, keskinkertaista ja roskaa.

Luultavasti Luigin linna ja se tähtien sota

Pelit arvioidaan maksavan n.60e / kpl

Paha kysymys...

Eiköhän Star Wars ole kuitenkin SE peli, ja jos rahaa jää, niin mahdollisesti Luigi's Mansion ja Sonic. Sitten täytyy pitää silmällä Batmania ja Spidermania, ovatko ne sitten lisenssiroskaa vai oikeasti hyviä pelejä?

Tony Hawkin luultavasti hankin PS2:lle, kun PS2-version pitäisi olla parempi. Sitten tietysti Pikmin, Smash Bros ja Resident Evil tulee hankittua.

Ja rahaa palaa enemmän kuin laki sallii.

Re: Mitä pelejä aiot ostaa GameCuben julkaisun yhteydessä?

Ainoastaan Luigi's Mansion ja Star Wars: Rogue Leader kiinnostavat.

Listan ulkopuolelta Pikmin tietty ;)

Ai että XShava:kin on siirtymässä akselille PS2-GC ;) Minua kiinnostaa lähinnä Star Wars: Rogue Leader ja Super Monkey Ball (GW:llä jäin koukkuun)

Mitä pelejä te aiotte hankkia GameCuben oston yhteydessä? Minulle varmaan riittää ainakin vain Luigi´s Mansion.

Griever-edit: Yhistin tämän tähän threadiin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom