Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ylempänä keskustelua, eli onko tämä jonkinlaista kusetusta? Että saa vain varauksen, ei peliä.
Voiko sinne viedä kaksi samaa ps3-peliä tai kolme samaa X0-peliä?
Missään ei kyllä oo mainittu ettei sais mutta veikkaan että alkavat epäilemään. ;D
ajattelin ostaa discshopista 3 PDZ (hinta:9,95) peliä ja viedä ne sinne. ei varmaan onnistu mutta aina kannattaa yrittää. katotaan mitä siitä tulee
empä usko että kauppa kusettaisi. saat kuitin ja sitten sinulle soitetaan kun peli on noudettavissa (jos olet jättänyt numerosi niille). kun olen yhteensä varannut 12 kpl peliä gamestop kaupasta ja puolet ovat jo noudettu niiltä ilman ongelmaa.Ylempänä keskustelua, eli onko tämä jonkinlaista kusetusta? Että saa vain varauksen, ei peliä.
Voiko sinne viedä kaksi samaa ps3-peliä tai kolme samaa X0-peliä?
Ylempänä keskustelua, eli onko tämä jonkinlaista kusetusta? Että saa vain varauksen, ei peliä.
Kyllä siellä ihan kuitti annetaan mukaan.Haha, sehä oliski mukava yllätys sadoille gta:n varanneille ku kassatäti sanookin että "Jooo 74.90. Oot maksanu varauksen, mut tää peli pitäs viel maksaa erikseen."
Kiikutin pari Ps3-peliä Jyväskylän Gamestoppiin ja siellä myyjä katsoi minua kuin hullua. Eivät olleet kuulleetkaan koko tarjouksesta mitään. Yrittivät silti saada minua vaihtamaan pelit, mutta kerroin häviäväni siinä niin paljon verrattuna tarjoukseen.
Jokohan tähän olisi tullut muutosta?
ajattelin ostaa discshopista 3 PDZ (hinta:9,95) peliä ja viedä ne sinne. ei varmaan onnistu mutta aina kannattaa yrittää. katotaan mitä siitä tulee
GS muutenkin myy Perfect Dark Zeroa sellaseen 4/kpl hintaan..
Osaako joku kertoa paljon Resistance: Fall of men, NHL 08(ps3) ja CoD4(ps3) maksavat GameStopissa?
Osaako joku kertoa paljon Resistance: Fall of men, NHL 08(ps3) ja CoD4(ps3) maksavat GameStopissa?
Juuri perjantaina kävin ja muistelisin että hinnat olivat jotain tämän tyylistä
NHL08: 64.90
Resistance: 69.90
CoD4: 64.90