Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube top 5 pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa


Tuon niminen hahmo on pienen googlenkäytön perusteella MetalGearSolidissa, tosin tuon nimisestä pelistä en Cubelle ole ennen kuullutkaan eikä infoakaan löytynyt.

Ja kun postaajan nimi on Solid Snake, niin arvaukset vielä enemmän jonnekin MGS:n puolelle.
 
Tuon niminen hahmo on pienen googlenkäytön perusteella MetalGearSolidissa, tosin tuon nimisestä pelistä en Cubelle ole ennen kuullutkaan eikä infoakaan löytynyt.


Tapio Berchewsky Peliplaneetassa:
Lehdistötiedote on paljastanut että pelilegenda Hideo Kojima on alkanut tekemään ensimmäistä Nintendo-peliään alkuperäisten Metal Gear -peliensä jälkeen. Miehen uudesta pelistä ei vielä juuri tiedetä kuin nimi, eli Eclipse, sekä se että pelin juoni kertoo nuoresta miehestä joka koittaa nousta isänsä perimän yläpuolelle ja että Eclipse julkaistaan vain Cubelle. Palataan asiaan kun pelistä julkaistaan lisäinfoa.

Source: http://www.peliplaneetta.net/pelikonsolit/?15


Whaddya think, mahtaisikohan Solid Snake viitata tähän peliin?
 
Ilmestyneet GameCube pelit.
Cubefin BBS TOP-1000 :)

1. (-) Super Smash Bros Melee (66p)
2. (^) Rogue Leader 2 (39p)
3. (V) Pikmin (38p)
4. (-) Super Monkey Ball (29p)
5. (-) Wave Race: Blue Storm (25p)
6. (-) Luigi´s Mansion (20p)
7. (^) Sonic Adventure 2: Battle (6p)
8. (V) Agent Under Fire (5p)
8. (*) Eternal Darkness (marraskuussa Euroopassa) (5p)
10. (V) SSX Tricy (4p)
11. (V) International Superstar Soccer 2 (3p)
12. (V) FIFA 2002 WC (3p)
13. (*) David Mirra's BMX (2p)
13. (V) NHL Hitz 20-02 (2p)
15. (*) Super Mario Sunshine (lokakuussa Euroopassa) (1p)
15. (*) Simpson's Road Rage (1p)

Uusittu lista. :)


-SELITYKSET-
Pistetys on tehty omien sääntöjen mukaan ja lista on epävirallinen (1. sija 5p -> 5. sija 1p). Äänensä saa antaa kerran kuukaudessa. En tosin ala tarkistamaan, milloin kukin on äänestänyt, joten jos joku räkänokka haluaa pilata tämänkin, niin siitä vaan. Kaikki ininät tai niiden yritykset ovat turhia.

^ = Nousussa
V = Laskussa
- = Pysynyt samassa
* = Uusi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Monet jotka vain nopeasti testaavat WR:ää, sanovat että se ei ole kovinkaan hyvä.
Tämä johtuu usein nimenomaan siitä, että heiltä ohjaaminen ei oikein ota sujuakseen.
Mutta kunhan jonkin aikaa pelaa ja alkaa saada vähän tuntumaa, niin johan kritiikki vähenee.

Haluan vielä sanoa sanottavani Wave Racesta.
Mínusta sen pelattavuus on jotain aivan uskomatonta. Heti ensikosketuksella jäin siihen koukkuun, ja jos minun pitäisi nimetä paras kilpa-ajopeli, niin tämä nousisi ehdottomasti kärkeen. Aallot laittavat kivasti hanttiin, ja grafiikkaakaan ei voi moittia.:p
 
Lista ilmeisesti lyötiin läjään, ja nyt on aika taas äänestää, vai?

No menköön. Mukavahan tuollaista listaa on pitää.

Eli kuukauden sisällä eneuten pelatut:

1. Luigi´s Mansion
2. SSBM
3. SA2:B
4. Rogue Leader
5. Pikmin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Lista ilmeisesti lyötiin läjään, ja nyt on aika taas äänestää, vai?

No menköön. Mukavahan tuollaista listaa on pitää.

Eli kuukauden sisällä eneuten pelatut:

1. Luigi´s Mansion
2. SSBM
3. SA2:B
4. Rogue Leader
5. Pikmin

Juu, ei ole tarkoitus, että kukaan ottaa tätä listaa turhan ryppyotsaisesti. Mielestäni kertoo kuitenkin aika kivasti mitä pelejä tässä forumissa pelataan ja mistä pidetään. Äänestelkää muutkin ahkerasti. :) Uusi pisteidenlasku tehdään kun äänestäneitä on tullut "sopiva" määrä lisää.. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe


Haluan vielä sanoa sanottavani Wave Racesta.
Mínusta sen pelattavuus on jotain aivan uskomatonta. Heti ensikosketuksella jäin siihen koukkuun, ja jos minun pitäisi nimetä paras kilpa-ajopeli, niin tämä nousisi ehdottomasti kärkeen. Aallot laittavat kivasti hanttiin, ja grafiikkaakaan ei voi moittia.:p

Nimenomaan, olen aivan samaa mieltä. Olen kuullut nurinoita pelin vaikeudesta, mutta mitä järkeä on pelissä, jonka pelaa parissa illassa läpi. Tämä on nimenomaan "simulaatio" vesiskootteriajosta, konsolipeliksi hyvä fysiikanmallinnus ja kunnon vesiefektit! Välillä tulee ihan oikeasti sellainen olo, että pitäisi kuivata naama pyyheliinalla. Joku nurisee, että vesi on hienoa, mutta ei realistista.. Missä toisessa pelissä vesi on niin tärkeä elementti kuin tässä? Missä toisessa pelissä vedellä on ihan oikea tehtävä pelissä? Voisin väittää, että varsinkin sadekelin ajot ovat jo fotorealistisia, niin aitoja kokemuksia veden ja kastumisen tunteesta koneen ääressä. Toisaalta vesi on ehkä hieman liian "paksua" eli se näyttää olevan hyytelömäistä läpinäkyvää velliä, mutta tuntuma on kuitenkin vedenomainen. Se roiskuu, pärskyy ja kuvaruutua saa alinomaan pyyhkiä.. :)

Itse en ole missään nimessä mikään vesiskootterihekumoitsija (enemmänkin ärsyttää moiset pöristelijät mökkivesillä), mutta tämä peli iskee suoraan selkäytimeen. Ohjaus on haastava, mutta ei turhauttava. Kaikki toimii ikäänkuin "realistisesti". Kun tulee moka, tietää tehneensä virheen. Joskus tosin aggressiiviset tietokonepelaajat ottavat hermoon, mutta se on vain urheilua... Ja kilpaulumoodit ovat ihan oikeasti jännittäviä. Viime hetken turbo ja ykkössija.. voi sitä tunneta!

Niin ja moninpeli on uskomatonta hubaa.

Ja vielä, tämä peli on uskomattoman kaunis. Joku sanoi, että maastot ovat PS2:sta, mutta vesi.. uijui... NINTENDOOO!!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe

...ja grafiikkaakaan ei voi moittia.:p
Good lord. Where's that LOL smilie when you need it?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Ja vielä, tämä peli on uskomattoman kaunis. Joku sanoi, että maastot ovat PS2:sta, mutta vesi.. uijui... NINTENDOOO!!! :D
Olen yhdestä asiasta samaa mieltä kanssasi. Vesi on NINTENDOOO!!!, jos viittaa uuteen Zeldaan tai Mario Sunshineen, juu nou vat ai miin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Good lord. Where's that LOL smilie when you need it?

Olen yhdestä asiasta samaa mieltä kanssasi. Vesi on NINTENDOOO!!!, jos viittaa uuteen Zeldaan tai Mario Sunshineen, juu nou vat ai miin...

No en pahemmin voi viitata Marioon, koska en ole sitä eurooppalaisena edes nähnyt, saatika sitten Zeldaan, jota ei ole edes julkaistu. Taidan viitata kintaalla. Lollot.
 
Nyt kun on kerran jo elokuu, niin tekasenpas uuden TOP-listan.

1.Wave Race: Blue Storm
2.Pikmin
3.SSMB
4.Luigi's Mansion
5.Star Wars: Rogue Leader

odotetuimmat:

1.Zelda: The legend reborn
2.Super Mario Sunshine
3.Eternal Darkness
4.StarFox Adventures
5.Mario Party 4

Vielä tekee mieli hitusen mieli kehua tuota Wave Racea. Nyt kun oon jo himpunverran oppinut ajamaan, niin peli imaisee täysin sisäänsä! Mahtavaa päristellä vesiskootterilla 2metrin aalloilla.:p
Toki hivenen negatiivistakin löytyi: Valmentajan tai minkälie taustapirun kommentit laittaa tosissaan v*****aan, mutta onnex ne äänet voi napsauttaa pois.:D
Game Over-ruutukin on hivenen ärsyttävä, ja turhan hidas, kun tekisi mieli jo alottaa alusta. Mutta nämä eivät pelinautintoa pilaa, ja pitääpä hankkia toinen ohjain, niin päästään nauttimaan kaksinpelistä.:rolleyes:
 
Onhan Wawe Race:ssa omat ongelmansa, mutta mikä voittaa sen tunteen, kun käyttää aaltoa apunaan pahassa kurvissa.
Hahmoja on mukavasti, mutta itse pelaan yleensä 3 tietyllä hahmolla, muilla se on jo sen verran vaikeampaa (koittakaas kääntyä sillä brasilialaisella, mikäsenniminytoli, Serenalla).
Radat ovat vaihtelevia, mutta niitä on ehkä hieman liian vähän.
onhan jokaisesta radasta 3 tai 4 eri versiota + Stunt Mode rata, mutta niiden pääiirteet on reitistä huolimatta samat.
Vaikeahan tuo peli osaa välillä, olla ja yksikin törmäys voi pilata koko kilpailun kerralla. Tietokone vihollisten ei tarvitse kiertää poimuja ja pisteytys systeemikin on vähän outo. Esim. yleensä 4:teen kisaan päästäksesi sinulla on oltava yhteensä 20 pistettä tai se on Game Over...muuten hyvä, mutta yleensä listalta löytyy vain yksi tietokoneen ohjastama pelaaja ja hyvällä onnella sinä itse. Muilla onkin sitten sellaiset 2-14 pistettä, mutta silti ne pääsevät jatkoon. Olisihan se tosin kuivaa, jos puolessa välissä Seasonia olisi jäljellä vain kaksi kilpailijaa, mutta tuohon kiinnitin paljon huomiota.

Muuten peli on kyllä yksi parhaista ja yltää kevyesti niiden pakko- (no ainakin lähes pakko-) hankintojen kastiin.
 
Tarkoitin siis, että Wave Racen vesi on visuaalisesti yhtä perseestä kuin kyseiset pelit. Tai no okei, ei se vesi nyt niin huonolta näytä, mutta surkeeta se silti on.
Olen paria kenttää kokeillut, ja nähnyt paksua ilmaa, hyytelöä ja Spider-Man-limsaa, mutta en vettä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Tarkoitin siis, että Wave Racen vesi on visuaalisesti yhtä perseestä kuin kyseiset pelit. Tai no okei, ei se vesi nyt niin huonolta näytä, mutta surkeeta se silti on.
Olen paria kenttää kokeillut, ja nähnyt paksua ilmaa, hyytelöä ja Spider-Man-limsaa, mutta en vettä.

HAH HAH ja vielä HEH HEH:D
 
Lainatun viestin vänisi alkujaan E-Razor

Tarkoitin siis, että Wave Racen vesi on visuaalisesti yhtä perseestä kuin kyseiset pelit. Tai no okei, ei se vesi nyt niin huonolta näytä, mutta surkeeta se silti on.

Mielipidekysymys, mutta väärässä olet :P

Ota oikeasti se pääsi pois Raren perseestä, ja opettele pelaamaan Wave Racea ennen kuin alat kritisoimaan sitä. Se on vaikea peli, mutta se on samalla peli, johon pitää päästä sisälle ennen kuin siitä voi ollenkaan sanoa mielipidettään. Jos olet kokeillut sitä vain 5 min jossain Prismassa, niin älä edes vaivaudu vastaamaan tähän turhaan viestiin, vaan pidä hauskaa Home Run Contestin parissa.

Cheers.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba


Mielipidekysymys, mutta väärässä olet :P

Ota oikeasti se pääsi pois Raren perseestä, ja opettele pelaamaan Wave Racea ennen kuin alat kritisoimaan sitä. Se on vaikea peli, mutta se on samalla peli, johon pitää päästä sisälle ennen kuin siitä voi ollenkaan sanoa mielipidettään. Jos olet kokeillut sitä vain 5 min jossain Prismassa, niin älä edes vaivaudu vastaamaan tähän turhaan viestiin, vaan pidä hauskaa Home Run Contestin parissa.

Cheers.

Oma pääni syvällä on Raren perseessä, mutta pidän silti Wave Racesta. No, leikki leikkinä. Tiedän mitä tarkoitat. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Tarkoitin siis, että Wave Racen vesi on visuaalisesti yhtä perseestä kuin kyseiset pelit. Tai no okei, ei se vesi nyt niin huonolta näytä, mutta surkeeta se silti on.
Olen paria kenttää kokeillut, ja nähnyt paksua ilmaa, hyytelöä ja Spider-Man-limsaa, mutta en vettä.

Kyllä se mitä olen cubea Esalla pelaillu, niin mielestäni Wave race:blue stormin vesi on todella kaunista ja realistista. Peli on muutenkin vallan mainiota viihdettä ja on lähellä sydäntä, koska olen myös alkuperäisen wave race 64:n ystävä.

PS.Esa oliko pakko laittaa tuo mauton kuva? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan THUG


PS.Esa oliko pakko laittaa tuo mauton kuva? :D

Joo, eikös Esalla ole yhtään sosiaalista omaatuntoa tai moraalia? Noin kamalan provokatiivinen kuva. Tuon takia maamme nuoret kasvavat kieroon! ;)
 
Ylös Bottom