Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gamerscore

Pisteitä tällä hetkellä n. 1600. Ei hirveämmin koukuta nuo pisteet. Välillä huvikseen kikkailen saavutuksia. Esim. Halo 3 kallot.
 
Vastaus: Gamerscore

19.11.2007 asti on ollut Xbox ja scorea yhteensä 18495 G, ja koko aika nousee.
Viimeisin peli on Dead Space ja siitä sitten 640G, joka on mielestäni kelpopisteet siitä pelistä.

Näistä tonni ja pikkasen yli;
King Kong - 1000G
Godfather II - 1000G
Fable 2 - 1060G
Fallout 3 - 1030G
 
Vastaus: Gamerscore

Jos oikein muistan, nii GS on jtn 2995, ku nyt ei pääse tarkistaa, ku oma boxi lähti tänää Saksan matkalle temppuilevan näyttiksen takia........pelejä mulla siis on 4 (Call Of Duty WaW, GTA IV, RE5, GOW2.) Boxi ollu taloudessa vähä yli vuodenpäivät.
Musta on aika säälittävää, jos joku valitsee pelejä vaa GS:ssän takia, mutta makunsa kullakin......yleensä valitsen pelit sillä perusteella, mikä kiinostaa (Esim. tällä hetkellä Alan Wake, MGS: Rising, CoD Modern Warware , FF XIII) ja sitte ku oon pelin pelannu läpitte, nii alan sitte kattelee niitä achievementtejä : D
 
Vastaus: Gamerscore

Jotain 59400 score tällä hetkellä, ensi viikolla varmaan menee 60 tuhannen puolelle kun posti tuo pari uutta peliä.
 
Vastaus: Gamerscore

Hieman alle 10000.Kun pelaan Fablen ja star warsin niin sillä se tulee. Pääsen kymppikerhoon =).
 
Vastaus: Gamerscore

Morjens

Suklaajunassa tullaan Boxrazin perässä ;). Täällä tällä hetkellä 9295. Maanantaina pitäs tulla postissa pari peliä joilla toivottavasti tuo 10k napsahtaa.

Tuhat pöängiä on tällä hetkellä vain Call of Duty 2:sta. Prince of Persiasta on 950 ja viimeset 50 napsahtaa kunhan vaan jaksais tehdä kaikki kombot.
 
Vastaus: Gamerscore

Nimeni on Tonoko. Olen gamerscore addikti.

Gamerscorea n. 30k. Esim. CoD4 multiplayer jäi kokonaan pelaamatta, koska siinä ei ole ainoatakaan achievementtiä. Joskus olisi mukava jos voisi nauttia pelaamisesta muutenkin kuin gamerscoren toivossa... ;)
 
Vastaus: Gamerscore

Shit yeaah! 10100 on tällä hetkellä mittarissa :). Tavoite on saaavutettu ja nyt en enään kerää GS.ää erityisesti.
 
Vastaus: Gamerscore

Nimeni on Tonoko. Olen gamerscore addikti.

Gamerscorea n. 30k. Esim. CoD4 multiplayer jäi kokonaan pelaamatta, koska siinä ei ole ainoatakaan achievementtiä. Joskus olisi mukava jos voisi nauttia pelaamisesta muutenkin kuin gamerscoren toivossa... ;)

Täh! Äkkiä sitä CoDin multiplayeria kokeilemaan. :D

Itse tykkään myös kerätä pisteitä, mutta ei se ole pois muusta peli-ilosta. CoD multiplayer on kivaa joten pelaan sitä achievementteja tai ei.

Ja ettei mene ihan OT:ksi niin oma maaginen luku on tällä hetkellä 52 813.
 
Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä 50092

OT: Mun mielestä on vaan hyvä, ettei Codin moninpelissä ole achievementteja, kun menis vaan pelleilyks koko peli..
 
Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä 21891... aika hyvin tällaselta perheelliseltä yli kolmekymppiseltä. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Täh! Äkkiä sitä CoDin multiplayeria kokeilemaan. :D

Itse tykkään myös kerätä pisteitä, mutta ei se ole pois muusta peli-ilosta. CoD multiplayer on kivaa joten pelaan sitä achievementteja tai ei.

Ja ettei mene ihan OT:ksi niin oma maaginen luku on tällä hetkellä 52 813.

Voisihan tuota vaikka vieläkin testatakin, kun tuota CoD: Wawin multia on nyt tullut tahkottua ja ihan mukavaltahan tuo tuntuu vaikkei scorea tipukaan. :)

Scorea nyt 31650, eil ihan hyvää vauhtia näyttäisi kuitenkin ropisevan.
 
Vastaus: Gamerscore

Pisteet eivät ole kummoisesti nousseet viimeaikoina (28 480) mutta 100% läpäistyjä tullut lisää.
The Godfather II ja NFS Most Wanted tuli kerättyä.
Nyt 5+2 täysin läpäistyä.

Taitaa olla nyt vielä pikkasta enemmänkin, huomasin nimittäin, että tempaisit Mass Effectin täyteen.
1050/1050 on aika kova suoritus, ei ole meinaan helpoimmasta tai lyhimmästä päästä nuo ME-cheevot.
Itsellä tosta joku 650 about.:o

Lueskelin tätä ketjua ja alkoi naurattamaan tämä: http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-xbox-360-konsolista/34397-gamerscore-17.html#post743319
Nyt on Karri kuiteskin ohitettu KFIN & Suomen Top-listalla ja sijalla 5 paahdetaan. Seuraava päänahka lienee Wendigo84, joka on vitosen päässä.
 
Vastaus: Gamerscore

Healtti:lla on kyllä ihan mukava määrä noita pojoja, kun meikäläinenkin sai vasta 50000 täyteen...

Mikäs on tavote 200000 pojon rikkomiseen ?
 
Ylös Bottom