Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Boksi tuli taloon ~1-2 viikkoa julkaisun jälkeen, pelejä on kertynyt lähes 40kpl ja gamerscorea about 9400. Eli ei paljoa kiinnosta nuo saavutukset. :)
 
Vastaus: Gamerscore

Itellä lähellä tuhatta vasta pisteet.. Hitt* onko tosiaanki näin ettei kultatiliä voi jakaa saman boxin käyttäjän kanssa?

Vaimolleni laitettii tili myös että voisi pelata mut eipä voikkaa nettipelejä pelata ku ei oo kultatiliä sen tunnuksilla vaan mun tunnuksilla.. tyhmää jotenki mennä pelaa vain mun tunnuksilla :\ Sit nuo gamerpointsit tuloo vaa mun tunnukselle mitä hän käy pelaas.. Iha sama vaikka jos ostaisin omalla tunnuksellani jonkun livearcade pelin konsoliin ja sitä ei voisi kukaa muu pelata muutaku minä omilla tunnuksillani.. jotenki turhauttavaa :\
 
Vastaus: Gamerscore

Itselläni on ollut boksi julkasusta asti (Gamerscore 23397) ja en oo ikinä tajunnut, että miks muka iso gamerscore tekee jostakin tyypistä paremman kuin muista, ainakin jenkit tuntuu ajattelevan noin, kun aina pottuilevat mulle. :confused:
 
Vastaus: Gamerscore

Pirate fin sanoi:
Itselläni on ollut boksi julkasusta asti (Gamerscore 23397) ja en oo ikinä tajunnut, että miks muka iso gamerscore tekee jostakin tyypistä paremman kuin muista, ainakin jenkit tuntuu ajattelevan noin, kun aina pottuilevat mulle. :confused:
Eihän se teekkään, mutta kuvitteleehan jotkut olevansa parempaa kansanosaa kun ajavat pankin bemarilla. :D

Gamerscorea on kiva kerätä ja ehkä kavereiden kesken on havaittavissa pientä kisailua :eek:

Joulun aikana pisteet nousivat hieman yli 12000 ja nyt olen saanut kahdesta pelistä täydet, Oblivionin seuraan pääsi Fight Night 3 :p
 
Vastaus: Gamerscore

2000 raja meni tänään rikki läpäistessäni Crash of the Titansin. 2236 taitaa olla tarkalleen.
 
Vastaus: Gamerscore

1107 :p
Ei oikein itseä noi achit kiinnosta, tuleehan niitä siinä sivussa kun peliä läpi pelaa mut en ala noita oikein metsästämään.

Päivitystä, nyt on 1475.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Eilen meni sitten 1500 achievementtia rikki (tarkemmin 1503) Mass Effectiä pelatessa. Itse Gamerscoren hankinta on viime viikkoina ollut suhteellisen vähäistä, johtuen lähinnä pohjoisen reissusta (oltiin viikko Ivalossa) ja totaalisesta paneutumisesta Mass Effectiin (josta lähti toinen kerta käyntiin tänään Hardcorella, hahmona muuten Adept).

Gamerscore on tällä hetkellä 47815.
 
Vastaus: Gamerscore

boksi ostettu toukokuussa 2006 ja pisteitä tällä hetkellä 20940. Achit on yksi tämän konsolisukupolven hienoimmista ideoista, pelien keskimääräinen peli-ikä kasvaa kun on pakko acheja metsästää :p + kavereita vastaan on hauska kisailla :D
 
Vastaus: Gamerscore

Dragonfly sanoi:
boksi ostettu toukokuussa 2006 ja pisteitä tällä hetkellä 20940. Achit on yksi tämän konsolisukupolven hienoimmista ideoista, pelien keskimääräinen peli-ikä kasvaa kun on pakko acheja metsästää :p + kavereita vastaan on hauska kisailla :D

Yhdyn tähän lauseeseen, erittäin totta.
 
Vastaus: Gamerscore

Olen koukussa näihin jollain tavalla, mutta en aivan himoissani kuitenkaan metsästä. Jotkut vaikeammat, kuten Assassin's Creedissä joidenkin lippujen etsiminen - ei! Ei tuollaisia jaksa metsästää. Jotkut mahdollisemman tuntuiset kuitenkin vielä menevät. Saattaisi sitä niitä lippujakin joskus hankkia, mutta ei ole oma peli =P

Kunhan on enemmän kuin kaverilla nii asiat ovat hyvin. (kaveri on ikävä kyllä PC-pelaaja joten suurta kisaa ei ole...). Hieno keksintö kaiken kaikkiaan tuo Gamerscore-järjestelmä.
 
Vastaus: Gamerscore

Drawen sanoi:
Olen koukussa näihin jollain tavalla, mutta en aivan himoissani kuitenkaan metsästä. Jotkut vaikeammat, kuten Assassin's Creedissä joidenkin lippujen etsiminen - ei! Ei tuollaisia jaksa metsästää. Jotkut mahdollisemman tuntuiset kuitenkin vielä menevät

Kutakuinkin noin. Niitä on kiva välillä metsästellä ja koittaa uusia juttuja, mutta jos jokin tuntuu mahdottomalta tai vaatii kauhean määrän pelaamista eikä tunnu kivalta, niin silloin en ala edes yrittämään. Esim. 500 onlinevoittoa GH3:ssa, ei sitä vain jaksa. Tällä hetkellä 2945/6400 maksimista.
 
Vastaus: Gamerscore

Itse olen ihan koukussa noihin achievementteihin. Kerään kaiken mahdollisen mihin kykenen, mutta en kumminkaan rupea juuri tuohon, että pelaisin esim 500 tai 1000 online matsia. Ei se mun mielest oo niin tärkee saada se joku 30G siitä että on pelannu esim 500 online matsia :D
 
Vastaus: Gamerscore

Koukussa täälläkin noihin achievementteihin, gamerscore näyttää nyt hieman yli 13k. Tänään sain hommattua viimeisetkin achievementit Mass Effectista, hahmojen yhteisaika menee jossain 80h paikkeilla..
 
Vastaus: Gamerscore

Omasta mielestä aika turhia noi koko gamerscore jutut.. Ei niistä hyödy mitään ja en mä ainakaan mee kavereille ylpeileen kuinka nolife oon kun oon saanu 2000 gamerscoree. Ennemmin kehun jollain muulla kun sillä mitä oon peleissä saavuttanu :D
 
Ylös Bottom