Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameFaqs hahmokisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Shaban:

Niin, tai voittaneella hahmolla on parhaan hahmon ominaisuudet äänestäneiden mielestä. Itse olen ymmärtänyt tuon niin, että hahmon kuuluisuudella ei ole mitään asiaa noihin äänestyskriteereihin, mutta tiedäppä tuota, kun Mario näyttää porskuttavan ihan hyvää vauhtia etiäppäin ja samoin muut kuuluisat hahmot...

Njoo, sillä näyttää nyt Sähkörotta vievän voiton Parappasta. Höh.

Argh... Final Fantasy hahmot taitavat nauttia aina moista suosiota, kun yksi omista lemppareistani Fox McCloud taitaa tipahtaa Cloud Strifen toimesta.... ei.... :( Muuten kisa on ollut aika yllätyksetön tähän asti. Ihmetyttää muuten kuinka paljon SNKoon hahmoja on mukana :D

Viiden prosentin etumatkaa ei kyllä konsolifinin voimin kurota kiinni. ;)

Ja lainaus gamefaqsista: Ryu doesn't need our sympathy, his only goal in life is to become the ultimate warrior. Samus can have her victory.

Uijui, Megaman on voittamassa Sephirothin. Maailmassa on siis vielä oikeiutta :D

Hiih, mä äänestin Cloudia :)

Ja mä luotan että Cloud ja Sephiroth pääsee finaaliin, se on pakko :D
Tietysti Snake ja Link on kovia paloja, mutta kyllä seiskan pojat hoitaa homman kotiin.

Sanottakoon, että oma voittajaveikkaukseni/toivomukseni on Sephiroth, sen ollessa pelimaailman vaikuttavin hahmo.
[/TAKINKÄÄNTÖ]

Ylös Bottom