Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCube-pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Milloin saadaan uusi Perfect Dark, Mario tai Zelda?

Mario ja Zelda tulevat Japaniin Kesäksi joten ehkäpä tänne joulumarkkinoille?

Perfect Darkin kohtalo on aika epäselvä tällä hetkellä.

- Esa

Eiköhän Rogue Leader ole se ensimmäinen peli ja jos rahatilanne sallii, niin kyllä varmaan joku toinenkin peli sitten mukaan lähtee.

Joo-o... Taitaa olla Star Wars ja THPS3 mitkä lähtee ekana mun mukaan:) Taitaa olla et joutuu tyytyy aluks vaan SW:iin koska saldo ei näytä täl hetkel LIIAN hyvältä...SHIT

Koneen oston mukana nappaan kyytiin varmaankin tuon Star Warsin kun se noista parhaalta vaikuttaa. Sitten synttäreillä kuun loppupuolella ssbm 100% varmuudella ja sitten konfirmaation jälkeen lahjarahoilla pari kapulaa jne. Taitaa jäädä ulkona oleminen vähälle tänä kesänä :D

Omat suunnitelmani ovat muuttuneet seuraaviksi:

Star Wars: Rogue Squadron 2, Cube, neljä ohjainta, muistikortti julkaisuun, Super Smash Bros Melee ja Resident Evil hiukkasen myöhemmin.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Omat suunnitelmani ovat muuttuneet seuraaviksi:

Star Wars: Rogue Squadron 2, Cube, neljä ohjainta, muistikortti julkaisuun, Super Smash Bros Melee ja Resident Evil hiukkasen myöhemmin.

- Esa

Minnekkäs se Wave Race katos? Tais olla sittenki pinoinen pettymys, vai mitä?;) Mulle ainakin oli..:(

Esa: Mitäpäs meinasit neljällä ohjaimella tehdä, jos vain pelkän Roguen ostat julkaisussa? :)

Ja ei Wave Race todellakaan ollut mikään pettymys, ainakaan minulle. Itse asiassa parempi kuin odotin. Sitä täytyy vain pelata tarpeeksi huomatakseen sen syvyyden.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Esa: Mitäpäs meinasit neljällä ohjaimella tehdä, jos vain pelkän Roguen ostat julkaisussa? :)

Noh, sanotaan nyt vaikka, että tulevaa varten (=Super Smash Bros Melee) :D

Ja Wave Race katosi rahanpuutteen takia..

- Esa

Noh, sanotaan nyt vaikka, että tulevaa varten (=Super Smash Bros Melee)
Jees, meikä on samoilla linjoilla...kuusnepan versio on masteroitu jo kaikilla hahmoilla siihen tasoon asti että ei jaksa enää. Pitää nyt kattoa jos joku kaveri ostais kans cuben niin se vois ostaa kaks kapulaa ja ite kaks. Sitte ottais aina mukaan kun tulee kylään. Enää pitää valita tuon koneen ja kapulan väri.
Elikkäs ostoslistani.
Ite masiina _varmaankin_ mustana
Toinen kapula
Muistikortti
Joku julkaisupeleistä (Rogue varmaankin)

Myöhemmin sitten kapuloita lisää ja cube-gba välikaapeli jos sille tulee käyttöä.

Minulle maistuu cuben kanssa ehdottomasti SSBM, SA2 ja Luigin Mansioni. WWF Wrestlemania sitten kun se sattuu rantautumaan tänne.

SSBM on ainoa pakko-ostos. Ja sen jälkeen voi heittää hyvästit yöunille.

Luigi's Mansion on tällä hetkellä harkinnassa.

Ostan Cuben luultavasti sen alkurynnäkön jälkeen, tai siis oikeastaan sitte kun Starfox ilmestyy... Silloin lähtee rahatilanteen salliessa mukaan SSBM(kuolen unettomuuteen kavereitteni kanssa...), Starfox Adventures, 3 lisäohjainta(...nämä sinetöi hauta-arkun), muistikortti ja tietysti Cube itse... Myöhemmin ku alkaa niitä huippugeimei sataa nii pelejä tulee messiin useampia...

Ylös Bottom