Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

23600 Gamescore tai jotain.
Todella hyvä idea nuo pojot, mutta ärsyttää kun peleissä pitää aina olla sellaisia achievementtejä jotka ei vaadi taitoa vaan lähinnä aikaa ja fps pelien läpikoluaminen kaikilla vaikeusasteilla ei oikeen jaksa innostaa.
 
Vastaus: Gamerscore

extreme_02 sanoi:
Täältäkin onnittelut hienosta saavutuksesta. :) Itse pääsin juuri Project kasiin ja nyt pitäis alkaa keräillä noita Sick-saavutuksia. Etenkin noiden Classic-modejen yhdellä runilla kaikki goalit tuntuu mahdottomuudelta. :D Ei varmaan riitä meikäl sulakkeet noiden saamiseen.
kiitokset, tosiaan ton tony hawkin kanssa oli tappelemista, "itkua" ja hampaiden kiristelyä vähän liikaakin :) hermot meni useaan otteeseen, mut ei vaan lopettanu ennenku onnistu ni sielt ne sit tuli :)
 
Vastaus: Gamerscore

29202. Ei ole vähään aikaan hirveästi pisteitä kerääntynyt, kun ei ole oikein pelattuakaan tullut, mutta toivottavasti tuo 30k menee kohta rikki.
 
Vastaus: Gamerscore

taitaa olla vasta 1500 tai jotain. ei ole kaameasti jaksanut kerätä kun joistakin peleistä tuntuu olevan mahdotonta saada edes kaikkea. en ole kylläkään mikään ammattipelaaja :D
 
Vastaus: Gamerscore

Itselleni on kertynyt vähän päälle 3000. Quake nelosesta on muistaakseni gamerscorea hurjat 75/1000, ja ei vaan jaksa pelata sitä peliä eteenpäin.
 
Vastaus: Gamerscore

saint's rowsta aloin keräämään Gscoreja kun olivatkin helppoja. paitsi multiplayer scoret jää keräämättä, koska en nettipelistä tykkää yhtään
 
Vastaus: Gamerscore

Itselläni on gamerscorea yli 3000, eniten on kertynyt NHL 07:sta 950/1000, enää pitää vetää nhl:ssä kaikki 10 kautta niin saa siitäkin täydet 1000/1000, mutta kun ei vaan jaksa:D
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on 3263 pistettä. Helmikuussa koneen hommasin ja siitä asti tullut pisteitä kerättyä. Nykyään ei enää kiinnosta kerätä pisteitä, sillä M$ ei ole viitsinyt kehittää niille jotain todellista hyötyä. Jospa syyspäivitykseen kerkeäisi Microsoft kehittää, esim. että tietyn Gamerscore limitin ylitettyä saa mm. avatareja/teemoja.
 
Vastaus: Gamerscore

kertynyt joku vähän yli 5000 ja tulee kasvaa ihan hyvin, kun nyt on tulossa niin paljon pelejä, jotka tulee ostamaan
 
Vastaus: Gamerscore

Mulla on vaivaiset 2000 ja rapiat päälle, vain Oblivionista täydet scoret.:) En ole niin kauheasti noiden pisteiden perään,:D pelaaminen ja hauskuus/ajankulutus on pääasia.:cool:
 
Vastaus: Gamerscore

InFernaL_ sanoi:
Itselläni on gamerscorea yli 3000, eniten on kertynyt NHL 07:sta 950/1000, enää pitää vetää nhl:ssä kaikki 10 kautta niin saa siitäkin täydet 1000/1000, mutta kun ei vaan jaksa:D

Jos oikeen haluaa sen viimisen saavutuksen niin laita simuloinnilla 10 kautta. Pelkällä simuloinnillaki taisi kulua jotain tunti eli en halua tietää kauan kestää pelata 10 kautta. :D

Itse on suorastaan "gamerscore horo". Täydet pisteet on ainoastaan NHL 07 ja FNR 3.
Pisteitä on kertynyt n. 6kk ajalta 8505 joka on minusta aika hyvin. Jos on muitakin jotka ovat innokkaita "keräilijöitä" lisätkää GT: aka finreko 53

Oppaita ja muutakin apua saavutuksiin: http://xbox360achievements.org/guides.php

EDIT:

Tuli tässä mieleen vielä lisäillä vähän eri juttuja.

Mielestäni vaikeimmat saavutukset mitä olen itse pelannut on ollut battlefield 2:modern combat:ssa. Siinä on siis aivan sairaita ainakin moninpelissä(yksinpeliin en edes koskenut, oli nimittäin niin huono ps2 että...). Ne saavutukset ovat melkein kaikki saatavana vain taidolla tai sitten kutsumalla peliin kavereita ja "huoraamalla" niitä.

Kaikki jotka ovat pelanneet crackdownia! Tässä teille vaikea tehtävä: Kuvitelkaa crackdown ilman saavutuksia. :D Itselleni tulisi mieleen kyllä että se olisi pirun lyhyt peli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Juu kyllä pisteiden kerääminen on ihan koukuttavaa puuhaa, tällä hetkellä kasassa 9790 pistettä..... kymppitonnin raja lähestyy :)

Pisteet antavat aivan loistavan lisän peleille, ja pelien elinikä pitenee huomattavasti.
 
Vastaus: Gamerscore

25 pistettä. :D Tökkäsin nimittäin eilen ensimmäistä kertaa verkkopiuhan ahteriin.
 
Vastaus: Gamerscore

1210 on tällä hetkellä. :) Peleinä tosin vasta Burnout Revenge, Dead Rising ja Gears, joista jälkimmäisestä reilusti eniten pojoja. Nyt vasta itsekin hoksasin että näiden pisteiden keräilyhän on ihan hauskaa puuhaa. :D Monet kaverit ovat kysyneet että mitä noilla pisteillä tekee, mutta eihän niillä mitään konkreettista hyötyä ole, vai? Onko jokaisessa Xbox 360 -pelissä just se 1000 gamerscorea?
 
Vastaus: Gamerscore

Noin 5000, vaikka onkin lukuisia pelejä tullut pelailtua. Itse en metsästä saavutuksia.
 
Vastaus: Gamerscore

Count_M sanoi:
Kyllä tuo gamerscore koukuttaa kohtuu pahasti. 27.12. tuli kone hankittua ja GS:t paukkuu tällä hetkellä 6600 tienoilla.

Ja minä kun luulin että pääsen "casual"-kerhoon kun lopetan WoWin ja siirryn takaisin konsolipelaamiseen ;).

Päivitetääs hiukan. Eli Gamerscore on tällä hetkellä 23840 ja eiköhän tuo lähemmäs 25k vielä tällä viikolla mene. Hubihubista on pari peliä tulossa vuokralle, eikä tuo Ninety Nine Nights olekkaan (achievementtien kannalta) niin hankala kuin pitkään luulin.
 
Vastaus: Gamerscore

Ääh, pakko ruveta keräämään tosissaan noita Gamerscoreja, nyt jäin minäkin koukkuun niiden keräämiseen. Aika huvittavaa: mulla on LotR: BfME 2:sta 5 / 1000 scorea :D, pelasin 1. kenttää n. 5 min ja siihen se peli sitten jäikin ja tuli myytyä. Pitää joskus ostaa se peli uudestaan ja kerätä ne pisteet:rolleyes: .
 
Ylös Bottom