Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube top 5 pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Cubivore-nimi viittaa selvästi peliin, joka ainakin ennen tunnettiin Animal Leaderina.
Enempää en osaa sanoa tuosta Animal Crossingista, se voi olla joko A Forest tai A Leader.


GC: Doubutsu Banchou (JP) = Animal Leader (JP) = Cubivore (USA)

GC: Doubutsu no Mori Plus (JP) = Animal Crossing Plus (JP) = Animal Forest Plus (USA) (Myös ilman plussaa)
N64: Doubutsu no Mori (JP) = Animal Crossing (JP) = Animal Forest (USA)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika



GC: Doubutsu Banchou (JP) = Animal Leader (JP) = Cubivore (USA)

GC: Doubutsu no Mori Plus (JP) = Animal Crossing Plus (JP) = Animal Forest Plus (USA) (Myös ilman plussaa)
N64: Doubutsu no Mori (JP) = Animal Crossing (JP) = Animal Forest (USA)
Muuten ihan oikein, mutta Doubutsu no Mori Plussasi on Japanissa nimellä Animal Forest+ ja Jenkkeihin kun se tulee, niin se on Animal Crossing. Sitten vielä pieni korjaus, alkuperäinen N64 64DD Animal Forest+ ei ikinä tullut Jenkkeihin (niinkuin ei koko 64DD-härvelikään).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Muuten ihan oikein, mutta Doubutsu no Mori Plussasi on Japanissa nimellä Animal Forest+ ja Jenkkeihin kun se tulee, niin se on Animal Crossing. Sitten vielä pieni korjaus, alkuperäinen N64 64DD Animal Forest+ ei ikinä tullut Jenkkeihin (niinkuin ei koko 64DD-härvelikään).
Näitä ku lukee niin alkaa jo menemään pää pikkuhiljaa sekaisin.:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Animal Forest+, joka tuli alunperin Japanissa N64 64DD:lle (ei siis tavalliselle N64:lle), tulee Jenkkeihin & Eurooppaan nimellä Animal Crossing.
Minusta asia menee näin:

Animal Forest tuli vain Japanissa N64:lle (ei 64DD:lle).
Animal Forest+ (USA:ssa ja Euroopassa Animal Crossing) on laajennettu Animal Forest, joka tulee vain GameCubelle.

Animal Leader taas piti alunperin tulla 64DD:lle, mutta 64DD:n huonon menestyksen takia peli siirrettiin GameCubelle.

Tässä vielä linkki 64DD-pelilistalle: http://www.classicgaming.com/nindb/64dd.shtml

Kumppe ! ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini

Minusta asia menee näin:

Animal Forest tuli vain Japanissa N64:lle (ei 64DD:lle).
Animal Forest+ (USA:ssa ja Euroopassa Animal Crossing) on laajennettu Animal Forest, joka tulee vain GameCubelle.

Animal Leader taas piti alunperin tulla 64DD:lle, mutta 64DD:n huonon menestyksen takia peli siirrettiin GameCubelle.

Tässä vielä linkki 64DD-pelilistalle: http://www.classicgaming.com/nindb/64dd.shtml

Tässä tuli kerrankin faktaa tuutin täydeltä.

- Esa
 
Kyllä. Animal Forest on N64-peli. Ei siis 64DD-peli

http://ign64.ign.com/articles/354/354488p1.html

Nintendo taisi peruuttaa noita 64DD:lle suuniteltuja pelejä aikoinaan ihan roppakaupalla kasetille takaisin, joista Zelda ja Pokémon Stadium tulevat ensimmäisenä mieleen. Taisi olla Animal Forest myöskin näiden joukossa.

Tietääkö kukaan muuten paljonko 64DD möi?
Karkean arvioni mukaan sanoisin että myynti jäi reilusti alta miljoonan.
 
Lista on sitten tehty vain peleistä joita olen kokeillut.

1. Super Smash Bros. Melee
2. Star Wars: Rogue Squadron II: Rogue Leader
3. Super Monkey Ball
4. Waverace: Blue Storm(Tämä on siis täysi paska, mutta kun vain näitä neljää peliä olen pelannut niin se ikävä kyllä on niinkin korkealla kuin neljännellä sijalla...)

Odotetuimmat top 5:

1. Star Fox Adventures
2. Star Fox Armada
3. Metroid Prime
4. Soul Calibur II
5. Eternal Darkness
 
4. Waverace: Blue Storm(Tämä on siis täysi paska, mutta kun vain näitä neljää peliä olen pelannut niin se ikävä kyllä on niinkin korkealla kuin neljännellä sijalla...)

Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta tämä teksti oli kuitenkin sen verran karua että olisi halunnut vähän kyllä perusteluja.

Itse ainakin nautin pelistä kovasti. Ratoja oli ehkä liian vähän, mutta WR: BS oli kuitenkin ajoittain jopa vaikea. Hienot Time- ja Trick Attack moodit, upeat vesiefektit, ja mikä tärkeintä, hivenen erilainen ajopelikokemus.
 
Njoo, olen kyllä koittanut sitä vain muutamia minuutteja Raision Myllyssä...
No kuitenkin, kun rupesin pelaamaan, niin iso ajatuskupla tuli pääni päälle, sanoen "tää_ei_voi_olla_Nintendon_peli". Pelattavuus surkea, grafiikka pyllystä, jne.
Ja ne "uskomattoman hienot" vesiefektit on kuin "uskomattoman loistava" Mario 64; hypeä. Puhdasta hypeä, joka paljastuu kököksi. Jos todella kutsut niitä vesiefektejä realistisiksi tai edes hienoiksi, lollaan. Ja kovaa. Ja pitkään.
Ja se on niinkin erilainen ajopelikokemus, että tällä kertaa mennäänkin vetten päällä skootterilla. Anything else?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Pelattavuus surkea, grafiikka pyllystä, jne.
Ja ne "uskomattoman hienot" vesiefektit on kuin "uskomattoman loistava" Mario 64; hypeä. Puhdasta hypeä, joka paljastuu kököksi. Jos todella kutsut niitä vesiefektejä realistisiksi tai edes hienoiksi, lollaan. Ja kovaa. Ja pitkään.
Kerropas minulle missä pelissä on hienomat ja realistisemmat vesiefektit kuin Wave Racessa? Ja mitään MGS2:sta on aivan turha tarjota, koska siinä vesi ei ole *ihan* niin keskeisessä elementissä. Sanon jo heti nyt alkuun, että repeän nauruun jos mainitset Splashdownin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Njoo, olen kyllä koittanut sitä vain muutamia minuutteja Raision Myllyssä...
No kuitenkin, kun rupesin pelaamaan, niin iso ajatuskupla tuli pääni päälle, sanoen "tää_ei_voi_olla_Nintendon_peli". Pelattavuus surkea, grafiikka pyllystä, jne.
Ja ne "uskomattoman hienot" vesiefektit on kuin "uskomattoman loistava" Mario 64; hypeä. Puhdasta hypeä, joka paljastuu kököksi. Jos todella kutsut niitä vesiefektejä realistisiksi tai edes hienoiksi, lollaan. Ja kovaa. Ja pitkään.
Ja se on niinkin erilainen ajopelikokemus, että tällä kertaa mennäänkin vetten päällä skootterilla. Anything else?

Itse pidin Wave Race: Blue Stormista aika lailla. Toki mainitsemasi seikat ovat vain mielipiteitä, mutta miten hyvää sen grafiikan muka täytyy olla? Ettet vaan olisi tottunut liian hyvään?

Pelattavuus on alussa erittäin vaikea sisältää ainakin vasta-alkajille -- WR64-veteraaneilla ei luulisi olevan kovinkaan paljon ongelmia. Pienen harjoittelun jälkeen kuitenkin paljastuu, miten syvällinen ja loistava Blue Stormin ohjaus on.

Ja ne vesiefektit.. no, ne ovat IMO upeita.

- Esa
 
Miten joku voi työntää agent under fireä top5seen :(
sehän on siis ihan perseestä, itse ainakin myin sen heti kun olin testannut
 
E-Razor, Pelaa Wave Racea niin kauan, että opit ohjattavuuden(n. 30 - 60 min); Laita radaksi Southern Island, ja sääksi myrsky, ja sano sen jälkeen että "Tämä ei voi olla nintendon peli". Tuosta asetelmasta ei tunnelma enää kovin paljoa parane.
 
Monet jotka vain nopeasti testaavat WR:ää, sanovat että se ei ole kovinkaan hyvä.
Tämä johtuu usein nimenomaan siitä, että heiltä ohjaaminen ei oikein ota sujuakseen.
Mutta kunhan jonkin aikaa pelaa ja alkaa saada vähän tuntumaa, niin johan kritiikki vähenee.
 
Jos joku ei ole vielä postaillut omaa top-5-listaa , niin postailkaa. Pian alkaa ilmestymään kovia pelejä Cubelle (SMB2, RE, SMS, Doshin the Great, Eternal Darkness, Toni Haukka 4, Wario World, Starfox, Metroid Prime), jotka varmasti muuttavat vanhoja listasijoituksia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onkos se cube NOIN hyvä? Saas nähä ostanko...

On se. Kannattaa ostaa. Tai no, sigusta päätellet et taida hyvistä peleistä tietää mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Julkaistut:
1. Super Smash Bros Melee
2. Luigi's Mansion
3. Wave Race: Blue Storm
4. Dave Mirra's BMX
5. Pikmin

-> Huonoin nro1. James Bond: Agent Under Fire

------------

Näitä odotan pippeli pystyssä innolla:

Zelda
Metroid Prime
Star Fox Adventures
F Zero
Harvest Moon
Perfect Dark
Mario Sunshine
Resident Evileitä
ja Eternal Darkness: Sanity's Requiem
 
Ylös Bottom