Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben joulumarkkinointi ja tulevaisuus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Vaikkakin Zelda ja Metroid ovat kovia nimikkeitä, niin ei ne kyllä Cuben menekkiä parantaisi niin paljoa, etteikö PS2 olisi joulun ykköskonsoli... siihen nyt tarvittaisiin lähinnä ihme.

No voihan se olla niinkin, mutta se lisäisi ainakin myyntiä paljon. Ja olisi se minusta paljon parempi vaihtoehto kuin kuin neljä uutta Pokemon peliä. Ehkä Pokemon myy kuin häkä, mutta minä olisin ainakin tyytyväisempi, jos joulupelit olisivat Zelda ja Metroid. PS2:n menekin takaavat pikkujannut ketkä haluavat päästä pelaamaan kränd theft autoa, ku kaveritkin pelaa. Sääli sinänsä muita kónsoleita kohtaan, mutta minkäs teet.
Mietikää jos Nintendo olisikin saanut yksinoikeudet Grand Theft Autoon!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mietikää jos Nintendo olisikin saanut yksinoikeudet Grand Theft Autoon!!
Hmm. Varmasti GC:itä myytäisiin PS2:teen verrattuna enemmän kuin nyt myydään, mutta ei GTAn osuutta PS2:ten myyntiin pidä liioitella. GTA3 on todellakin se peli, joka myy konsolia teineille (nyt siis mitenkään yleistämättä, älkää ottako herneitä neniinne), mutta mielestäni MGS2 ja Final Fantasyt ovat ne PS2:en todelliset "killer appit".

Ja nähdäänhän Grand Theft Auto-pelejä Game Boylla.;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
GTA3 on todellakin se peli, joka myy konsolia teineille (nyt siis mitenkään yleistämättä, älkää ottako herneitä neniinne),

Eikä pelkästään teineille, kävin eilen siskoa moikkaamassa ja juteltiin siinä peleistä siskon miehen kanssa ~n.35v

Kaveri oli sitä mieltä että aikoo ostaa ps2, mm. GTA3 takia. =)
nojoo ihan miten vaan.

Kehotin kuitenkin ostamaan mielummin XBOX:in, kaveri siihen:
Niin onko se se uusi nintendo?

Hehheh Pitäisköhän parantaa mainontaa.

Mutta jälleen kerran tuli totuus vastaan, Suomessa pleisteissön on synonyymi konsolille. Ei ole helppoa kilpailijoilla :/ ikävä kyllä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MonkeyBoogie

Mutta jälleen kerran tuli totuus vastaan, Suomessa pleisteissön on synonyymi konsolille. Ei ole helppoa kilpailijoilla :/ ikävä kyllä.

Ennen se oli Nintendo. Vaihtui sekin jotta kai siitä "pleikkari" -sanasta päästään eroon kohta. Se on tosi rasittava, varsinkin kun se on tarttunut itsellekkin. Kamalaa :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Hmm. Varmasti GC:itä myytäisiin PS2:teen verrattuna enemmän kuin nyt myydään, mutta ei GTAn osuutta PS2:ten myyntiin pidä liioitella. GTA3 on todellakin se peli, joka myy konsolia teineille (nyt siis mitenkään yleistämättä, älkää ottako herneitä neniinne), mutta mielestäni MGS2 ja Final Fantasyt ovat ne PS2:en todelliset "killer appit".

Ja nähdäänhän Grand Theft Auto-pelejä Game Boylla.;)

Vaikka sitä myytäisiinkin teineille, sitä silti myytäisiin. Tottahan MGS2 ja FF myy PS2:sia, mutta GTA saa niin kovaa julkisuutta, ettei sitä voida olla myymättä. Asiasta poiketen: vaikka GTA pelejä teinit pelaa, ei se tarkoita, etteikö GTA olisi hyvä peli. Vapaus rötöstellä kaupungilla on toteutettu hyvin ja se on kivaa. GTA on mestariteos, sitä ei vain kaikki (teinit) ymmärrä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Hitto, mitä paskaa. Army Menkin on mestariteos, sitä ei vain kaikki ymmärrä :P

GTA:ta ei siksi ymmärretä mestariteokseksi, koska teinit vain varastelee autoja ja tappaa mummoja. GTA on monille pinnallista huvia, vaikka pinnanalta löytyy kylläkin paljon loistavampi peli. Mutta jos niin päätät että se on paskaa, en voi sanoa kuin onneksi olkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mutta jos niin päätät että se on paskaa, en voi sanoa kuin onneksi olkoon.
Ei, en väitä, että GTA olisi mitenkään huono. Päinvastoin hieno peli (varsinkin se ensimmäinen). Lähinnä tarkoitin kommenttiasi "GTA on mestariteos, sitä ei vain kaikki (teinit) ymmärrä". Ei siinä mitään vikaa ole, jos itse pidät sitä mestariteoksena, mutta kun väität, että kaikki jotka eivät pidä pelistä, ymmärtävät sen vain väärin, niin johan on aikamoista sontaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ei, en väitä, että GTA olisi mitenkään huono. Päinvastoin hieno peli (varsinkin se ensimmäinen). Lähinnä tarkoitin kommenttiasi "GTA on mestariteos, sitä ei vain kaikki (teinit) ymmärrä". Ei siinä mitään vikaa ole, jos itse pidät sitä mestariteoksena, mutta kun väität, että kaikki jotka eivät pidä pelistä, ymmärtävät sen vain väärin, niin johan on aikamoista sontaa.

Taisin selittää asian huonosti. Tarkoitin teinejä jotka pelaavat kyseistä peliä se takia koska kaveritkin pelaavat. He eivät tajua peliä. Mun moka! Ymmärsitkö nyt mitä tarkotin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Hyvä niin, koska ei sitä ole teineille tarkoitettukaan.
joojoo, 18v ja 19v, on vielä teinejä.

Heheh.. ootko just täyttäny 20v? No mun mielestä 20v:tkin on ihan teinejä... hööhö

Lopettakaa toi teinittely. Eihän täällä oo kellään siihen varaa.. tai jos on niin he vaikenevat. Itse olen ikiteini 21v. Bite that.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW
Heheh.. ootko just täyttäny 20v? No mun mielestä 20v:tkin on ihan teinejä... hööhö

Lopettakaa toi teinittely. Eihän täällä oo kellään siihen varaa.. tai jos on niin he vaikenevat. Itse olen ikiteini 21v. Bite that.

Minä en teinitelyllä tarkoita mitään pahaa, vaan puhun ihan vain ikäluokasta (13-16). Repikää siitä, teinit!!!;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW
Heheh.. ootko just täyttäny 20v? No mun mielestä 20v:tkin on ihan teinejä... hööhö

Lopettakaa toi teinittely. Eihän täällä oo kellään siihen varaa.. tai jos on niin he vaikenevat. Itse olen ikiteini 21v. Bite that.

Itse asiassa täytin juuri 13v. Joo vittu niin varmaan juu
Laitoin tuon 18 ja 19v. ihan vaan sitä varten tuohon ettei tulisi mitään "Se on kyllä tarkoitettu kaikille yli 18v. ja 18v. ja 19v. on vielä teinejä"-viestejä. Hyvä ettei tullut.

Olet 21v.? Kiva. Jotenkin tuo ei minua vain hetkauta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Itse asiassa täytin juuri 13v. Joo vittu niin varmaan juu
Onneksi olkoon! Frank 13v? No jaa, aivot ehkä on 13 vuotiaan tasolla, mutta ei ehkä noin muuten :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Onneksi olkoon! Frank 13v? No jaa, aivot ehkä on 13 vuotiaan tasolla, mutta ei ehkä noin muuten :)
Kiitos! Enää kolme vuotta niin saan ajaa mopedilla!
X-box r0x0r!1!!11

Mitkä aivot? Ei mulla sellasia ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kiitos! Enää kolme vuotta niin saan ajaa mopedilla!
X-box r0x0r!1!!11

Mitkä aivot? Ei mulla sellasia ole.

Ei muuten tazan oo 3 q 2 WeE siihen q saat ajaa mopol!1!!1
 
Mutta sana teini on vääntynyt suunnilleen yhtä karvat pystyyn nostavaksi kuin esmes sivari, tms.

Ärsyttää mokoma sana, koska yleensä käytetään ikäänkuin "itse en ole teini ja sinä olet", lässynlässyn... :)

Tajutkoot ketkä tajuaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Ömm... Eikös tämä ala menemään off topikiksi?

Ei suinkaan, sillä tämähän vain todistaa GameCuben olevan varhaisteinien ehdoton suosikki. Mitään joulumarkkinointia ei näin ollen tarvita.
 
Ylös Bottom