Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Onko jollakin tietoa että millä ihmeellä nuo kovimmat gamerscore-pumput keräävät tuota scorea?
Pelaavat eri region-versioita samoista peleistä, esim japanilaisesta versiosta saa erikseen scoret, kuten myös PC:llä voi pelata joitain pelejä joista saa gamerscorea gamertagiin Windows Live ID:n kautta. Esimerkiksi japsiversioille hankitaan omat boksit jne. Sitten myös eivät karta huonoja pelejä. Ties mitä lastenleffapelejä vaan läpi, joista 1000g alle 10 tunnissa. Myös pelien läpipeluutaktiikka suunnitellaan etukäteen. Vaikeusaste, keräilyesineet ja tuollaiset otetaan huomioon. Ylimääräiset läpipeluukerrat minimoidaan. Mahdollisimman vähällä vaivalla kaikki scoret. Pitkiä ja vaivalloisia (kuten J-RPG) pelejä vältellään.

Mygamercard sivujen kovimmalla jampalla (käyttäjä mC Leaderboards) näyttäisi olevan tällä hetkellä gamerscorea 551 325...
Nuo ovat noita haxattuja scoreja, joita käy välillä tuon listan kärjessä. Vielä kukaan ei ole laillisesti rikkonut 500 000 pistettä. Korkein "laillinen" pelaaja on jenkki nimeltä Stallion83.
 
Vastaus: Gamerscore

Nuo ovat noita haxattuja scoreja, joita käy välillä tuon listan kärjessä. Vielä kukaan ei ole laillisesti rikkonut 500 000 pistettä. Korkein "laillinen" pelaaja on jenkki nimeltä Stallion83.

No tuo selittääkin jo hieman asiaa, kun tarkastelinkin ilmeisesti noita haxattuja scoreja. Nimenomaan ihmetytti joukossa nuo J-RPG:t tietäen että niistä ei aivan pienellä vaivalla saa kaikkia scoreja pumpattua.

Katsastin tuon Stallion83:n pelaamat pelit läpi, niin tuo vaikuuttaakin jo hieman ihmisemmältä. Ei ole sentään kaikista peleistä kaikki scoret pumpattuna. GH3:stakin oli vain muutama achievementti enemmän kuin itselläni... :)
 
Vastaus: Gamerscore

100K:n raja rikki uusimmalla Prince Of Persialla. Sitten vain seuraavaan sadantonnin kimppuun, jos vaikka 3 vuoden päästä olisi valmista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Kymppitonni sauniksen perässä kiritetään.
Aika tarkalleen puolet Healtin pistesaldosta on kasassa.

Jos siltä nyt ottais nirrin pois niin saattaisin saavuttaa ennen seuraavan boxin tulemista? :D
 
Vastaus: Gamerscore

Mulla on tos heinäkuusta asti ollu boxi ja sellaset 4925 scorea

Tollanen saldo oli marraskuussa 2007. Nyt vähä yli kolmen vuoden jälkeen 46091
Eikö täällä muuten ole enää sitä ominaisuutta, missä oli listattu toi käyttäjien gamerscore rankki?
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt napsahti yli 35 000 Dead rising 2 ansiosta. Yli 40 tuhatta en tule varmaakaan saamaan ennen joulua. Ja boxihan siis ollut pelityksessä julkkarista lähtien.
 
Vastaus: Gamerscore

Minun gamerscoreni näkyy tossa alhaalla. On kyllä pakko mielle saada noita pisteitä hankkittuu ja verrata aina kavereitten kaa kuka on saanu eniten mutta kun raha loppuu kesken nii ei se siittä paljoo nouse :)

Edit: Oho ei näykkää vielä
 
Vastaus: Gamerscore

Eilen poksahti 98k raja rikki. Kyllä se satatonnia vielä tänä vuonna saavutetaan...
 
Vastaus: Gamerscore

Eilen poksahti 98k raja rikki. Kyllä se satatonnia vielä tänä vuonna saavutetaan...

No siinä on pelattu peli jos toinenkin :)

Itsellä meni muutama päivä sitten tuo 30k rikki. Mistään pelistä en ole noita erikseen metsästänyt, että ihan pelailemalla tullut. Noosen pisteisiin vaadittaisiinkiin sitten lottovoitto ja 100 peliä lisää.
 
Vastaus: Gamerscore

Mietipä sitä, että mä oon vasta sijalla 25-27 (vaihtelee joidenkin käyttäjien suomi <-> britti loikkimisen takia).
Kahdella suomalaisella on (MGC:n mukaan) jo 200k rikki ja siihen tarvitaan jo melkoinen läjä pelejä!
 
Vastaus: Gamerscore

Mietipä sitä, että mä oon vasta sijalla 25-27 (vaihtelee joidenkin käyttäjien suomi <-> britti loikkimisen takia).
Kahdella suomalaisella on (MGC:n mukaan) jo 200k rikki ja siihen tarvitaan jo melkoinen läjä pelejä!

No joo onhan nuo ihan järjettömiä lukuja. Toisaalta jos iso porukka kaveripiiristä omistaa xboxin niin helppohan noita pelejä on keskenään vaihdella. Eihän se kyllä sitä faktaa poista, että jumalaton homma tuossa 200k jo on. Vaatiihan tuo myös pikkusen enemmän vapaa-aikaa mitä esim. minulla on annettavana.
 
Vastaus: Gamerscore

39219 tällä hetkellä. 40K menee rikki tänä vuonna ellei tuo boxi muutu joulukuusen koristeeksi.
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore on tällä hetkellä 1740.

Hävettää... Niin pieni määrä kavereihin verrattuna... :(

EDIT:

No niin, se 2 tausendin raja ylittyi vihdoinkin!!! Isoveli auttoi,
kun pelas Burnout:paradisea. ;)

Kyllä se 3500:n raja tänä vuonn ylittyy!!! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom