Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamescom - Euroopan E3

Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Ei periaatteessa olekaan, mutta se on sellainen kiva pieni lisä joka tapauksessa. Samaa temppuahan käytettiin FFVII:n jenkkijulkaisun kohdalla, eli se ilmestyi sikäläiseen Storeen heti E3-pressitilaisuuden jälkeen.

Toisaalta PS.Blogin "toimittajan" mukaan vielä pari viikkoa sitten Konamilta ei ollut tullut edes yhteydenottoa MGS:n eurojulkaisun suhteen, joten voi olla, että olen vaan liian toiveikas.

no toivottavasti tulisi kun joka torstai tulee katottua jos nyt vihdoin tulisi se mgs ;)
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Onneksi tämä Sonyn tilaisuus tulee illalla. Töissä seuraaminen mahdotonta. Laittaako TT-2k ircnetiin kanavaa, vai vedetäänkö #ps2fin.com @ircnet? :)

Editzor: Jees ilmestyn tossa lähempänä kuutta k.o. kannulle.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Laittaako TT-2k ircnetiin kanavaa, vai vedetäänkö #ps2fin.com @ircnet? :)
IRCnetissä on nyt #konsolifin.gamescom. Terve tuloa sinne kaikki kynnelle kykenevät.

PS. TriKuiva on screen-nickini, joten älkää hämääntykö. TT-2k ponnahtaa linjoille, kunhan pääsen kotiin kuuden jälkeen.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Saadaanko tänne KonsoliFIN @ Kisastudiota?
XShava on jossakin teillä tietämättömillä. Laitoin nyt vielä tekstaria miehen perään.

Pidetään siis peukkuja, ja irkkiin kannattaa ainakin tulla. ;)

Update! "Katson jos kerkeen." :p
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Päivitin tuohon aiempaan infopläjäysviestiin tietoja mm. Sony pressin mahdollisesta live streamistä. EA striimaa itse oman pressinsä. Sony tilaisuuden alkamisajakohtasta liikkuu montaa tietoa, virallinen aikataulu sanoo kello 19.00, mutta jotkut ovat vakuuttuneet että se alkaa vasta 19.30, ja jotkut taas kertovat sen alkavan kello 20.00 :confused:
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Kun tonne homeen tulee toi sonyn pressi jälkee päin nii mahtaaks sen pystyy kattoo millo vaan.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Kun tonne homeen tulee toi sonyn pressi jälkee päin nii mahtaaks sen pystyy kattoo millo vaan.
Oletettavasti se on siellä korkeintaan viikon-parin ajan, jonka jälkeen tuo Event-alue jälleen suljetaan.

Pressitilaisuus tulee kunnon HD-laadulla ladattavaksi myös Storeen jo torstaina.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Peter lavalla sortsit jalassa rinnallaan entisen Itä-Saksan urheilijaylpeys. Ei olisi ihan heti odottanut tälläistä näkyä. Show-mies laittoi kuitenkin itsensä taas kerran täysillä likoon.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Peter lavalla sortsit jalassa rinnallaan entisen Itä-Saksan urheilijaylpeys. Ei olisi ihan heti odottanut tälläistä näkyä. Show-mies laittoi kuitenkin itsensä taas kerran täysillä likoon.

Joo oli kyl toimiva esittely tohon tuotteeseen. Oisin toivonu et FIFA10 oltais pelattu hetki siin lavallakin, eikä pelkästään tota videoesittelyy.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Joo oli kyl toimiva esittely tohon tuotteeseen. Oisin toivonu et FIFA10 oltais pelattu hetki siin lavallakin, eikä pelkästään tota videoesittelyy.

Oliko tuossa Fifa 10:n esittelyssä mitään kertomisen arvosta? Meni meinaan multa ohi... :(
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Siis oliks muka tiedossa, että Battlefield Bad Company 2 julkaistaan vasta 5.maaliskuuta ens vuonna :eek:
Mä jo odotin kyllä tälle syssylle sitä...
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Oliko tuossa Fifa 10:n esittelyssä mitään kertomisen arvosta? Meni meinaan multa ohi... :(

No kyl mut jätti vähän kylmäks. Mut olihan siinä uutta gameplay:ta ja videoo aika lailla, mut silti tuntuu et nää videot (vaikka oiski gameplayta) ei oikein tyydytä samalla tavalla kuin esim. NHL10:n kohdalla. Eli toisinsanoen FIFA:n uudistukset on enemmän sellasii, jotka pitää kokea itse esim. demossa, jotta ne aukeaa paremmin (lue: 360 dribbling yms.)

Eli demoa odotellessa. Mutta kyllähän tuo EA pressi tulee varmaan todella nopeasti katsottavaksi ja FIFA10 on ensimmäinen peli, joka esitellään, joten se on helppo löytää siitä videolta :)
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Siis oliks muka tiedossa, että Battlefield Bad Company 2 julkaistaan vasta 5.maaliskuuta ens vuonna :eek:
Mä jo odotin kyllä tälle syssylle sitä...
Käsittääkseni ei ollut missään virallista julkaisupäivää tätä ennen. Parempi vaan, että tulee ensvuona kun tänä vuona kuitenkin tulee esim MW2. :)
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Käsittääkseni ei ollut missään virallista julkaisupäivää tätä ennen. Parempi vaan, että tulee ensvuona kun tänä vuona kuitenkin tulee esim MW2. :)

Juu, no onhan se hyvä. Kerkeää keskittymään yhteen hyvään sotapeliin :)
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Tällä hetkellä menossa Brütal Legend ja en kyllä oikeasti ymmärrä, kuka tästä oikein jaksaa vouhottaa. Jotenkin putoaa samaan kastiin, kuin "hehee, kissalla on jäniksen pää, hee" -huumori. Tuo ei näytä mitenkään erikoiselta ja toimintakin näyttää ihan perus schaisselta, juokset kirveen kanssa ja välillä ajat kolkon näköisesti jollakin autolla zombien päältä.

Ei ole minua varten.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Jokos toi EA:n systeemi meni loppumaan, mitäs siellä näytettiin/kerrottiin NHL10:stä? Kun itse pääsin koneelle vasta FIFAn aikaan :eek:
 
Ylös Bottom