Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

Pakko kyl kysyy että kenellä on mailmassa eniten Gamerscorea? Veikkaisin että jollain jenkillä ja jokunen 300 000 :D, ja ittellä vielä vähän päälle 10 000
 
Vastaus: Gamerscore

Healtti:lla on kyllä ihan mukava määrä noita pojoja, kun meikäläinenkin sai vasta 50000 täyteen...

Mikäs on tavote 200000 pojon rikkomiseen ?

Tjaa-a. Paha sanoa tuohon, katellaan 150k rajapyykkiä ensin. Lieköhän liian optimistinen, jos veikkailisi vuodenvaihteen tienoille tuota "puolväliä". Taitaa olla... :o
---
Boxraz sanoi:
Pakko kyl kysyy että kenellä on mailmassa eniten Gamerscorea? Veikkaisin että jollain jenkillä ja jokunen 300 000
Joo, no aika hyvä veikkaus, jos et tiennyt tämmöstä saittia:
Xbox 360 GamerScore Leaderboard :: MyGamerCard.net

Itse en mahdu edes Maailmanlistan top-1000 sisälle (sijalla 1225 tai jotain), eli ei tässä paljon voi keulitella. Kivahan se toki on, että johonkin Top-5 mahtuu. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Yhdeksän kuukautta Boxi on nyt ollut omistuksessa ja tuossa pari päivää sitten tuli rikottua 20,000 pisteen raja Banjo Kazooie: Nuts & Boltsin DLC-saavutuksilla. Tällä hetkellä pisteitä on 20321 ja täydet pisteet on hommattu Kung Fu Pandasta, The Bourne Conspircysta, Alone in the Darkista, Lego Indiana Jonesista, Skatesta ja Skate 2:sta. Arcade-peleistä täydet on hommattu Dash of Destructionista ja Wormsistä.

EDIT: Kävin varsin kurkkaamassa tuota Mygamercard.netin leaderboardia ja huomasin olevani tällä hetkellä country rankingissa sijalla 666... ;)
 
Vastaus: Gamerscore

6120 on tämänhetkinen gamescore, Xboxin olen omistanut tämän vuoden tammikuusta asti.

Eniten on tullut Falloutista, GoW2:sesta ja emännän pelaamasta Spyrosta acheja.

Ainakin itselleni tuo achievement saalistus tuo pientä bonaria jokaiseen peliin, vähän kun on kilpailuhenkinen on kiva katsella kuinka gamescore kasvaa :)


OT: Tuo CoD World At War on aivan perkeleen hyvä moninpeli ilman achievementtajakin. Nimenomaan yksinpeliin nuo achit, moninpeliin maksimissaan joku "10 000 kills" tai "Highest Rank" -tyylisiä.
Bad Companyn ia BF1943:sen tyyliset awardit korvaavat ihan kivasti moninpeli achit. Ehkä taas yksi voisi olla "Earn all awards/trophys" -tyylinen.
 
Vastaus: Gamerscore

Sivusto on luultavasti joskus täälläkin mainittu, mutta mainitaanpa vielä ainakin kerran lisää. True Achievements pitää kirjaa pelaajien hankkimista saavutuksista ja suhteuttaa ne peliä pelanneiden määrään. Näin saadaan jonkinlaista kuvaa saavutusten todellisesta vaikeudesta. Saavutuksille määritellään näin suhteellisuusluku, jolla kerrotaan siitä tienatun gamerscoren määrä.

Esimerkiksi omalla profiilisivullaan voi nähdä listan suhteellisesti arvokkaimmista saavutuksistaan. Minun listani kärjessä komeilee 2006 Fifa World Cupin "Complete All Scenarios", josta nettosin 500 gamerscorea. Kertoimen avulla summa nousee kuitenkin 1117:ään. Muistan vielä varsin elävästi, millaista helvettiä tuonkin huoraaminen oli. Samaan kastiin uppoaa Call of Duty 3:n Grizzled Veteran, joka vaati pelin läpäisemistä Veteran-vaikeustasolla. Sarjan toinen ja neljäs osa ovat löysää kauraa tuohon painajaiseen verrattuna. Käsittämätön suunnittelu ja ihmeelliset bugit raastoivat hermoja. Saavutuksen kertoimeksi annetaankin 3.28.
 
Vastaus: Gamerscore

Esimerkiksi omalla profiilisivullaan voi nähdä listan suhteellisesti arvokkaimmista saavutuksistaan. Minun listani kärjessä komeilee 2006 Fifa World Cupin "Complete All Scenarios", josta nettosin 500 gamerscorea. Kertoimen avulla summa nousee kuitenkin 1117:ään. Muistan vielä varsin elävästi, millaista helvettiä tuonkin huoraaminen oli.

Jep, tuon voin allekirjoittaa. Varsinkin se Australian yksi skenaario (piti tehdä päälle 10 maalia 45min aikana?) oli aika mahtavaa. Pallo pomppi ja tulihan se achievement itsekin saatua.

Täytyypi tutustua tuohon saittiin tarkemmin.
 
Vastaus: Gamerscore

Todih menihän se 100k rikki, armeija hidastaa pisteiden kertymistä aika pahasti :). Pisteitä tällä hetkellä 101 657 ja tavoitteena ykköspaikka Suomessa ;).
 
Vastaus: Gamerscore

On sulla vielä jokunen päänahka välissä, yhtään 12. sijaa väheksymättä :D
Ite oonkin näköjään päässyt 200:n paremmalle puolelle kun näytti sijaa 186. :eek:
 
Vastaus: Gamerscore

Oikein pistää harmittamaan, kun hepuilla on ylellisyys jo top-kympeistä täällä puhua. No, kovalla työllä (ja rahalla) nuo on hankittu, eipä siinä mitään.

Minulla ei ole edes top 1000:een mitään asiaa, eikä varmaan tule ikinä olemaankaan. Damn.
 
Vastaus: Gamerscore

10 000 pamahti eilen rikki tasan 10 kk pelailun jälkeen, eli 1000gs/kk vauhdilla mennään.
 
Vastaus: Gamerscore

20 000 tuli täyteen, ja samalla seuraavaa "tasakymppiä" kohti ensimmäiset. Pelailin Assassins Creedin vihdosta viimein loppuun, ja siinä lopussa achuja tuli kilisemällä parinsadan pojon edestä. Vähän vajaa 3 vuotta ollut 360 ja välillä enemmän, välillä vähemmän tulee metsästettyä pisteitä. Yksi henk.koht ehto mulla on : hauskaa pitää olla pelatessa aina! Eli hampaat irvessä ei pelata, ja moninpelisaavutukset jää n. 99 prosenttisesti saavuttamatta
 
Vastaus: Gamerscore

20 000 tuli täyteen, ja samalla seuraavaa "tasakymppiä" kohti ensimmäiset. Pelailin Assassins Creedin vihdosta viimein loppuun, ja siinä lopussa achuja tuli kilisemällä parinsadan pojon edestä. Vähän vajaa 3 vuotta ollut 360 ja välillä enemmän, välillä vähemmän tulee metsästettyä pisteitä. Yksi henk.koht ehto mulla on : hauskaa pitää olla pelatessa aina! Eli hampaat irvessä ei pelata, ja moninpelisaavutukset jää n. 99 prosenttisesti saavuttamatta

Miten on voinut olla aina hauskaa pelatessa ja samaanaikaan pelannut Assassins creedin kaikki achit?? Se lippujen kerääminen on niin turhauttavaa touhua. Itellä puuttuu noin puolet kaikista lipuista ja ei kyllä toivoakaan että ne jaksaisi etsiä kaikki
 
Vastaus: Gamerscore

Ei itellä ole ensimmäistäkään lippu tai free people-achievementia. Tarkoitin että meni tarina viimeinkin läpi pitkän tauon jälkeen, siinähän niitä ropisi 5-6 viimesen tunnin aikana.
 
Vastaus: Gamerscore

8k GS menny rikki hetki sitten. 10k ois tavoite saada vuoden loppuun mennessa rikki. Boxi ollut tammikuusta asti
 
Vastaus: Gamerscore

Perjantaina meni boxi rikki ja eilen ostin uuden ja samalla tuli mukana muutamia pelejä joista saan helposti pojoja lisää. Nyt tällä hetkellä on 18k ja oon tässä lähiaikoina huomannu addictuvoituvani koko ajan enemmän pisteiden keräilystä :D kaikkien pelien completion on 76% eli yritän usein joka pelistä saada mahollisimman paljon pojoja mutta sitten ne kaikkein vaikeimmat ja rasittavammat jää väliin. Sekin jo että mulla on 6 eri guitar heroa ja niiden vaikeusaste on usein aika huima ja sitte pitäs osaa soittaa kaikkii soittimii tosi hyvin nii ei tuu mitää...
 
Vastaus: Gamerscore

Mulla on gamerscoree noin 6500. Miten on, jos poistan boksin muistista muutamien pelien tallennukset ja tiedot joita mulla ei enää ole, säilyykö gamerscore silti samana?
 
Ylös Bottom