Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Vihdoin ja viimein 3k rikki, en ole oikein pelaillu viime aikoina niin ei ole pisteitä tullut, mutta HALO 3:n myötä on kertyny pisteitä, vielä vaikemmalla tasolla läpi saan lisää lisää pisteitä ja sitten vielä Preystakin kerätä minkä jaksaa. Pisteet on tällä hetkellä 3095.
 
Vastaus: Gamerscore

Bioshock ja Halo3 ovat vähän nostaneet pisteitä eli nyt on 8301. Tarkoitus olisi rikkoa 10 tonnin raja ennen joulua.
 
Vastaus: Gamerscore

105 pojoo vajaa 10k. Tässä juuri katselen Halo1 ja 2 cutscenejä, että pääsee juoneen mukaan, eli Halo3 saanee tänään olla peli joka liittää meikäläisen 10 kerhoon.
 
Vastaus: Gamerscore

InFernaL_ sanoi:
Itselläni on gamerscorea yli 3000, eniten on kertynyt NHL 07:sta 950/1000, enää pitää vetää nhl:ssä kaikki 10 kautta niin saa siitäkin täydet 1000/1000.

No nyt sitä on 5970, lost planetista vois puristaa vielä 50G niin menee tuo 6000 raja rikki :)
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore vähän alta 3k. Huippu fiilis COD2 veteranilla läpi 1000 pistettä tuli siitä!
 
Vastaus: Gamerscore

Pakko nyt hehkuttaa tännekkin kun GS on tasan 10 000. Tai siis ollut jo parin päivän ajan... Näyttäs vähän siltä, että tänä vuonna tulee vielä aika monta pistettä. On nimittäin hyviä pelejä tulossa niin pirusti että.... Pitää nyt vielä jonkun aikaa tota scoree pitää tossa ja ehkäpä se jo ensi viikolla Orange boxin myötä lähtis kohti 20 kiloa :rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Vähän yli 13 000 kertyny ja lisää tulee samalla kun joulun peli tulva on meneillään.
 
Vastaus: Gamerscore

Iteltä löytyy nyt pisteitä 8925. Ennen ku PGR4:n sain, niin pisteitä oli vähän reilut 8k, mutta tuosta tippuu pisteitä siihen tahtiin, että GS kasvaa melkein huomaamatta. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Bioshockista tuli ekalla läpäisyllä 800 ja PGR4:sta on kertynyt tähän mennessä 500.
Kokonaismäärä on 9625. Täytyy jatkaa tuota PGR:ää ja sen jälkeen Fightnightista pitäisi kerätä puuttuvat 250 jotka jäivät aikoinaan hankkimatta kun kone hajosi :p
Bioshockin pariin täytyy myös palata ja kerätä täydet, tosin orange boxikin pitäisi hankkia ja käydä töissä ja nukkuakin jossain välissä :D
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on tasan ja siis tasan 4000 (Halo 3 hoiti homman), pitää hommata nyt jotain pelejä, jotta saisi kartutettua pistemäärää.
 
Vastaus: Gamerscore

suokukko sanoi:
pitää hommata nyt jotain pelejä, jotta saisi kartutettua pistemäärää.

Et kai nyt oikeasti hommaa pelejä sen takia vain et saat kartutettua gamerscorea. Et kai...

Jos ei ole pelaamisen arvoisia pelejä ole niin itse olen sitten ennemmin ilman pelejä ja teen jotain muuta kunnes niitä hyviä pelejä mahdollisesti tulee.
 
Vastaus: Gamerscore

Gamerscore luku seisoo tällä hetkellä lukemassa 8113, bioshockista tuli 725 ekalla kerralla scorea, pgr:sta on tässä parissa päivässä pelattu 655 pistettä.

Eiköhän tuo 10 000 mene rikki vielä tänä vuonna, helposti pitäisi mennä. Paljon mielenkiintoisia pelejä vielä tulossa jotka on Eb Gamesin tarjousta hyödyntäen varattu jo.

Elikkä siis Gamerscore tällä hetkellä 8113.:cool:
 
Vastaus: Gamerscore

Locust sanoi:
Et kai nyt oikeasti hommaa pelejä sen takia vain et saat kartutettua gamerscorea. Et kai...

Jos ei ole pelaamisen arvoisia pelejä ole niin itse olen sitten ennemmin ilman pelejä ja teen jotain muuta kunnes niitä hyviä pelejä mahdollisesti tulee.

En hommaa pelejä vain Gamerscoren takia, tartteen muutenkin pelejä kun nyt ei ole oikein pelattavaa:(.

Ja olen muutenkin sellainen, että mulle kelpaa melkein mikä vaan peli.
 
Vastaus: Gamerscore

Päivitetääs hiukan. Eli Gamerscore on tällä hetkellä 23840 ja eiköhän tuo lähemmäs 25k vielä tällä viikolla mene. Hubihubista on pari peliä tulossa vuokralle, eikä tuo Ninety Nine Nights olekkaan (achievementtien kannalta) niin hankala kuin pitkään luulin.

Päivitetäänpä hieman. Kone oli edellisen postauksen jälkeen pari kuukautta huollossa ja sen takia tahti pikkasen on hidastunut. Tänään kuitenkin rikottiin 40k pisteen raja ja tällä hetkellä gamerscore näyttää 40100.
 
Vastaus: Gamerscore

Nyt on 9733 pistettä. Orange box, skate, conan, PGR4 ja Virtual fighter 5 ovat vähän nostaneet. Pitäisi ihan lähiaikoina rikkoontua 10 000 raja.
 
Vastaus: Gamerscore

4k ois menoillaa rikki skaten bugin ansiosta. flatoutista tullut keräiltyä scoreja
 
Vastaus: Gamerscore

10k meni rikki n. tunti sitten. Nyt on siis 10 013 :)
 
Ylös Bottom