Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamescom - Euroopan E3

Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Viimeinen messupäivä jo puolessa välissä ja melkein kaikki on nähty. Aamun askelmerkit oli päätetty jo edellisenä iltana ja se kannatti. Olin ensimmäisenä Dark Souls 3, jonka pituus on tänäänkin yltänyt eeppisiin mittasuhteisiin. Filmasin videon tästä ja jono vain kasvaa päivän edetessä.



Dark Souls 3
En omaa muuta taustaa kuin mitä Bloodborne on antanut. Haen tästä samaa kokemusta ja siltä se nyt vartin pelaamisen jälkeen vaikuttaisi tarjoavan. Taistelusysteemi on nopea, väistät hyppimällä sivuun aivan kuten veripokessa. Isket selkään ja taas karkuun. Erotuksena esimerkkiin on tässä kilpi vasurissa, jolla torjuminen onnistuu, mutta äijä saattaa menettää tasapainonsa. Kuolema korjasi (saksaksi) monta kertaa ja sehän vain lisää pelin painoarvoa entisestään. Yritin, epäonnistuin, yritin, epäonnistuin, yritin ja nyt onnistui -> mielihyvä. Maisemat tässä demossa olivat viktoriaanisesa Britannissa veripoken tapaan. Tässä yksi messujen tärkeimmistä pelikokemuksista. Oli lokaslisoitu täysin saksaksi. Toivottavasti sama nähdään Suomessakin, vaikka kyseessä ei enää ole yksinoikeus.

Star Wars: Battlefront
Kolmas kerta toden sanoo ja niin voi tässä yhteydessä sanoa. Tänään oli vuorossa maataistelut 20 vs. 20 armejoin. Löysin itseni Imperiumin Vastaiskusta tutulta lumiplaneetalta ja Imperiumin rivistä. Pyrimme tuhoamaan kapinallisten Uplinkit, jotka mahdollistavat heille ilmatuen kutsumisen paikalle. Pystyin liittymään respatessa suoraan tiimikaverille ja usein siis toiminnan keskelle. Ei pitkiä turhia juoksuja. Etenimme juoksuhautoja pitkin ja poistimme Uplinkit verkosta. Tukenamme AT-AT sekä AT-ST -kävelijät, jossain vaiheessa havaitsin myös Imperiumin hävittäjien ujeltavan ylhäältä ohi. Suurtaistelun meininkiä aivan elokuvan tapaan. Kyseessä oli PC-versio ja joukot 20 vs. 20. Hahmolla oli vakiona rakettireppu ja kranaatin heitin, maasta pystyin poimimaan mm. singon ja suojan ympärille muodostavan generaattorin. aseista olisin voinut valita snipunkin, mutta suorantoiminnan etulinjan miehenä ei sellaiseen ollut aikaa. Laserit kuumana edettiin taisteluhautoja pitkin. Nyt on koettu ilmataistelut, coop-yhteistyömuoto ja varsinainen maataistelu. Nämä yhdessä antavat selvön kuvan ettei tämän tarvitse tukeutua muihin, Battlefront seisoo omilla jaloillaan.

Unravel
Tämä jo aiemmin mielenkiintoa herättänyt Säkkipojan serkku oli paras käydä nyt heti aamusta katsomassa, kun vielä ei ollut jonoakaan ihan mahdottomasti ehtinyt syntymään. Pelin punainen lankakerä, Yarni, etenee x-akselilla vailla liikkumista syvyyssuunnassa. Suoraviivaisesti vastaantulevia kevyitä pulmatehtäviä ratkoen. Yarni kykenee linkoamaan lankakerän pään solmuksi puiden oksille ja käyttämään sitä liianina tai rakentamaan kahden pisteen välille langasta trampoliinin, josta hypätä korkeammalle. Pitkään hinkkasin vesiesteellä, kunnes tajusin tehdä kahden pisteen välille langasta "sillan" ja sitä pitkin vierittää maahan aiemmin tahattomasti tiputtamani omenat veden pinnalle hyppyjen alustoiksi. Värikylläinen ja söpö maailma odottaa Yarnin seikkailuihin heittäytyviä. Yllättävän persoonallinen peli EA:lta.

Meillä on suomalaisten kanssa tapaaminen sovittu klo 13, joten lopettelen raportin täältä tähän. Tschüs!

CLy5lxOWEAArcHj.jpg:large
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Kävin vielä iltapäivällä katsomassa elektronisen urheilun saralta ESL:n pilttuussa Counter-Strike -matsin lopun ratkaisuerät. Vielä ei oltu jättikatsomoissa, niiden aika on parin viikon päästä täällä Kölnissä. Palkintopotissa 250.000 dollaria. Katsomo eli hyvin tilanteissa mukana, selostajapari pauhasi lontooksi tunnelmaa nostattaen. Pelaajat ovat tuossa näytön yläpuolella.

CLznEy0UEAAjAda.jpg



Täällä on kiva tavata muita suomalaisia ja tänään oli treffit kahdessa erässä. Mukava vaihtaa ajatuksia ja huomioita, huomatakseen mitä kaikkea itseltä on jäänyt välistä. Paras olisi, jos suomiporukalla olisi Viberissä oma chatti, jossa voisi nakella vinkkejä ja sopia tapaamisia. Aika tulisi käytettyä tehokkaammin hyväksi. Näistä oppii ja kenties jo ensi vuonna ollaan tässä asiassa viisaampia.

attachment.php



Lähes kaikki tuli tarkistettua mitä oli suunnitelmissakin. Ainoastaan Project: Morpheus voidaan yhä laskea tappioksi, sille ei nyt aikaa riittänyt vaikka olisi päässyt testaamaan ilman jonotusta. En nähnyt ruuduilla mitään pakolta koettavaa, se mielenkiintoisin oli yhä EVE: Valkyrie. Viime vuonna oli Assassin´s Creed yksi tärkeimmistä peleistä, tänä vuonna jätin väliin jonon pituuden ja mielenkiinnon vähyyden vuoksi. Katsotaan tuleeko tähän kohennusta hypevideoiden ja mainosten korulauseiden jälkeen. Samoin kävi Uncharted IV kohdalla, ei vaan pystynyt ja osaksi sen takia ettei halua millään taholla olla spoilattuna. Vanhojen versioiden uudelleen lämmittelyt eivät kiinnosta, pelit on pelattu läpi aikanaan.

Gamescom 2015 parhaimmat hetket koettiin tiistaina Microsoftin pressissä. Siitä illasta on paha pistää enää paremmaksi. No, jos saisi vielä syvän kaverihalin Greg Milleriltä, tai istua samassa pöydässä iltaa viettämässä Shuhei Yoshidan kanssa. Tällaiset markkinatempaukset lähentävät tavan kuluttajaa ja alan ammattilaisia hetkeksi aikaa. Tänne kannattaa tulla, koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee.

Lisään kuvia tuonne: http://www.konsolifin.net/bbs/members/nisupulla-albums-gamescom-2015.html



attachment.php
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Lisätään vielä tämä oma messujen ominaisuuspiirre, eli swagit. Tänä vuonna mentiin ihan keskiarvossa ja tyytyväinen täytyy olla. Paidat ovat aina tarpeeseen, kuten ilmaiset pelit ja beta-koodit. Tuosta The Divisionin hengityssuojaimesta en ihan tiedä. :D Raren pahvikoteloon verhoiltu juhlapainos menee muoveineen pelihyllyn arvo-osastolle.

attachment.php
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Päivä 4 takana messuista ja sen kyllä huomaa kun jalat huutaa hoosiannaa. Ja kun omasta mielestä parasta Kölnissä perjantai-iltana on oma hotellihuone ja sen sängyllä pötköttäminen ;)

Aamu alkoi legendaarisesti kun joku oli tökännyt herätyksen pois ja nukkui vähän niinkuin pommiin eli ei aamupalaa vaan melko suorilla kohti messuja ja jonoon halli 11 kohdille. Tuo pommiin nukkuminen tarkoitti huonompaa kohtaa jonossa ja siten sisäänpääsyn venymistä. Varsinkin kun järjestäjä edelleen failasi tuon hallin 11 kanssa eli sinne ohjataan kauhea määrä ihmisiä ja sitten niitä lippukoneita on tuotu sinne vain muutama eli selkeästi alimitoitettu. Tunnin mä sain tuossa jonossa tänään menemään ennen kuin pääsin sisälle jonottamaan.

Sisäänpääsyn jälkeen katsomaan miltä Fallout 4 jono näyttää ja pitkähän se oli mutta kun demotilaan mahtui kerralla paljon väkeä niin aika nopeasti se liikkui eteenpäin. Itselle tuo Fallout 4 demo näytti kyllä hyvältä vaikka se lähinnä keskittyikin taistelupuoleen. Tai ainakin ilmassa oli kovasti suurinopeuksisia projektiileja demon ajan. Koirakin oli mukana melkein koko ajan mutta vielä siitä ei juuri muuta hyötyä näyttänyt olevan kuin sen varoitus tulevasta vaarasta ja onhan kaveri mukava matkassa.

Tämän jälkeen vuoroon osui Gigantic joka on ilmeisesti free to play peli mutta siis tiimipohjaista toimintaa jossa tarkoitus peitota vihollisjoukkue ja sen joukkueen "guardian" eli tommonen isokokoinen häijyläinen. Peli näytti ihan hyvältä ja tavallaan hauska pelata mutta jotenkin se ei kuitenkaan kovin isoa kipinää sytyttänyt. Hyvällä porukalla voi kyllä olla hauskaakin.

Giganticin testaus täydensi keräilykorttipakan joka taas tarkoitti pääsyä Microsoftin MVP loungeen. Siellä oli virvokkeita ja naposteltavaa plus pelaamista vähän rennommassa ympäristössä. Mulle tämä käytännössä oli lisää Forza 6 ja Elite Dangerous pelejä. Ja molemmat maistui edelleen hyvälle. Kun tuolta poistui niin piti käydä vielä uudelleen Halo 5:n kimpussa ja nyt olin mukana voittavassa joukkueessa. Tavallaan tuota ei tarvinnut tällä kertaa ihmetellä kun viereisellä konsolilla pelasi naispuolinen spartasoturi...

Viimeinen testipenkkiin joutunut peli tänään oli Just Cause 3 ja tämä kyllä näytti hyvältä varsinkin nuo räjähdykset. Jopa liitopuvulla lentäminen onnistui multa vaikka olin ihan varma, että siitä ei tule yhtään mitään. Ennen pelisessiota olleessa demossa näyttivät erilaisia tapoja tehdä jäynää diktaatoria vastaan ja ison polttoainesäiliön käyttäminen räjähtävänä keilapallona oli kyllä uusi ajatus joka ei ensimmäisenä tulisi mieleen. Tämä taisi kyllä mennä odotuslistalle testauksen perusteella.

Muu aika menikin sitte yleiseen kiertelyyn ja muutamiin kuviin. Jaa niin päivän suurin onnistuminen oli kuitenkin se, että onnistuin hankkimaan Raren 10 hengen messuporukalta nimmarit tuohon meitsin RareReplayn pahvikansiin. Ostin tuota varten erikseen aamulla kullan värisen kynän jolla pääsivät signeerauksen tekemään. Nyt tuo on täydellinen muistokappale reissusta.

Huomenna olisi edessä meitsin viimeinen messupäivä ja vielä ei ole sille agendaa mielessä mutta katsotaan mitä yön aikana keksin. Nyt kuittaan itseni unten maille jotta jaksaa vielä huomisen reuhtoa tuolla messuilla.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Päivä 5 ja siis viimeinen messupäivä on paketissa. Vahingosta viisastuneena nyt ei nukuttu pommiin ja oltiin hyvissä ajoin vartomassa porttien aukaisemista. Yllätys olikin suuri kun portit aukesi 5 min etuajassa. Nopea päätös oli, että menen katsomaan miltä The Divisionin jono näyttää ja sinne päästyäni päädyin aikavälille 60 - 90 min sisäänpääsyyn. Ei siis muuta kuin jonottamaan ja nopeasti selän takana jono alkoi kasvamaan tuonne 5h nurkille. Sisäänpääsyn jälkeen ensimmäisenä edessä oli tulevan hands-onin esittely. Edessä tulisi olemaan 3 hlön tiimin toimintaa jossa olisi tarkoitus evakuoida tarvikkeita helikopteria apuna käyttäen ja estää muita tiimejä tekemästä tuota tarvike-evakuointia. Varsinaisessa hands-onissa meidän tiimissä oli yksi ubin esittelijä, meitsi ja joku tuntematon sakemanni. Toiminta oli sujuvaa vaikka välillä suojan haku tuotti vaikeuksia mulle ja tuosta seurasi useimmiten kuolema ja respawni. Lisäksi nopeissa tilanteissa vihollistiimin ja neutraalien tiimien erottaminen toisistaan kesti mulla liian kauan joka yleensä johti huonoon lopputulokseen. Lyhyestä testistä huolimatta tästä jäi kuitenkin hyvä maku suuhun ja on todennäköisesti ihan kiinnostava peli kun se julkaistaan.

Toisena pelinä oli Need For Speed ja kahden tunnin jono ennen peliä. Tuo aika taisi hiukan ylitttyä koska ea:lla oli haasteita laitteiden kanssa. Epäsäännöllisin väliajoin osa koneista lensi pihalle pelistä ja pelejä jouduttiin aloittamaan alusta kun tavoitteena oli kuitenkin 8 hlön välinen kaahausskaba. Munkin pelissä kävi niin, että lennettiin kaikki pihalle minuutin ajon jälkeen. Aikaa tässä oli varattu niin, että 4 min sai käyttää auton valitsemiseen ja muokkaukseen/tuunaukseen ja 8 min oli varsinaista ajo-aikaa. Ensimmäinen osuus eli katukisa oli vielä selkeä mutta sen jälkeen siirryttiin lennosta freeforall nimiseen osuuteen jonka tavoite jäi kyllä meitsille täysin epämääräiseksi ja joka johti vain loppuajan käyttöön ajellessa päämäärättömästi öisessä kaupungissa. Äänet kuulosti hyvältä, öinen kaupunki oli ihan nätti ja autokin oli hyvin hallittavissa mutta silti jotain jäi uupumaan tunnelmassa tai jossakin muussa. Ei mene kyllä itsellä hankintalistalle.

Koska piti ottaa vähän kuvia ja muuten vaan nauttia messujen tunnelmasta niin tänään testattujen pelien lukumäärä jäi vain kolmeen. Kolmas ja koko messujen viimeinen testaamani peli oli We Happy Few ja tämä pääsi kyllä yllättämään. Xbox boothilla pelin esittelijä valaisi vähän taustatarinaa ja samalla kertoi mitä demossa pitäisi tehdä (kerätä tarvikkeita ja säilyä hengissä). Tuo hengissä säilyminen ei ollutkaan niin helppoa, varsinkin ruokamyrkytys ja samaan aikaan taisteleminen oli todella huono idea. Tähän jäi kyllä itsellä kiinnostus päälle.

Alunperin piti mennä messupäivän jälkeen Video Games Live konserttiin mutta nyt ei enää jalat antaneet periksi vaan suunnaksi tuli ensiksi Schweinske ja siellä currywurst annos ja sitten hotelli. Nyt olisi jäljellä enää sunnuntain paluupäivä joka kyllä menee sujuvasti joko koneissa tai Kölnin ja Berliinin lentoasemilla.

Tämän vuoden Gamescom viikko oli kyllä antoisa ja jälleen kerran hauska reissu. Paljon tuli nähtyä ja koettua. Jos nyt koittaisi laittaa jonkinlaisen pelien top6 listan niin omalta osalta se näyttäisi tältä.

1. Quantum Break
2. Rise of Tomb Raider
3. Star Wars Battlefront
4. Mirror's Edge Catalyst
5. Forza 6
6. We Happy Few

Listan ulkopuolelle jäi kyllä myös hyviä ja itse miellyttäviä pelejä mutta tossa siis meitsin top 6. Ja sitten vielä pitää kerran mainita se Elite contolleri, se oli kyllä mahtavan tuntuinen ja täytynee tuo hankintalistalle laittaa...

Ja messujen tapauksesi itselle jäi kun sai kerättyä Raren tiimin nimmarit siihen RareReplayn laatikkoon. Osui vielä sopivasti toi hyvälle päivälle koska tänään oli paikalla enää puolet tiimistä. 10 nimen sijaan laatikossa olisi ollutkin vain 5 nimeä...

Mutta nyt on aika päättää täältä Domin juurelta viimeistä kertaa 2015 Gamescomin merkeissä. Dom kuittaa ja vaikenee tällä erää. Viva Colonia :D
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

NSiirsin tuubiin videon jokavuotisesta vakiosta, eli Just Dancen live-esityksestä. Tämän vuoden painoksessa ei välttämättä tarvita kameroita, vaan älypuhelin riittää. Myös Move-ohjain ja Kinect-kamera mukana.


1. Quantum Break
2. Rise of Tomb Raider
3. Star Wars Battlefront
4. Mirror's Edge Catalyst
5. Forza 6
6. We Happy Few

Täällä voisi lista näyttää tältä:

1. Dark Souls III
2. Star Wars: Battlefront
3. Destiny: The Taken King
4. Rainbow Six: Siege
5. Halo 5: Guardians
6. Call of Duty: Black Ops 3


+ Jokereina Quantum Break ja Horizon: Zero Dawn

Nämä arviot puhtaasti sen mukaan paljonko arvioisin pelitunteja noihin kerryttäväni. Hyviä pelejä oli vielä lisäksi, mutta noi varmoja suosikkeja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

attachment.php



Aamun tuoreen lehdistötiedotteen mukaan:

  • Vuoden 2015 messujen peliksi on valittu Star Wars: Battlefront (paras peli, paras PlayStation-peli, paras PC-peli ja paras verkkopeli)
  • Paikalla oli tänä vuonna 345.000 vierasta, jotka tulivat 96 maasta.
  • Bisnesväkeä oli paikalla 33200, jossa kasvua 5 % edelliseen vuoteen.
  • Yhteensä 806 yritystä, 45 maasta. Kasvua +14 prosenttia

Messupäivät olivat loppuunmyytyjä, joten enemmän olisi ollut tulijoita kuin mahtui paikalle. Tämä näkyi myös niin, että pelilfirmat tarjosivat teollisuuden väelle mahdollisuutta testata pelejä messualueen ulkopuolella, mm. hotellien auditorioissa. Keskiviikon ammattilaispäiville oli mutu-tuntumalla jaettu villejä kortteja tavan pelaajille edellisvuotta enemmän ja tämä näkyikin pitkinä jonoina pelaamaan. Voisivat laajentaa messut keskiviikosta alkaviksi ja tiistaina puhtaasti vain medialle ja muille alan toimijoille. Kestääkö osallistujien kisakunto onkin sitten toinen asia.

Kiitos suomalaisille joihin sai olla yhteydessä. Laittakaa tekin tänne tekstiä koetusta. Maverickille erityiskiitos kattavista päiväraporteista! Tästä alkaa ensi vuoden Kölnin matkan suunnittelu!

attachment.php


Lähde: http://www.gamescom-cologne.com/gam...&anzahl=10&channel=kmeigen&language=e&archiv=


Kirjoitin vielä aiheesta blogin muistoksi messuviikosta: http://www.konsolifin.net/bbs/blogs/nisupulla/622-gamescom-2015-over-out.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Tästä alkaa ensi vuoden Kölnin matkan suunnittelu!

Varmasti ihan kivoja reissuja, jos tykkää kunnon ryysiksistä. Mitä tuolla muuta tehdään kuin jonotetaan? Tuossa ylempänä oli videomatskua Dark Souls 3:n keräämästä kansanvaelluksesta, siinäkin varmaan sai pojottaa puoli päivää ottaakseen pikaiset tyypit pelistä. Sen jälkeen uuteen jonotussimulaattoriin.

Mieluummin sitä hakkaa niitä jo julkaistuja teoksia ihan rauhassa kotona/kaverilla, kyllä ne messusoftat sieltä tulee ihan omalla painollaan. Toisaalta mikäs minä olen tätä touhua dumaamaan, kun en ole koskaan käynyt.


Lisäys: ei ollut tarkoitus kuulostaa näin aggressiiviselta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Varmasti ihan kivoja reissuja, jos tykkää kunnon ryysiksistä. Mitä tuolla muuta tehdään kuin jonotetaan?

Tuskin kukaan pitää ryysiksestä saatika jonottamisesta. Päämäärä, päästä pelaamaan tulevia uutuuspelejä, kuitenkin pyhittää keinot. Samalla pääsee jututtamaan pelitiimin jäseniä ja muita pelaajia. Heitä samoja, joita muuten seuraa pitkin vuotta sosiaalisen median välityksellä. Teollisuuden tulevat trendit, kehityksen suuntaviivat tulevat myös esille. Nämä puolestaan antavat laajemman kokonaiskuvan rakkaan harrastuksen tilasta.

Helpompaa olisi vain pysyä kotona. Se ei vain riitä meille kaikille.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Tämän viikon keskiviikosta tähän sunnuntaihin kestäneet Paris Games Week keräsi kaikenkaikkiaan 307.000 vierasta. Paljoa ei siis jääty Saksan Gamescomista. Pitää tarkistaa ensi vuonna kalenteria, jos pääsisi kokemaan myös nämä. Brezelit vaihtuvat patonkiin, jos ei muuta isompaa eroa.

Paikanpäältä tuli kaverilta viestiä: "Kaikki samassa jättihallissa", "eSportsia ja rihkaman myyjiä oli melkein enemmän kuin pelejä", "DS3, Uncharted, Battlefront ja Division näytti jonojen perusteella kiinnostavan jengiä eniten", "VR, mulle riitti Driveclub ja robottijalkapallo, yhtä turhaa toi ainakin vielä on kun leffojen 3D"...

Lähde kävijämäärälle: Tapahtuman virallinen seinä Facebookissa.
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Kannattaa tilata Gamescomin virallinen uutiskirje sähköpostiin tämän kuun 27. päivä mennessä. Tällöin on mahdollisuus päästä mukaan arvontoihin, joissa voittaa (maksullinen) villikortti mediapäivälle 17. elokuuta. Siis päivää ennen messujen virallista aukeamista. Käytävillä on vielä tilaa, eikä suosituimpiin peleihin tarvitse jonottaa tunteja. Paikalla vain median ja teollisuuden edustajat. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn klo 13 alkaen.

Lähde: http://www.gamescom-cologne.com/gamescom/index-9.php

Tässä videon alussa mennään mediapäivillä 2014:


https://youtu.be/6Uata7wAQkA
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Onko kukaan saanut tietää miten kävi keskiviikon korttiarvonnassa?

Edit: Eipä tullut voittoa. Olivat eilen 29.2. asiasta sähköpostilla ilmoittaneet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Messujen lippukauppa auennut! Paikalla torstai-lauantai, ja sunnuntaina hipsitään vähin äänin takaisin koti-Suomeen.

Kovilla odotuksilla kohti elokuuta. Sitä ennen kuitenkin kesäkuun E3, joka tulee myös kertomaan mitä näemme Gamescomissa. Ainakin uusi Battlefield ja PlayStation VR merkitään jo tässä vaiheessa kohtaan "must see". :D
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Elokuussa taas mennään Gamescomiin. Tänään tuli liput hankittua to - la päiville ja aiemmin osui tuuri ja sai sen keskiviikon iltapäivän wild cardin. Siitä taas alkaa elokuun loma normisetillä eli Saksan matkalla "pelikuplaan" :D
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Vielä pitää yhdestä kesästä selvitä ennenkuin pääsee Gamescomiin elokuun lopulla. Reilun viikon päästä alkava E3 tulee viitoittamaan vahvasti mitä myös Köln tulee tänä vuonna messuvieraalle tarjoamaan. Perinteisesti järjestysnumerolla varustetut räiskinnät tulevat keräämään suuren huomion. Tällä kertaa kenties myös parina viime vuonna vielä hieman taka-alalla esittellyt VR-laitteet ja pelit.

Tässä tuore tv-mainos.

 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Torstai-lauantai myyty loppuun. Sunnuntaille vielä mahtuu. Lähde: Lehdistötiedote
 
Vastaus: GamesCom - Euroopan E3

Sonyn vahva panostus VR-peleihin tulee hyvin esille listalla, joka esittelee mitä messuvieraat pääsevät paikanpäällä pelaamaan:

Playable Games at Sony's Gamescom Booth:

  • Batman: Arkham VR
  • Battlezone
  • Bound VR
  • Eve Valkyrie
  • Farpoint
  • Hatsune Miku: VR Future Live
  • Headmaster
  • Here They Lie
  • Hustle Kings VR
  • The Playroom VR
  • Resident Evil 7
  • RIGS: Mechanized Combat League
  • Robinson: The Journey
  • Until Dawn: Rush of Blood
  • Super Stardust Ultra VR
  • Tumble VR
  • PlayStation VR Worlds
  • Titanfall 2
  • Gran Turismo Sport
  • Destiny: Rise of Iron

Games You Can "See" at Sony's Gamescom Booth:

  • Horizon Zero Dawn
  • Days Gone
  • Detroit: Become Human
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Mafia III

Lähde: http://www.gamespot.com/articles/al...to-gamescom/1100-6442519/?ftag=GSS-05-10aaa0b
 
Ylös Bottom