Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eihän tyhmyyskään ole laitonta, mutta ei sitä myöskään hyvällä katsota. Suosittelen soittamaan puljuun ja kysymään heiltä suoraan hintaa, foorumeilla tuskin jengi katselee hintoja niin, että muistavat yksittäisien pelien hintoja ulkomuistista. Vinkkinä sen verran, että saat hinnat tietoosi soittamalla mihin tahansa stoppiin, mutta varastosaldon pystyt tiedustelemaan vain siitä liikkeestä mistä sen haluaisit hakea.

Mutta koska muistan käytettyjen hinnat kahdelle ekalle, vastaan: 16,90e irtoaa käytetyt Motorstormit ja Resistancet kaikista stopeista (joista niitä löytyy).
ja otsikossa lukee "(Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)" eiköhän se puhelin soitto ole parempi, kun puhelimeen vastaa ystävälliset myyjät, katsovat tietokoneelta ja vastavat sitten nopeasti paljon mikä pelikin maksaa kaupassa. Eli nyt rohkeasti puhelin käteen ja kyselemään myyjiltä hinnat. :D

PS. miksi sitten puhelin on laitettiin kauppaan, jos ei asiakkaat käytä sitä ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikös tämän ketjun sitten voisi sulkea, kun täällä ei mitään saa kysyä? :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikös tämän ketjun sitten voisi sulkea, kun täällä ei mitään saa kysyä? :rolleyes:

Saahan sitä kysyä mutta ei nyt varmaan kukaan jaksa vastailla samoihin kysymyksiin jatkuvasti.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Saahan sitä kysyä mutta ei nyt varmaan kukaan jaksa vastailla samoihin kysymyksiin jatkuvasti.

Voihan aina jättää vastaamatta. Vapaaehtoisestihan täällä ollaan.

---------------------------------------------------------------------------------


Kannattaa muuten hakea Gigantista Blazing Angels ja Splinter Cell: Double Agent hintaan 19,95/kpl ja vaihtaa ne GTA 4:een.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No ei täällä kyllä monikaan voi väittää, ettei olisi syyllistynyt tuohon kyselemiseen. Ainahan joka tilanteessa voi ottaa puhelimen käteen ja kysäistä liikkestä asioista, mutta miksi sitten tälläinen aihe ylipäätänsä tehdään? Mielestäni on turha valittaa, että ota puhelin käteen ja soita. Samoja asioita kysellään samassa aiheessa monta kertaa, mutta kuka niitä jaksaa lähteä poimimaan monista kymmenistä sivuista. Jos et jaksa-halua vastata jonkun esittämään kysymykseen, jätä vastaamatta. Eikai se sinulta ole mitenkään pois jos joku täällä kyselee? Minua ei haittaa todellakaan jos joku tietämätön käy kysäisemässä asiasta, vaikka sama asia olisi ollut esillä pari sivua aikaisemmin, tuleepahan ainakin kaikille selväksi asia viimeistään sitten. Eri asia ovat sitten nämä trollit tms. Varmasti täällä on monta käyttäjää, jota tätäkin aihetta selailee, ettei sitä yhden näihin kysymyksiin tarvitse vastailla. Niinkuin joku mainitsikin, eikös tämä ole ihan vapaaehtoista?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikai se sinulta ole mitenkään pois jos joku täällä kyselee?

Sen verran tuohon, että päinvastoin, se on juuri minulta pois. Ja kaikilta muiltakin käyttäjiltä jotka lukee tätä threadiä.

Minä luen kaikki päivitetyt threadit, joita sitten on 5-15 sivua, ja siinä menee aikansa. Ja tuo aika on poissa muusta. Silloin ottaa päähän lukea samoja tai tyhmiä kysymyksiä vain sen takia että joku on esimerkiksi laiska. Enkä viittaa tuolla nyt tähän tapaukseen vaan yleensä.

Ja taas tämä threadi nousi ylös turhaan. Pahoittelen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Sen verran tuohon, että päinvastoin, se on juuri minulta pois. Ja kaikilta muiltakin käyttäjiltä jotka lukee tätä threadiä.

Minä luen kaikki päivitetyt threadit, joita sitten on 5-15 sivua, ja siinä menee aikansa. Ja tuo aika on poissa muusta. Silloin ottaa päähän lukea samoja tai tyhmiä kysymyksiä vain sen takia että joku on esimerkiksi laiska. Enkä viittaa tuolla nyt tähän tapaukseen vaan yleensä.

