Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Boxi ollu nyt n.6kk ja 3365 pointsii on tullu keräiltyy, ja kokoajan tulee lisää :D
 
Vastaus: Gamerscore

Itse ostin boxini vuonna 2006, Gears of Warin takia :D Tuossa viime kesänä acconi onnistuttiin varastamaan ja siinä oli 22 tuhatta ja risat GS. Nyt uudella accolla mennään 30805 kohdalla. Hyvin tullut vaikkakin harmittaa se että nyt olisi jo lähemmäs 60000 jos olisi entinen acco jäljellä :D
 
Vastaus: Gamerscore

Noin 10k (oisko 9800-9900)

En keräile achiviementtejä mutta ton verran on tullut ja suurin osa peleistä mitä pelailen niin niissä on vaikeampia acheja tai niistä saa vähän. (RB2,GH3,GH2,Saints Row 2) Skate 2 970, tosta kun paukkuu 1000G niin se on mun toinen jossa oon saanu 1000G (mulla on DLC packit joista tullu acheja..)
 
Vastaus: Gamerscore

Kohta alkaa olla tasan puoli vuotta siitä, kun boxin hommasin ja scorea on tällä hetkellä 14299G. Tonni on tullut kerättyä tähän mennessä Kung Fu Pandasta, The Bourne Conspiracysta, Alone In The Darkista ja Lego Indiana Jonesista. Yhtä tai kahta saavutusta vaille ovat Tony Hawk's Project 8, Left 4 Dead ja Skate.
 
Vastaus: Gamerscore

Pisteet eivät ole kummoisesti nousseet viimeaikoina (28 480) mutta 100% läpäistyjä tullut lisää.
The Godfather II ja NFS Most Wanted tuli kerättyä.
Nyt 5+2 täysin läpäistyä.
 
Vastaus: Gamerscore

10000 meni vihdoin rikki!
boksi ollut 1,5 vuotta, tarkat pisteet on 10035G
täydet pisteet on Tmnt, Avatar, Dash of destruction ja 3 on 3 nhl arcade
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt meni sitten 50k rikki Lähinnä Tomb Raider Underworldin siivittämänä, kyseisestä pelistä tuli kerättyä täydet tuhat pistettä. Tämän hetkinen maaginen luku siis 50 283.
 
Vastaus: Gamerscore

Itse sain vihdoin 10K rikki, ja melkein siinä samassa ohitettiin myös 11K.
Gunista oli pakko glitchata 880G :D

Nyt on n. 11158 G
 
Vastaus: Gamerscore

30.000 rikki!
Hieman mennyt hitaammin viimeaikoina, ei tuosta Sacredista kovin vauhdikkaasti irtoa :D
 
Vastaus: Gamerscore

70 000 meni tänään rikki Fracturella. Seuraavat 10k voikin tulla hitaasti näin kesällä.
 
Vastaus: Gamerscore

Tosin sekin kyllä vaikuttaa asiaan kun omistan myös PS3:n ja sekin vie oman aikansa peliajasta ja se varsinkin kun en todellakaan ole mikään saavutustenkerääjä eli nämä pisteet on tullu lähes kaikki "sattumalta"

Mulla sama homma. "Multiplatform"-pelit jakautuu kahden konsolin kesken (vaikka suosin osin PS3:sta) ja sitten exclusive-pelit päälle (jotka vievät aikaa). En edes tiedä paljonko Gamerscore on...

Ihan hauskoja nuo "trophyt" ja muut on, koska sitä tuntee "etenevänsä" kun jokunen edes pamahtelee tasaisin väliajoin. Mutta aika harvoin edes katson trophy tms listaa pelin aikana. Ne tulee, mitä tulee. ;)
 
Vastaus: Gamerscore

680 GS, boksi hommattu joulun alla. Älkää kysykö miksi noin hitaasti tullut scorea, ei ole huvittanut pelata paitsi huhtikuun jälkeen ->
 
Vastaus: Gamerscore

Taitaa olla 7300 GS,ja boksi tainnut olla pari vuotta :D. En ole pahemmin keräillä noita, ja oikeestaan kaikki nintendo64 uudemmat kosolit löytyy niin eihän sitä boksii koko aikaa jaksa,
 
Vastaus: Gamerscore

Itse ostin boxini vuonna 2006, Gears of Warin takia :D Tuossa viime kesänä acconi onnistuttiin varastamaan ja siinä oli 22 tuhatta ja risat GS. Nyt uudella accolla mennään 30805 kohdalla. Hyvin tullut vaikkakin harmittaa se että nyt olisi jo lähemmäs 60000 jos olisi entinen acco jäljellä

Heh, itsekkin ostin Boxin samana vuonna pelkästään Gears of Warin takia :D
Aikomusta ei ollut kasvattaa kirjastoa sen kummemmin, eikä silloin ollu mitää tietoo gamescoreista.

Nyt niitä on tahkottu päälle 46 000. On niitä kiva välillä keräillä, mutta ei noilla mitään vaikutusta pelejen ostoon ole, mukava lisä! :D
 
Vastaus: Gamerscore

15k paukkui. yli 800 pojoa hommannut pelkästään tämän päivän aikana battlefield bc:stä ja brothers in armsista
 
Vastaus: Gamerscore

Ostin boksin loppusyksystä 2007 ja gamerscorea on siitä kertynyt reilu 11 tuhatta. Täydet bongot tähän mennessä CoD4, Terminator Salvation, Godfather 2...ei kai niitä muita ollut, tai no pari 200 pinnan ladattua peliä kai. Sen kummemmin en ole gamerscorea kerännyt, mutta silloin tällöin kun ei keksi mitä pelata voi lähteä jotain achievementtejä hakemaan. Tai silloin kun ei ole mitään uutta pelattavaa. Noillakin saa aikaan ihan hyvällä tavalla sisältöä pelin uudelleen pelaamiseen, sandbox-pelien erilaisista achievementeista puhumattakaan. Tallatkoon kukin tavallaan, en siis suoranaisesti "huoraa" gamerscorea mutta kivahan niitä achievementtejä on aina saada. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Viikon ollut boxi ja 430 tullut lähinnä fifa street 3:sen ansiosta halosta/forza:sta ei näyttänyt noin helposti saavan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom