Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä 6755, alkuvuosi meni aika pitkälti pois X360 parista, joten ei ole kertynyt lisää. Eipä tuo oikein enään jaksa koukuttaa niin kuin alussa. :)
 
Vastaus: Gamerscore

yli 15 000 mennään.
kunhan saan kerättyä dirtistä loput ja vedän most wantedin läpi niin on jo likemmäs 17 000.
 
Vastaus: Gamerscore

10 000 jälkeen ei ole pisteitä hirveämmin tullut.
Nyt on vain 10 895. Lost Planetin avulla saan 11 000 ja kohta pitäisi tuo Darkness hommata.
 
Vastaus: Gamerscore

Kuris sanoi:
Voi kiesus, mitä pojoja porukoilla! :eek: Oma ylpeyttä aiheuttava luku on 670. ;)

Älä suatta ole kade, ei noilla pojoilla mitään oikeaa status arvoa ole. Niistä näkee vain kuinka addiktoituneita pelaajia jotkut ovat.
 
Vastaus: Gamerscore

Tosiaan aika uskomattomia pisteitä teillä kun minulla on vain jotain 1700 pojoa. Tomb Raider Legendistä tullut suurin osa, yksi puuttuu enään.King Kong tulee hyvänä kakkosena. En koskaan jaksanut pelata sitä läpi. Siitä kyllä saa helpot pojot. DoA 4:sta on vain kaksi, kerran pääsin läpi enkä ole koskenut sen vaikeustason takia. Oblivionista on tullut myös muutama sata :)

Vähänkö olisi hienoa jos Microsofti olisi pistänyt jonkunlaista bonuksia ahkerille pisteiden kerääjille, esimerkiksi tuhannesta pisteestä saisi ladattua ilmaisen Live Arcade-pelin jne. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Juri sanoi:
Tosiaan aika uskomattomia pisteitä teillä kun minulla on vain jotain 1700 pojoa. Tomb Raider Legendistä tullut suurin osa, yksi puuttuu enään.King Kong tulee hyvänä kakkosena. En koskaan jaksanut pelata sitä läpi. Siitä kyllä saa helpot pojot. DoA 4:sta on vain kaksi, kerran pääsin läpi enkä ole koskenut sen vaikeustason takia. Oblivionista on tullut myös muutama sata :)

Vähänkö olisi hienoa jos Microsofti olisi pistänyt jonkunlaista bonuksia ahkerille pisteiden kerääjille, esimerkiksi tuhannesta pisteestä saisi ladattua ilmaisen Live Arcade-pelin jne. :)

Hankippa FN: Round 3. Siitä sai helpoimmat 1000 pistettä mitä voi saada.
 
Vastaus: Gamerscore

Itselle on tullut kerättyä 35029... eli siis jonkun tason Gamerscorewhore siis olen... kai???
 
Vastaus: Gamerscore

Jos helppoja pisteitä etsii niin NBA 2k6... vie noin 30-40minuuttia vetää 1000 pojoa pois...
 
Vastaus: Gamerscore

kloever sanoi:
Oblivion on kaukana "easy points" meiningistä.

Enpä vois sanoa kun en ole pelannut sellasia "easy points meininki" pelejä. Huomenna pitää käydä Gigantista ostaa Prey ja napata siitä scoret.
 
Vastaus: Gamerscore

Kyllä Oblivion oli melko "easy points peli" jos vaikeus asteikkoon katsoo... mutta helvetin hyvä sellainen, itse en vielä sitä pelatessani paljon pisteistä välittänyt ja tuli sitäkin pelattuakin melkein 80tuntia... paras peli mitä boxi360 on nähnyt, meni yöunetkin sen pelin takia... :eek: yli 16tuntia putkeen on enkka...
 
Vastaus: Gamerscore

3960 pistettä näyttäisi olevan. Ärsyttävän lähellä 4000 pistettä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

KARZA82 sanoi:
Kyllä Oblivion oli melko "easy points peli" jos vaikeus asteikkoon katsoo... mutta helvetin hyvä sellainen, itse en vielä sitä pelatessani paljon pisteistä välittänyt ja tuli sitäkin pelattuakin melkein 80tuntia... paras peli mitä boxi360 on nähnyt, meni yöunetkin sen pelin takia... :eek: yli 16tuntia putkeen on enkka...

Kyllä Oblivionista saa "helpot" GS:t pelkästään pelaamalla peliä, mutta ei sitä silti voida "easy points"-kategoriaan laittaa koska pelin pelaaminen läpi vie ihan hiton kauan. Esimerkiksi Call of Duty 2:sta on paljon helpompi ottaa täydet GS:t kuin Oblivionista vaikka itse pelin kanssa saattaa useammankin kerran mennä hermot.
 
Vastaus: Gamerscore

Täytyy tulla nyt "kehuskelemaan", kun tuossa 2min sitten liityttiin kymppi-kerhoon. Eli Oblivionissa oli pakko hakata areena läpi, notta scoret saatiin 10045. Nyt voi hyvillä mielin mennä nukkumaan ja herätä kello 06 töihin.
 
Ylös Bottom