Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
niki sanoi:No sanokaas kansalaiset että oisiko mitään järkeä ostaa Gamecubee kun minulla oli ennen cube mutta myin sen rahapulan takia pois. Niin pitäisikö ostaa kuutio nytten vai pitäisikö oottaa nintendon seuraavaa konsolia`ja ostaa se?
Jpz sanoi:Mielestäni cube irtoaa jo niin halvalla että sitä ei voi enää sijoitukseksi sanoa. Mutta jos et pakonomaisessa tarpeessa ole niin mitäs sitä cubea ostelemaan.
niki sanoi:Tiedättekö onko mitään tulossa mitään nintendolta mitään kuution seuraajaa?
Lloope sanoi:Mistäs (netti)kaupoista tuota gamecube + zelda pakettia, kun itselläni ei ainakaa silmään ole sattunut. 89e kuulemma gigantissa olisi, mutta sinne nyt ei ihan vähään aikaan ole mahdollisuus päästä.
e-a-m sanoi:Sanokaapa mulle tässä samassa ketjussa nyt että kuinka kestävä Cube on? Ajattelin ostaa kaverini isoveljeltä GameCuben, joka on ollut melkein julkaisuajoista lähtien sillä. Se ei ole kauhean kärsinyt tietääkseni kun olen sillä pelannut todella paljon. Mutta ei voi sanoa ett'ä sitä mitenkään silkkihansikkainkaan oltaisi käsitelty. Eli jos toi toimii nyt, niin se toimii kans seuraavat kymmenen vuotta? No okei edes viitisen vuotta? Onko kellään tullut jotain vikaa Cubeen joka kokonaan estää pelaamisen? Ja paljonko tarjoaisin? Ajattelin että cube, yksi ohjain, ehkä sit se isompi muistikortti,(256 vissiin) ja joku peli tai ehkä kaks. Peleiks aattelin SMS, Metroid Prime tai Rogue Leader. Olisko joku 70 gee liian vähän? Ei oo mulla mikään iso budjetti nääs...
e-a-m sanoi:Metroid Prime tai SMS. Kumpi kannattais?
Teppo_Holmqvist sanoi:Super Mario Sunshine osaa olla hämmästyttävän vattumainen peli etenkin muutamissa pakollisissa tasoissa. Mutta jos Super Mario 64 iski, niin tähänkään peliin ei pety vaikka se onkin kohtuullisen vaikea. Metroid Prime taas.... siitä joko pitää tai sitten ei. Peli kyllä etenee mukavan tasaista vauhtia kiitos huonompaa pelaajaa ohjaavan vinkkisysteemin, mutta jotkut loppupään pomot saattavat olla kokemattomammalle pelaajalle todella turhauttavia (etenkin tuo loppupomo).