Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Aijaa, tänään kävin Kampin GameStopissa ja myyjä sanoi, että "Ainahan se tarjous on päällä"

Mahtava firma, ei muuta voi sanoa. Ja Kampin "Gamestop" on vieläkin EB Games, asian pitäis tosin korjaantua toukokuuhun mennessä, jonka jälkeen sekin tunnetaan Gamestoppina.

Nonii, nyt on kolme kappaletta GTA4:sia varauksessa :)

Katson ja nokitan: 6 GTA:ta varauksessa (kolme kummallekin, kumpaakin jää yksi hyllyyn, ylimääräisistä tulee vaihtopelivaluuttaa).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mahtava firma, ei muuta voi sanoa. Ja Kampin "Gamestop" on vieläkin EB Games, asian pitäis tosin korjaantua toukokuuhun mennessä, jonka jälkeen sekin tunnetaan Gamestoppina.



Katson ja nokitan: 6 GTA:ta varauksessa (kolme kummallekin, kumpaakin jää yksi hyllyyn, ylimääräisistä tulee vaihtopelivaluuttaa).

Joo, välillä tuntuu, että tää Kampin EBGames vetää ihan omilla linjoillaan lähes kaiken suhteen. Siellä sanottiin, ettei Prey ja vanhat urheilupelit kelpaa enää vaihdossa ja silti Ison Omenan GameStop otti ne mukisematta vastaan.

Itelläni oli neljä alunperin, mutta yks vaihtui jo Hazen varaukseen :) Onhan tässä vielä 1,5kk aikaa käydä vaihtelemassa niitä :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Katson ja nokitan: 6 GTA:ta varauksessa (kolme kummallekin, kumpaakin jää yksi hyllyyn, ylimääräisistä tulee vaihtopelivaluuttaa).
oho että kyllä kaveri ottaa ilot irti GS tarjauksista :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Huomisesta lähtien xbox 360 pro + lisäohjain + yksi peli (samat ku edellisessä diilissä) 309e, elite 419e.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään mainostivat Tampereen koskikeskuksen myymälässä myös, että ottavat nyt sit DVD-leffoja kans vaihdossa. Pitää olla vaan suomiversioita (region 2). Vaihtoarvot ei vaan kait päätä huimaa. Hämeenkadun myymälä ei kait ota, ku ei kuulemma ole tilaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään mainostivat Tampereen koskikeskuksen myymälässä myös, että ottavat nyt sit DVD-leffoja kans vaihdossa. Pitää olla vaan suomiversioita (region 2). Vaihtoarvot ei vaan kait päätä huimaa. Hämeenkadun myymälä ei kait ota, ku ei kuulemma ole tilaa.

Jkl myös. Varmaan muutkin sitten :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään mainostivat Tampereen koskikeskuksen myymälässä myös, että ottavat nyt sit DVD-leffoja kans vaihdossa. Pitää olla vaan suomiversioita (region 2). Vaihtoarvot ei vaan kait päätä huimaa. Hämeenkadun myymälä ei kait ota, ku ei kuulemma ole tilaa.

Jeps, näyttävät ottavan myös Ison Omenan Gamestopissa Espoossa DVD-leffoja vastaan. Vaihto arvo ei tainnut olla tosiaan mikään huikea, mutta ei kai sitä juuri muuta voi odottaakkaan, kun nykyään on kuitenkin alelaarit täynnä noita DVD-leffoja.
 
"GameStop to open 600 new stores"

Otetaanpa taas vaihteeksi uutisiakin mukaan keskusteluun:

It noted that GameStop has become the world's fastest growing retailer in the Fortune 500 with sales of $7.1 billion for fiscal 2007, an increase of 33 per cent over fiscal 2006. It also boasts a 24.7 per cent increase in comparable store sales, the opening of 586 new stores and a 50 per cent increase in operating earnings.

GameStop now plans continued growth in the more developed video game markets of the US, Canada and Australia, as well as building new stores in virtually all of the more immature markets across Europe.

In 2007, GameStop opened 586 new stores worldwide. Operating cash flow funded all of the new openings and also provided a year end cash balance of $857 million.

http://www.mcvuk.com/news/29948/GameStop-to-open-600-new-stores

Jos kovat ovat kasvulukemat, kovat ovat kasvusuunnitelmatkin. Jos ketju aikoo avata 600 uutta myymälää ja panostaa Euroopan tuoreille markkinoille, kauanko kestää ennen kuin esimerkiksi Lahden putiikissa saadaan ovet seljälleen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onnistuisikohan seuraavanlainen vaihto:

Resistace: Fall of man, Rainbow6: Vegas (ps3) ja Call of Duty4 (ps3)---->Rainbow6: Vegas 2

Jos nuo pelit eivät riitä paljonko luulette, että joutuisi maksamaan väli-rahaa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

......
Jos nuo pelit eivät riitä paljonko luulette, että joutuisi maksamaan väli-rahaa?

Jos myyt pelit erikseen ja ostat pelin halvemmalta jostain muualta, niin jää jopa itsellesi välirahaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onnistuisikohan seuraavanlainen vaihto:

Resistace: Fall of man, Rainbow6: Vegas (ps3) ja Call of Duty4 (ps3)---->Rainbow6: Vegas 2

Jos nuo pelit eivät riitä paljonko luulette, että joutuisi maksamaan väli-rahaa?

Itse veisin noista COD4 ja RS6: Vegasin vaihtoon sitä GTA4 tarjousta käyttäen. Saisit samalla 10 lahjakortin ja seuraavana päivänä voit käydä vaihtamassa tekemäsi tarjouksen vaikkapa tuohon Vegas 2:een. Resistance vaikka huuto.netiin myyntiin ja siitä saat n.20 lisärahaa :) Tämä siis vaan ehdotus, jonka itse noilla peleillä tekisin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse veisin noista COD4 ja RS6: Vegasin vaihtoon sitä GTA4 tarjousta käyttäen. Saisit samalla 10 lahjakortin ja seuraavana päivänä voit käydä vaihtamassa tekemäsi tarjouksen vaikkapa tuohon Vegas 2:een. Resistance vaikka huuto.netiin myyntiin ja siitä saat n.20 lisärahaa :) Tämä siis vaan ehdotus, jonka itse noilla peleillä tekisin.
Meinaat että onnistuu tuo varauksen vaihto? Oletko itse onnistunut tässä?
En meinaan ihan heti usko että se on firman säännösten mukaista :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Meinaat että onnistuu tuo varauksen vaihto? Oletko itse onnistunut tässä?
En meinaan ihan heti usko että se on firman säännösten mukaista :)

Veikkaan myös, että tuollaisella vaihtokampanjalla otettua peliä voi vaihtaa. Ja jos jossain otetaan, ja jossain ei, niin kohta on taas 50 ihmistä haukkumassa liikkeen toimintaa, vaikka asiakkaat itse yrittävät kusettaa systeemiä. Naurettavaa, sanon minä.

Ja tätä en kohdistanut kehenkään suoraan, ja se on henkilökohtainen mielipiteeni.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Meinaat että onnistuu tuo varauksen vaihto? Oletko itse onnistunut tässä?
En meinaan ihan heti usko että se on firman säännösten mukaista :)

Kyllä itse sain ainakin vaihdettua varaamani GTA4:sen Hazeen :) Ei nyt tietenkään heti kannata käydä soittamassa tai seuraavana päivänä liikkeessä vaihtamassa vaan odottaa pari päivää. Pitäis onnistua, mutta jos ei, ni ei oo mun syy. Onnea vaihtoon :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Paljonkohan sais Army of Twosta vaihdoss...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kannattaa varmaan soittaa lähimpään Gamestoppiin,myymäläkohtaisesti nuo antavat rahaa peleistä(luultavasti).Tuskin ketään tietää tarkkaa summaa paljon tuosta AoT:stä saisi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kannattaa varmaan soittaa lähimpään Gamestoppiin,myymäläkohtaisesti nuo antavat rahaa peleistä(luultavasti).Tuskin ketään tietää tarkkaa summaa paljon tuosta AoT:stä saisi.
Olen ymmärtänyt niin (lukikohan jopa tässä ketjussakin), että kaikissa liikkeissä on samat hyvityshinnat. Nehän otetaan suoraan koneelta eikä kukaan "evvk"-janari ole jokaisessa liikkeessä erikseen hintoja heittelemässä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olen ymmärtänyt niin (lukikohan jopa tässä ketjussakin), että kaikissa liikkeissä on samat hyvityshinnat. Nehän otetaan suoraan koneelta eikä kukaan "evvk"-janari ole jokaisessa liikkeessä erikseen hintoja heittelemässä.
minun mielestä että ne katsovat suoraan koneesta ne tiedot.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom