Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben ja lisävarusteiden hintavertailu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
Huhhuh! Hobbyhallissa ilmeisesti joku Cube loppuunmyynti. Pelejä 19,90e (mm. Tony Hawk 4, Waverace...)
.. ja Pikmin, Spyro, Luigi's Mansion sekä FIFA 2003.

Wavebirdin hinta on tosiaan 24,90.
 
Sopivasti tuli tuollaiset hinnat eteen, kun tällä viikolla olen Cuben ostamassa. Heti saa roppakaupalla hyviä pelejä halvalla (poislukien FIFA...)

Sanokaapas joku, jos on sattunut jostain löytämään: Eli saako tuollaista Zelda-packia halvemmalla mistään, kuin 179e Konsolinetistä? Tuo Konsolinetin pack sisältää myös 251-muistikortin .
 
Byte, kiitoksia vinkistä! Tilasin samoilla vauhdeilla kolme Wavebirdiä :)
Onhan se nyt mukava omistaa neljä aaltolintua, ei tarvitse kirota niitä johtoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Byte, kiitoksia vinkistä! Tilasin samoilla vauhdeilla kolme Wavebirdiä :)
Onhan se nyt mukava omistaa neljä aaltolintua, ei tarvitse kirota niitä johtoja.

Juu, lähti kyllä Wavebird yllättävän halvalla.
Kahdesta ensimmäisestä olen maksanut 59 ja nyt lähti hintaan 25. Rahaa piti pakosta jättää vielä Mariokartille, mutta kyllähän tuo perusohjain nelospaikkaankin mahtuu.
 
Laitoin kanssa Hobby Halliin tilauksen 2 Wavebirdistä, mutta tilauksen aikana ilmoittivat että ne on loppu ja uusien tulosta ei tietoa. Jätin kuitenkin tilauksen sisään jos kuitenkin onnistaisi. Taisipa tuo tarjous olla kuitenkin Hobbyn oma virhe koska cuben normaali ohjain oli 50euroa! Tai mistä sitä tietää...Onko joku jo saanut halpoja Wavebirdejä?
 
27.10 tilasin kanssa 2 wavebirdiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut (paitsi tilausvahvistus). Toivottavasti tulee :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
27.10 tilasin kanssa 2 wavebirdiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut (paitsi tilausvahvistus). Toivottavasti tulee :)

Samoihin aikoihin tilasin ja viime perjantaina saapui 1kpl. Maksu tapahtui OP:n kautta.
 
Eilen illalla tilasin ja silloin noita Wavebirdejä oli vielä Hobby Hallin varastossa (ainakin nettisivun mukaan), toivottavasti saan omani. Bytelle tosiaan kiitokset vinkistä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
27.10 tilasin kanssa 2 wavebirdiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut (paitsi tilausvahvistus). Toivottavasti tulee :)

Jep jep. Tänään tuli paketti ja ohjaimia olis tarkoitus illemmalla kokeilla. Toivottavasti riittää kaikille :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Jep jep. Tänään tuli paketti ja ohjaimia olis tarkoitus illemmalla kokeilla. Toivottavasti riittää kaikille :)
Ihan vitun reilua, tilasin noin 21-23 päivä 3 ohjainta ja en saanut yhtään... siskoni tosin sai haarukkansa ja veitsensä. Ei paljoa lohduta... ja tänään vasta tuli paketti.
Saivat tosin soittoni sinne ja vastaus tätä luokkaa:
"Ne ovat päässeet valitettavasti loppumaan ja uusia ei ole tulossa". HAHAHHA, hitto kun on hauskaa.
Ja varsinkin kun juuri kuulin kaverilta, joka oli tilannut Wavebirdin tuolta, oli saanut ohjaimen tänään. Oli tilannut noin 1,5 viikkoa myöhemmin... KIITOS HOBBYHALL!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan murhamur
Aiemmassa viestissäni uhkasin tapella kuluttajan
oikeuksieni puolesta. Niin teinkin! Oikeastaan en tapellut, vaan lähetin asiallista palautetta. Tuotti tulosta.

Just tuli Hobby Hallista sähköpostia. Olivat sopineet
maahantuojan kanssa, että maahantuoja toimittaa
wavebird-ohjaimen mulle suoraan. Hobby Hall laskuttaa mua sen 24,90 + postituskulut.

Kannattaa siis kokeilla sitä minkä mä tein. Asiallista palautetta
sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hobbyhall.fi.

Kannattaa tutustua ennen viestin lähettämistä kuluttajaviraston
sivuilla kaupan ehtoihin. Mä itse vetosin kirjeessäni seuraaviin kohtiin:

HobbyHallin sivuilla ei (muistaakseni) ollut mainittu
mitään siitä, että tuotetta olisi rajoitettua erä.
HobbyHall lupasi siis myydä tuotteen hintaan 24,90
ILMAN RAJOITUKSIA!!!

Kuluttajansuojalainhan perusteella jo TILAUS ON SITOVA SOPIMUS. Kauppa voi purkaa sopimuksen vain erityisistä syistä. Koska Amo oy tuo kyseistä tuotetta edelleen maahan, niin tuotteen loppuminen kesken ei ollut pätevä syy. Kuten jo sanoin - Hobbyhall tarjosi tuotetta ilman rajoituksia.

Palautteeseen lisäsin sen HobbyHallilta saadun tilausvahvistuksen. Sen mukaanhan HobbyHall LUPAA toimittaa minulle ohjaimen hintaan 24,90.

Tilasin itse ton ohjaimen (1kpl) vasta 4.11.2003 Silloin ne oli jo varastosta lopussa. Tietojärjestelmän virheistä johtuen tilaus otettiin vastaan. Seuraukset tästä kärsii yritys ei asiakas.

Yrittäkää olla mahdollisimman asiallisia ja rakentavia palautteessanne. Auttaa aina.


Ajattelin vaan jos tosta olisi jotain apua, Mage...
 
Toivotaan, että saat sen ohjaimen. Huono juttu mulle vaan, kun en huomannut tilata noita ohjaimia aikaisemmin, ois saanu itsekin pari kappaletta... :(
 
Tänään yllätyksekseni Hobby Hall lähettikin tilaamani 2 Wawebirdiä, vaikka oli jo kertaalleen kirjeitse ilmoittanut niiden loppumisesta. En edes reklamoinut asiasta mutta HH hoiti asian kuntoon automaattisesti. Ehkäpä muiden tekemät valitukset auttoivat, että kiitosta vaan...
 
Työkaverille pitäisi saada mahdollisimman halvalla muutama ohjain jotka olisivat edullisia mutta eivät kuitenkaan mitään aivan paskoja. Nintendon omat ohjaimet olivat liian kalliita käytön määrään nähden (pääasiassa yksinpelejä mutta mario kartin takia muutama lisäohjain pitäisi saada)
 
Game lifessa myytiin ihan kelvollisia ohjaimia hintaan 10.70e/kpl. Puljun nettisivut taitavat olla nurin, mutta firma kauppaa tuotteitaan myös huuto.netissä.

Ohjaimen muotoilu on muuten sama kuin alkuperäisessä pädissä, mutta tatti vastaa ristiohjainta (ei mitään väliä sillä, painaako vasemmalle kevyesti vai täysillä). Itse ristiohjain on selkeästi parempi kuin originaalissa, joten kapula on hinta-laatusuhteeltaan ihanteellinen mättöpeleihin tai neljänneksi ohjaimeksi.

Tatin herkkyyden puutteen takia mönkäpalloilijat pysykööt loitolla.
 
Nyt saa kanadalaisesta Videogamesplus.com:lta Wavebird ohjaimia hintaan 23 ja sentit päälle (postikuluineen about 26). Firma käyttää Verified by Visa toimintoa, joten tilaaminen onnistuu vaikka Nordean Visa Electronilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom