Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

niki

New Member
No sanokaas kansalaiset että oisiko mitään järkeä ostaa Gamecubee kun minulla oli ennen cube mutta myin sen rahapulan takia pois. Niin pitäisikö ostaa kuutio nytten vai pitäisikö oottaa nintendon seuraavaa konsolia`ja ostaa se?

Vastaus: Gamecube

niki sanoi:
No sanokaas kansalaiset että oisiko mitään järkeä ostaa Gamecubee kun minulla oli ennen cube mutta myin sen rahapulan takia pois. Niin pitäisikö ostaa kuutio nytten vai pitäisikö oottaa nintendon seuraavaa konsolia`ja ostaa se?

Mielestäni cube irtoaa jo niin halvalla että sitä ei voi enää sijoitukseksi sanoa. Mutta jos et pakonomaisessa tarpeessa ole niin mitäs sitä cubea ostelemaan.

Jpz sanoi:
Mielestäni cube irtoaa jo niin halvalla että sitä ei voi enää sijoitukseksi sanoa. Mutta jos et pakonomaisessa tarpeessa ole niin mitäs sitä cubea ostelemaan.

Todellakin olen pakonomaisessa tarpeessa kun minusta se on vaan niin hyvä kun siinä on kaikki sunshinet ja metroidit ja zeldat ja kaikki. Tiedättekö onko mitään tulossa mitään nintendolta mitään kuution seuraajaa?

Cube irtoaa tällä hetkellä pilkkahintaan, 99 euron satsaus ja saat pelikonsolin ja Zelda Collectionin. Jos Zelda ei nappaa, niin myy se huuto.netissä, siellä näistä maksetaan about 40. Halpaa kuin saippua, osta ihmeessä :cool:

Cube ostoon vaan! Tulevia malleja on turha jäädä venttaamaan, ei ne ole heti kauppuohin tulossa.

Osta GameCube vaan.
Seuraavaa konsolia saa odottaa aika kauan, kun ei ole mitään kuvia eikä paljon mitään tietojakaan vielä tullut.

Kuutio kainaloon vaan ja tiskille! :D Eihän se kone tosiaan maksa juurikas mitään, mutta peleistä saatkin sitten pulittaa melkein puolet koneen hinnasta. Tai no suosimalla käytettyjä pelejä pääset hieman halvemmalla tai jos sulla sattuu olemaan joku kiva kaiffari jolta löytyy kaikki uusimmat nimikkeet ja suostuu niitä lainaamaan. Nuo Sunshinet ja Metroidit saakin jo kätevästi Player's Choise-alehinnoin, joten niiden ostosta ei pääse vielä Matti vierailulle. :cool:

Mistäs (netti)kaupoista tuota gamecube + zelda pakettia, kun itselläni ei ainakaa silmään ole sattunut. 89e kuulemma gigantissa olisi, mutta sinne nyt ei ihan vähään aikaan ole mahdollisuus päästä.

Osta helvetissä. Hintalaatusuhde on aivan lyömätön XBoxiin ja PS2:een verrattuna, kun halvimmillaan saat Cuben jopa 60 eurolla ilman Zelda-levyä.

Tampereen Gigantissa oli Kart Pak 75 ennen joulua ainakin.
Halpaa kuin saippua, onneks kerkesin ostaa muualta kalliimmalla.

Minusta kyllä Nintendon johto on sanonut että GameCube tulee olemaan vielä pitkään Nintendon ykköskonsoli, niin että tuohon Nintendo Revolutioniin on vielä vuosia aikaa.
Tietty mitä pelejä nyt tykkää pelata, hinnaltaanhan cube on ainakin puolen xboxin tai ps2 hinnasta.

Sanokaapa mulle tässä samassa ketjussa nyt että kuinka kestävä Cube on? Ajattelin ostaa kaverini isoveljeltä GameCuben, joka on ollut melkein julkaisuajoista lähtien sillä. Se ei ole kauhean kärsinyt tietääkseni kun olen sillä pelannut todella paljon. Mutta ei voi sanoa ett'ä sitä mitenkään silkkihansikkainkaan oltaisi käsitelty. Eli jos toi toimii nyt, niin se toimii kans seuraavat kymmenen vuotta? No okei edes viitisen vuotta? Onko kellään tullut jotain vikaa Cubeen joka kokonaan estää pelaamisen? Ja paljonko tarjoaisin? Ajattelin että cube, yksi ohjain, ehkä sit se isompi muistikortti,(256 vissiin) ja joku peli tai ehkä kaks. Peleiks aattelin SMS, Metroid Prime tai Rogue Leader. Olisko joku 70 gee liian vähän? Ei oo mulla mikään iso budjetti nääs... :D

e-a-m sanoi:
Sanokaapa mulle tässä samassa ketjussa nyt että kuinka kestävä Cube on? Ajattelin ostaa kaverini isoveljeltä GameCuben, joka on ollut melkein julkaisuajoista lähtien sillä. Se ei ole kauhean kärsinyt tietääkseni kun olen sillä pelannut todella paljon. Mutta ei voi sanoa ett'ä sitä mitenkään silkkihansikkainkaan oltaisi käsitelty. Eli jos toi toimii nyt, niin se toimii kans seuraavat kymmenen vuotta? No okei edes viitisen vuotta? Onko kellään tullut jotain vikaa Cubeen joka kokonaan estää pelaamisen? Ja paljonko tarjoaisin? Ajattelin että cube, yksi ohjain, ehkä sit se isompi muistikortti,(256 vissiin) ja joku peli tai ehkä kaks. Peleiks aattelin SMS, Metroid Prime tai Rogue Leader. Olisko joku 70 gee liian vähän? Ei oo mulla mikään iso budjetti nääs... :D

Saat uuden edullisesti kyllä, mutta jos käytettyä tekee mieli, niin GC on todistetusti se kolmesta kestävin (unohda tämä). Toiminee pitkään, minulla ei ole ollut ongelmia.

Sano tälläsen hinnan sen Cubelle:
2 ohjainta
2 muistikorttia (59,259)
joku peli. ajattelin joko Metroid Prime tai SMS. Kumpi kannattais?

Kumpi on sellanen että pääsee varmemmin läpi? Se meinaan harmittaa mua niin vietävästi kun jää joku peli kesken jonkun ylivaikeen kohdan vuoksi... Vaikka yleensä koitan niin kauan et pääsen sen kohdan. Mutta ainakin joku sanoi että MP:ssa on joku ylivaikea loppari. Sellainen syö miestä jos ei pääse läpi. Mutta sanokaa kannattaako tosta napata Cube.

E: yksi pelivaihtoehto olisi kanssa Rogue Leader II.

e-a-m sanoi:
Metroid Prime tai SMS. Kumpi kannattais?

Super Mario Sunshine osaa olla hämmästyttävän vattumainen peli etenkin muutamissa pakollisissa tasoissa. Mutta jos Super Mario 64 iski, niin tähänkään peliin ei pety vaikka se onkin kohtuullisen vaikea. Metroid Prime taas.... siitä joko pitää tai sitten ei. Peli kyllä etenee mukavan tasaista vauhtia kiitos huonompaa pelaajaa ohjaavan vinkkisysteemin, mutta jotkut loppupään pomot saattavat olla kokemattomammalle pelaajalle todella turhauttavia (etenkin tuo loppupomo).

Teppo_Holmqvist sanoi:
Super Mario Sunshine osaa olla hämmästyttävän vattumainen peli etenkin muutamissa pakollisissa tasoissa. Mutta jos Super Mario 64 iski, niin tähänkään peliin ei pety vaikka se onkin kohtuullisen vaikea. Metroid Prime taas.... siitä joko pitää tai sitten ei. Peli kyllä etenee mukavan tasaista vauhtia kiitos huonompaa pelaajaa ohjaavan vinkkisysteemin, mutta jotkut loppupään pomot saattavat olla kokemattomammalle pelaajalle todella turhauttavia (etenkin tuo loppupomo).

No siis oonhan mää kuitenki jotain aika vaikeita pelejä läpi mennyt. Jak2, Commandos2, molemmat splinter cellit, jotain muuta. Ei mua sillai pelota vaikeus, jos se vaan on jotenki reilu, ettei ihan mahdoton. Ja kyllä mää päätin kuitenki ottaa just noi SMS ja MP.

MP on ihan hyvä valinta vaikkakin välillä menee hermot kun ei tiedä minne mennä. Itse ostin MP:n viime heinäkuussa ja pääsin läpi edellispäivänä. Jouluna en kauheasti pelaillut. Loppuvastus ei ollut niin pirun vaikea. Ei ollut vaikein vastus edes. Ehkä.. Pääsin loppuvastuksen läpi 8. yrityksen jälkeen.

Nyt tuli itsekin investoitua cubeen ja eilenhän se paketti saapuikin. Mukana tuli metroid prime ja mitä nyt pari tuntia sitä on tullut pelattua niin loistavalta vaikuttaa. Kontrolleihinkin tuli totuttua yllättävän nopeasti vaikka olenkin tottunut ps2:n ohjaimeen. Tänään sitten ostamaan Wind Wakeria! :p mutta suosittelen kyllä kun halvalla saa ja ei tuo metroid huonolta peliltä vaikuta, sekä suht hyvä peli opetella ohjailemaan cuben ohjaimella. Kuinkas paljon pituutta tulta metroidilta löytyy? jos siis skannataan kaikkea suht tiheään, mikä siis kyllä lisää tunteja jonnin verran.

Ylös Bottom