Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

...Guitar hero vitosessa olin kymmenes ja luulisi että ainakin siinä olisi monella enemmän scorea kuin minulla.

No jaha. Ja meikäläinen näkyisi olevan viidentenä suomalaisista pelaajista. Joo, enpä usko että pitää ihan paikkaansa. :D
 
Vastaus: Gamerscore

Tai sitten ne paremmat pelaajat vaan tahkoaa niitä full comboja kun me keskitytään huoraamaan lisää gamerscorea:rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Eiköhän tuonne MyGamerCard.net:iin pidä rekisteröityä päästäkseen listoille mukaan.
 
Vastaus: Gamerscore

Tai sitten ne paremmat pelaajat vaan tahkoaa niitä full comboja kun me keskitytään huoraamaan lisää gamerscorea:rolleyes:

Minä keskityinkin molempiin yhtäaikaa, kun peliä pelailin. Nyt viimeaikoina ei tosin ole tullut GH5:stä pelattua viikkoihin, kun muita pelejä pukkaa kokoajan. Tosin tuo sadan pisteen saavutus on jo kerätty talteen, että on tuossa vähän tullut huorattua. :o

Kohta menee 26k rikki meikäläisellä, kun Lefti 2 saapui ja siitä on vielä reilu 900 pistettä keräämättä.
 
Vastaus: Gamerscore

mw2p.png

Hehe.. Myönnettävä on, että nopeuskisan hävisin. Ihan kyllä kunnioitettava suoritus olla nopein suomalainen noinkin suositussa pelissä.

Mutta miten se meni, että hopea hävitään --> pronssi voitetaan. :D

150 000 tavoite vuodenvaihteelle on aika tarkasti heitetty aikoinaan (KLIK)
 
Vastaus: Gamerscore

Ei pidä. Itsekään en ole rekisteröitynyt.
Tuskin se kuitenkaan ihan kaikkia käyttäjiä näyttää.

Laittaa vaan osoiteriville http://profile.mygamercard.net/ ja tuohon perään gamertag.
Itse näytät olevan brittilistalla.
Niinpä niin tietysti, tuli vaihdettua tuo sijainti asetuksista NHL 2K10:n kieliasetusten puutteen takia. Tuo sijainnin vaihtamisen mahdollisuus varmaan onkin juuri yksi syy siihen suomalaisten määrään siellä. Itse löysin joskus kuukausi sitten itseni NHL 10:n Suomen kärkisijalta, vaikka ystävälistaltakin löytyi suuremman gamerscoren omistava.
 
Vastaus: Gamerscore

Nuo mygamercard.netin listat näyttävät ainakin päivittyvän hitaasti ja sit noilla pelikohtaisilla listoilla ei välttämättä näy oikeaa gamerscoremäärää jos peliä on pelattu pelkästään offline-tilassa.
 
Vastaus: Gamerscore

20 000 napsahti rikki muutama päivä sitten. Ennen vuotta 2010 voisin yrittää saada 25 000 pistettä kasaan. Se vaatisi reilun 4000 pistesaaliin. Voi olla aika vaikea saavuttaa, mutta tavoitteita pitää olla. :D
 
Vastaus: Gamerscore

AC2:n myötä score pompsahti pirulliseen lukuun 10666 :cool:

Sinänsä OT, mutta hieman sivuuttaa aihetta:
Dragon Agessa yksi achi on tehdä päähahmolla yli 250 verran vahinkoa vihulaiseen.
Niinpä kehittelin jousitypyäni ja roiskaisin jotain perusgrunttia Arrow of Slaying:lla.
Vahinkoa muodostui ensimmäisellä osumalla 666 ja achi kilahti auki :D
 
Vastaus: Gamerscore

Vihdoinkin 10k rikki. Kiitos Xtivalin sain pari online saavutusta hankittua.
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on kokonaispotissa 50045gs.
Aiemmin pohdiskelin, että raja varmaan ylittyy ennen vuoden vaihdetta ja niinhän siinä kävi. :cool:
 
Vastaus: Gamerscore

Oma saldo on 5500 suunnilleen. Sinänsä hiukan ylpeä olo, kun nuo on saavutettu vain 8:n pelin avulla. Näistäkin yhdestä pelistä vain 100pistettä kerättynä. Tykkään pelata jo läpäisemäni pelit uudelleen ja etsiä keräiltäviä esineitä. Kyllä sitä pieni achievementhunter on, vaikka Gamerscore kovin pieni onkin. Tulee kyllä katsottua valikoista mitä pitää tehdä minkäkin saavutuksen eteen. Hyvä mieli siitä tulee kun ruutuun välähtää "Achievement unlocked" :)
 
Vastaus: Gamerscore

Vihdoin saatiin se viisinumeroinen luku täälläkin ruutuun, mutta minkäs sille hitaudelle voi, kun niin laiska huoraaja olen.

Eli Gamerscore seisoo nyt Joulun ihmeen alla luvussa 10030.
 
Vastaus: Gamerscore

Vihdoin saatiin se viisinumeroinen luku täälläkin ruutuun, mutta minkäs sille hitaudelle voi, kun niin laiska huoraaja olen.

Eli Gamerscore seisoo nyt Joulun ihmeen alla luvussa 10030.

Minäkin liityin nyt myös viisinumeroisten klubiin. Halo ODST tuli legendarylla vedettyä läpi ja 200 lisäpistettä napsahti. Pistemäärä taitaa olla 10029 eli pisteen päässä teikäläistä ollaan. Fifa 09 antoi jostain saavutuksesta hienot 19 pistettä, joten siitä tuo oudohko viimeinen numero.
 
Ylös Bottom