.. ja Pikmin, Spyro, Luigi's Mansion sekä FIFA 2003.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
Huhhuh! Hobbyhallissa ilmeisesti joku Cube loppuunmyynti. Pelejä 19,90e (mm. Tony Hawk 4, Waverace...)
Wavebirdin hinta on tosiaan 24,90.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
.. ja Pikmin, Spyro, Luigi's Mansion sekä FIFA 2003.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
Huhhuh! Hobbyhallissa ilmeisesti joku Cube loppuunmyynti. Pelejä 19,90e (mm. Tony Hawk 4, Waverace...)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Byte, kiitoksia vinkistä! Tilasin samoilla vauhdeilla kolme Wavebirdiä
Onhan se nyt mukava omistaa neljä aaltolintua, ei tarvitse kirota niitä johtoja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
27.10 tilasin kanssa 2 wavebirdiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut (paitsi tilausvahvistus). Toivottavasti tulee
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
27.10 tilasin kanssa 2 wavebirdiä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut (paitsi tilausvahvistus). Toivottavasti tulee
Ihan vitun reilua, tilasin noin 21-23 päivä 3 ohjainta ja en saanut yhtään... siskoni tosin sai haarukkansa ja veitsensä. Ei paljoa lohduta... ja tänään vasta tuli paketti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Jep jep. Tänään tuli paketti ja ohjaimia olis tarkoitus illemmalla kokeilla. Toivottavasti riittää kaikille
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan murhamur
Aiemmassa viestissäni uhkasin tapella kuluttajan
oikeuksieni puolesta. Niin teinkin! Oikeastaan en tapellut, vaan lähetin asiallista palautetta. Tuotti tulosta.
Just tuli Hobby Hallista sähköpostia. Olivat sopineet
maahantuojan kanssa, että maahantuoja toimittaa
wavebird-ohjaimen mulle suoraan. Hobby Hall laskuttaa mua sen 24,90 + postituskulut.
Kannattaa siis kokeilla sitä minkä mä tein. Asiallista palautetta
sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hobbyhall.fi.
Kannattaa tutustua ennen viestin lähettämistä kuluttajaviraston
sivuilla kaupan ehtoihin. Mä itse vetosin kirjeessäni seuraaviin kohtiin:
HobbyHallin sivuilla ei (muistaakseni) ollut mainittu
mitään siitä, että tuotetta olisi rajoitettua erä.
HobbyHall lupasi siis myydä tuotteen hintaan 24,90
ILMAN RAJOITUKSIA!!!
Kuluttajansuojalainhan perusteella jo TILAUS ON SITOVA SOPIMUS. Kauppa voi purkaa sopimuksen vain erityisistä syistä. Koska Amo oy tuo kyseistä tuotetta edelleen maahan, niin tuotteen loppuminen kesken ei ollut pätevä syy. Kuten jo sanoin - Hobbyhall tarjosi tuotetta ilman rajoituksia.
Palautteeseen lisäsin sen HobbyHallilta saadun tilausvahvistuksen. Sen mukaanhan HobbyHall LUPAA toimittaa minulle ohjaimen hintaan 24,90.
Tilasin itse ton ohjaimen (1kpl) vasta 4.11.2003 Silloin ne oli jo varastosta lopussa. Tietojärjestelmän virheistä johtuen tilaus otettiin vastaan. Seuraukset tästä kärsii yritys ei asiakas.
Yrittäkää olla mahdollisimman asiallisia ja rakentavia palautteessanne. Auttaa aina.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Ajattelin vaan jos tosta olisi jotain apua, Mage...