Ja taas tämä threadi nousi ylös turhaan. Pahoittelen.
Miten sitten luokittet samat tyhmät kysymykset. Ehkä sinulle ne ovat tyhmiä kysymyksiä, mutta en usko, että ne niille ovat ketkä kysyvät. Sitten kyllä ymmärrän, jos monta kertaa sama henkilö tulee kysymään samasta asiasta. Se riippuu persoonasta, kuka kehtaa lukea monia kymmeniä sivuja läpi, löytääkseen vastauksen. Ei kyllä moni kehtaa lukea, niinkuin olet varmasti huomannutkin. Mutta tuo ei minua haittaa, niinkuin mainitsinkin, tämä on vapaaehtoista. Ei täällä ole pakko käydä lukemassa näitä "tyhmiä" kysymyksiä. Voithan sä skipata aiheen kokonaan. Ei kaikki tule kuin manulle illallinen. Toki kaikella rajansa, mutta ei tämä nyt niin vakavaa ole, että jos muutaman kerran kysymykset toistuvat, ainakaan minun mielestäni.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miten sitten luokittet samat tyhmät kysymykset. Ehkä sinulle ne ovat tyhmiä kysymyksiä, mutta en usko, että ne niille ovat ketkä kysyvät. Sitten kyllä ymmärrän, jos monta kertaa sama henkilö tulee kysymään samasta asiasta. Se riippuu persoonasta, kuka kehtaa lukea monia kymmeniä sivuja läpi, löytääkseen vastauksen. Ei kyllä moni kehtaa lukea, niinkuin olet varmasti huomannutkin. Mutta tuo ei minua haittaa, niinkuin mainitsinkin, tämä on vapaaehtoista. Ei täällä ole pakko käydä lukemassa näitä "tyhmiä" kysymyksiä. Voithan sä skipata aiheen kokonaan. Ei kaikki tule kuin manulle illallinen. Toki kaikella rajansa, mutta ei tämä nyt niin vakavaa ole, että jos muutaman kerran kysymykset toistuvat, ainakaan minun mielestäni.
no eikö nyt palata takaisin aiheeseen. Kysyköön, jos haluavat. Se on ihan sama minulle, mutta tuntuu vain vähän turhalta kun hintojen kysymykset pommitetaan tänne. Minun mielestä tämä aihe on tehty siihen että mitä kaupassa on tarjouksia tällä hetkellä tms. kuten sääntöjen muunnos jne. (esim. tämä aihe tehdiin sen takia, että voi perehtyä viime vuoden 1e tarjouksesta) Hintojen kysely on minun mielestä päivän selvää että soittamalla se selviää nopeammin eikä tarvitse odotella vastausta joltakin joka tietäisi sitä. Ja vielä säästää tilaa tähän palstalle.

PS. tämä on minun mielipiteeni :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

no eikö nyt palata takaisin aiheeseen. Kysyköön, jos haluavat. Se on ihan sama minulle, mutta tuntuu vain vähän turhalta kun hintojen kysymykset pommitetaan tänne. Minun mielestä tämä aihe on tehty siihen että mitä kaupassa on tarjouksia tällä hetkellä tms. kuten sääntöjen muunnos jne. (esim. tämä aihe tehdiin sen takia, että voi perehtyä viime vuoden 1e tarjouksesta) Hintojen kysely on minun mielestä päivän selvää että soittamalla se selviää nopeammin eikä tarvitse odotella vastausta joltakin joka tietäisi sitä. Ja vielä säästää tilaa tähän palstalle.

PS. tämä on minun mielipiteeni :cool:
No siis kyllä tuo minullekin on ihan sama kysyvätkö vai eivät. Ei se mua millään tavalla haittaa todellakaan. Ei täällä koskaan mitään niin tärkeää asiaa ole, että tarvisi valvoa, mitä täällä kysytään. Olkoot mikä olkoot aihe, saa jäädä nyt tämä keskustelu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No siis kyllä tuo minullekin on ihan sama kysyvätkö vai eivät. Ei se mua millään tavalla haittaa todellakaan. Ei täällä koskaan mitään niin tärkeää asiaa ole, että tarvisi valvoa, mitä täällä kysytään. Olkoot mikä olkoot aihe, saa jäädä nyt tämä keskustelu.
täysin samaa mieltä :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ja otsikossa lukee "(Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)" eiköhän se puhelin soitto ole parempi, kun puhelimeen vastaa ystävälliset myyjät, katsovat tietokoneelta ja vastavat sitten nopeasti paljon mikä pelikin maksaa kaupassa. Eli nyt rohkeasti puhelin käteen ja kyselemään myyjiltä hinnat. :D

PS. miksi sitten puhelin on laitettiin kauppaan, jos ei asiakkaat käytä sitä ;)

Meillä ainakin Turussa puhelimeen vastasi joku myyjätyttö joka ei tiennyt

a)hinnoista
b)tarjouksista
c)varastotilanteesta

yhtikäs mitään. Menin paikanpäälle niin sitten vasta selvisi. Näin Turun liikeessä >_>
Tulee mieleen, että ne on varmaan palkattu sinne käyttämällä Kummelissa ollutta työhönottometodia. :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Meillä ainakin Turussa puhelimeen vastasi joku myyjätyttö joka ei tiennyt

a)hinnoista
b)tarjouksista
c)varastotilanteesta

yhtikäs mitään. Menin paikanpäälle niin sitten vasta selvisi. Näin Turun liikeessä >_>
Tulee mieleen, että ne on varmaan palkattu sinne käyttämällä Kummelissa ollutta työhönottometodia. :D

Perussettii. Hinnat ja varastosaldo kun näkyy kaikki koneella, ja tarjoukset sähköpostissa ja sisäisessä tiedoitteessa. Tosin, eihän siinä mitään jos on kaveri ollut ensimmäisiä päiviä töissä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Perussettii. Hinnat ja varastosaldo kun näkyy kaikki koneella, ja tarjoukset sähköpostissa ja sisäisessä tiedoitteessa. Tosin, eihän siinä mitään jos on kaveri ollut ensimmäisiä päiviä töissä.
niin, kyllä niitä on tullut törmättyäkin. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

no eikö nyt palata takaisin aiheeseen. Kysyköön, jos haluavat. Se on ihan sama minulle, mutta tuntuu vain vähän turhalta kun hintojen kysymykset pommitetaan tänne. Minun mielestä tämä aihe on tehty siihen että mitä kaupassa on tarjouksia tällä hetkellä tms. kuten sääntöjen muunnos jne. (esim. tämä aihe tehdiin sen takia, että voi perehtyä viime vuoden 1e tarjouksesta) Hintojen kysely on minun mielestä päivän selvää että soittamalla se selviää nopeammin eikä tarvitse odotella vastausta joltakin joka tietäisi sitä. Ja vielä säästää tilaa tähän palstalle.

PS. tämä on minun mielipiteeni :cool:

Täysin samaa mieltä. Tässä threadissa olisi ollut pitää pelkästään tarjouksiin liittyvät asiat ja huuhaa-spekuloinnit gamestopin tarjousten tulkinnanvaraisuudesta. Toisaalta taas modien hommaa erotella omiin threadeihinsa. Ja muodon vuoksi, GTA-tarjous gamestopin puolella oli hiukan halvempi kokonaishinnaltaan verrattuna gamelifen normihintaan. 10e olisi pystynyt varmaan kikkailemaan(+kuponki). Pysyin silti gamelifessä, vaikka kuuluu olevan ongelmia saada pelejä ilmestymispäivänä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No Kysytään:

Onko kenelläkään tietoa, mitä tämä ensimmäisen viestin lainaus todellisuudessa tarkoittaa?

"EB Games/Gamestop -ketjun käytöntöihin kuuluvat 10 päivän palautusoikeus ja hintatakuu:

http://img253.imageshack.us/my.php?i...tatakuurd0.jpg

Lainaus:
10 päivän palautelupa

10 päivän palautelupa ostopäivästä. Saat vaihtaa pelin/tuotteen tai saat maksamasi hinnan takaisiin rahana. Ostoksen peruuttamisen ja tuotteen palauttamisen edellytyksenä on, että tuote on moitteettomassa kunnossa."

Koskeeko tämä uusina ostettuja pelejä?

Esim. Jos joku taukki ystäväni ostaisi UUDEN pelin, ostaja ei pitäisi pelistä, peli olisi kokeilun jälkeen loistokunnossa, niin voisiko hän mennä ja palauttaa pelin.??? Siis tietenkin 10 päivän sisällä.

Jos joku tietäväinen tietää, niin suuri kiitos. !
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No Kysytään:

Onko kenelläkään tietoa, mitä tämä ensimmäisen viestin lainaus todellisuudessa tarkoittaa?

"EB Games/Gamestop -ketjun käytöntöihin kuuluvat 10 päivän palautusoikeus ja hintatakuu:

http://img253.imageshack.us/my.php?i...tatakuurd0.jpg

Lainaus:
10 päivän palautelupa

10 päivän palautelupa ostopäivästä. Saat vaihtaa pelin/tuotteen tai saat maksamasi hinnan takaisiin rahana. Ostoksen peruuttamisen ja tuotteen palauttamisen edellytyksenä on, että tuote on moitteettomassa kunnossa."

Koskeeko tämä uusina ostettuja pelejä?

Esim. Jos joku taukki ystäväni ostaisi UUDEN pelin, ostaja ei pitäisi pelistä, peli olisi kokeilun jälkeen loistokunnossa, niin voisiko hän mennä ja palauttaa pelin.??? Siis tietenkin 10 päivän sisällä.

Jos joku tietäväinen tietää, niin suuri kiitos. !

Kyseisen flyerin "edut" eivät ole olleet voimassa ~vuoteen. Stopeissa on tosin edelleen 2 päivän palautusoikeus kaikilla peleillä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Palauttaa pelin voi 10pv sisään, mutta mitään hintatakuujuttuja ei ole.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itselleni sanottiin että ei ole avatulla pelillä minkäänlaista palautusoikeutta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itselleni sanottiin että ei ole avatulla pelillä minkäänlaista palautusoikeutta.

Kaikki eivät ole asioista perillä. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että siellä väittävät toista kuin tosiasiassa on.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom