Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Huomenna tulee boxille kuukausi täyteen ja nyt on kasassa 1090 gamerscorea.
 
Vastaus: Gamerscore

Muistaakseni ainakin GRAWin moninpelissä on achievementtejä, joista saa pisteitä tyyliin: 2, 9, 13 jne.
 
Vastaus: Gamerscore

DarkNorik sanoi:
Marathon Durandalista. En tiedä onko kovin montaa muuta peliä, joista tuollaista saisi.

Forza2:ssa saa sen 1gs kun kerää kaikki Ranskalaiset/Korealaiset/Espanjalaiset autot.
 
Vastaus: Gamerscore

Kone on ollut helmikuusta asti, ja pointseja ei oo kertyny vasta ku sen pari tuhatta. Pari pistettä päälle. Ei vaan tuu metsästettyä täysiä noista peleistä mitä pelaan. Ehkä olen vain niin huono pelaaja ettei paljoa kerry. Pelejä on ollu reilusti pelattavana, mutta ei niitä moniakaan kauaa jaksa. Nyt on pelattavana Bioshock ja sitä on ainakin mukava vääntää :)
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on tullut saatua noita pisteitä jo jonkin verran, pienen laman jälkeen. 13385 tällä hetkellä, king kongista nappasin sen 1000 ja samoin Preystä. Lisää tulee ainakin Marvrel ultimate alliancesta, kun pahasti on kesken ja tuosta PGR3, jos sitä enää jaksaa tahkoa.
 
Vastaus: Gamerscore

21085gs näyttäisi omani olevan. 20k menikin rikki jo aikoja ennen BioShockia tai Blue Dragonia. Saas nähdä miten lähelle 30k tulee päästyä tämän vuoden aikana

Karas sanoi:
11k sitten hommattu boxi ja nyt on gamerscore 12345 :)

Pakko onnitella mainiosta luvusta, joka oli vieläpä pakko itse tarkastaa omin silmin.
 
Vastaus: Gamerscore

Voitteko sanoo pelin, josta saisin tuon mun vimpan numeron 7223 tasaluvuksi, eli tarvisin jostain pelistä 2g. Mitään vinkkejä mistä saisi 2 pistettä? Vuokraisin sen:/
 
Vastaus: Gamerscore

Forza 2:ssa saat 2gs kun ostat kaikki ruottalaiset autot career-talliin.
 
Vastaus: Gamerscore

13588

Periaattessa näitä on kertynyt julkaisupäivästä saakka, eli siihen nähden ei mitenkään hirvittävästi. Pisteillä ei sinänsä niin väliä mutta achievementteja on ihan mukava yrittää haalia. Yleensä tulee tavoiteltua niitä achievementteja, jotka ovat tällaisen peruspelaajan saavutettavissa, eivätkä vaadi tuntitolkulla uuvuttavaa toistoa tai muuten vaan yli-inhimillisiä suorituksia.
 
Vastaus: Gamerscore

noose01 sanoi:
Tällähetkellä on 6419 pistettä.
Hiljaisen kauden jälkeen taas hieman kertynyt, nyt on 7210.
Oblivionin lisäpalikat työn alla ja olisi tarkoitus nostaa siinä pisteet taas maksimiin.
 
Vastaus: Gamerscore

Noniin, tasan 10,000 täynnä, jee. Eihän sitä viitti enää mitään pelatakkaan, menee hieno tasaluku piloille :)
Tuosta näkyy hauskasti kesän hiljainen kausi ja sen jälkeen lähtenyt jyrkkä nousu pisteissä.
 
Vastaus: Gamerscore

kolmetonnia meinaa olla lähellä. gamer cardissa ei näy kun kone ei ole letkun päässä kiinni ja ei päivity sivuille. flatoutista keräillyt nyt osan
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore -18707-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Tänään Haloa pelatessa kertyi niitä pisteitä 95, eli nyt minulla on pisteitä tasan 600.

Xbox 360 on ollut minulla Eliten julkaisupäivästä asti, eli nyt on ollut hieman yli kuukauden.
 
Ylös Bottom