Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siihenhän ei sit käyny Perfect Dark Zero, eikä mikään Fifa 06.

Joo, huomasin, mutta onhan noita vaikka mitä alle 10:lla. Ei paha, jos kolme pelii kustantaa alle 30 ja sit saa vielä pelin lisäks 10 lahjakortin :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kumpia pitää olla X-Boxin vai 360:sen pelejä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kenelläkään tietoa ottavatko vastaan PS1 konsoleita?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kenelläkään tietoa ottavatko vastaan PS1 konsoleita?

Ottavat, mutta älä odota saavasi kauheasti rahaa siitä. Ostin itse kaupasta PS1-konsolin, kaksi ohjainta ja kaksi muistikorttia hintaan 9,90.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Semmonen kysymys vaa, että ottaako eb games gamecube pelejä, tai edes gamecube konsolia vastaan?:confused:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Semmonen kysymys vaa, että ottaako eb games gamecube pelejä, tai edes gamecube konsolia vastaan?:confused:

Ottaa, molempia. Täällä emme tiedä paljonko maksavat, voit toki soittaa ja kysyä, ensimmäisessä viestissä on liikkeiden numerot.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jos tämä nyt mitään auttaa tähän kysymykseen Gamecube-peleistä, niin hyväkuntoisesta Harry Potter & Chamber of Secretsistä (GC) irtosi GameStopissa 5,50 . Taisi olla hyllyssä sen jälkeen 15 euron hintaisena. En nyt kyllä enempää odottanutkaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin heittämässä pelejä vaihdossa. Sain Praysta huikeat 1,50 euroa ja NFS: Carbonista 3,50. Jos olisi hieman taktikoinut ja tajunnut että ne olisi kannattanu jättää antamatta ja käyttää ne tohon GTAIV tarjoukseen. Oltiin vaan niin intsinä Lost Odysseysta ettei siinä pahemmin ajatuksilla päätä vaivattu vaikka se myyjäkin sieltä jotai yritti mussuttaa..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Voisi ehkäpä itsekkin käydä paria peliä tuonne tarjoamassa... Jospa kävisi vaikka kysäisisi mitä maksaavat Timeshiftistä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Semmonen kysymys vaa, että ottaako eb games gamecube pelejä, tai edes gamecube konsolia vastaan?:confused:
Ottaa, 32 euroa taisin saada itse konsolista ja ainakin star fox assaultista sain 26euroa, THAW 14euroa, SMBM 14euroa, SM: Sunshine 12euroa, WWE DOR 10euroa, Donkey Konga peli + rummut 34euroa. Eli ainakin mun mielesti aika hyvät hinnat sain.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ottaa, 32 euroa taisin saada itse konsolista ja ainakin star fox assaultista sain 26euroa, THAW 14euroa, SMBM 14euroa, SM: Sunshine 12euroa, WWE DOR 10euroa, Donkey Konga peli + rummut 34euroa. Eli ainakin mun mielesti aika hyvät hinnat sain.

Kiitos tiedosta. Vaihtaako ne cube pelejä uusiin. Esim 5 cube pelii yhteen ps3 peliin?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kiitos tiedosta. Vaihtaako ne cube pelejä uusiin. Esim 5 cube pelii yhteen ps3 peliin?

Kyllä niillä muistaakseni on "ikuisesti" päällä tuo 5 vanhaa->1 uusi tarjous, mutta kannattaa vielä soittaa ja varmistaa asia lähimmästä GameStopistasi, ni ei tuu hukkareissua. Numerot ja muut yhteystiedot ketjun ensimmäisellä sivulla :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eikös nämä ketjun viestitkin jo kerro sitä, että kysykää nyt ihmeessä sieltä liikkeestä suoraan. Tänne on yhteystiedotkin annettu valmiiksi jos ei paikalle pääse jne... Yks sanoo yhtä, toinen toista, liike A toimii jollain tavalla ja liike B taas kolmannella. Eihän asia sinänsä minulle kuulu, mutta jos nyt oikeaa tietoa haluaa. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nonii, nyt on kolme kappaletta GTA4:sia varauksessa :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom