Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kiitoksia vinkeistä sinulle ja aiemmin vastanneille. :)

Jaksan varmaankin odottaa jonkin verran, koska lahjakortilla ei ilmeisesti ole viimeistä käyttöpäivää. Tulee vaan käytyä liikkeessä niin harvoin ja kun nettisivutkin ovat niin informatiivisia... Pitänee käydä joskus muiden menojen yhteydessä katsastamassa tarjouspelit jos vaikka joku niistä tarttuisi mukaan. Tai jos MGS:n julkaisun yhteydessä olisi joku tarjous...
minun mielestä lahjakortissa on 2 vuoden raja. Kun käytät sitä kerran se raja taas alkaa siitä uudestaan 2 vuotta :D

Ainakin minulle selitettiin niin kun vaihdoin pelini lahjakortiksi.

PS. itsellä on 70.90 edessä lahjakortti gamestopista. :rolleyes:

GTA IV:n täysversion esim. vaihtokampanjan kautta lunastaneita ilahduttanee tieto, että Gamestop mainostaa XO-GTA4:n ennakkotilaajien saavan kaupanpäällisiksi lisäsisältöä (eli varmaankin koodin, jolla saa hahmolleen vaihtoehtoisia pikseleitä) sekä 500 M$:ää:

http://www.ebgames.fi/pdf/gta_live_fi.pdf

(Tuo linkitetty PDF on taas oikein ammattitaidon mallinäyte - läpäreen resoluutio on niin onneton, että alareunan pikkupräntti on täysin lukukelvotonta vaikka kuinka zuumaisi. Toisin sanoen kampanjan mahdolliset lisärajoitukset eivät sido asiakasta.)

Täytyy vain toivoa, että myyjät eivät "unohda" tarjota luvattuja kaupanpäällisiä varhaisten ennakkotilaajien saapuessa noutamaan ostostaan.

minun mielestä lahjakortissa on 2 vuoden raja. Kun käytät sitä kerran se raja taas alkaa siitä uudestaan 2 vuotta :D

Ainakin minulle selitettiin niin kun vaihdoin pelini lahjakortiksi.

PS. itsellä on 70.90 edessä lahjakortti gamestopista. :rolleyes:

Tuolla rahamäärällä saat jo melkein yhden uuden pelin sieltä. :eek:

Miten niin melkein? Kyllä tuolla hinnalla saa jo minkä tahansa pelin GS:ltä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

niin :rolleyes:.

täytyy nyt katsoa laskeeko nyt se bf bad company gold edition nyt sieltä 70 maihin, kun kysyin joku 2viikko sitten siellä maksoi 80! :eek:

PS. koska minulla on toi lahjakortti, että vein r6 vegas ja stranglehold sinne vaihtoon, kun ei meinanut saada hyvää hintaa myymällä ihmisille. :p

Onko joku kerennyt ostamaan Gamestopista ohjaimen? kuinka http://www.gamestop.fi/game.asp?id=224 laadukkaita nuo on?

Vanha viesti, mutta vastataan nyt jos joku toinenkin tätä miettii. Käväsin viikonloppuna tollasen uuden ohjaimen ostamassa ja ihan tyytyväinen olen. Pieni se on kun mikäki, mutta napeissa on tuntumaa ja pysyy hyvin kädessä. Ja voi ihan huoletta ottaa kovempaankin käyttöön, kun ohjaimelle myönnetään vielä viiden vuoden takuu.

Mikäs nyt on virallinen ketjun käytäntö noitten euron pelien varausten vaihdossa? Siis kyse on tuollaisesta jatkuvasti myöhästelevästä ikuisuusprojektista kuin uusi AITD. Kun sen varasin niin marraskuu oli ilmoitettu julkkariksi.

Tampereella kysyin vaihtoa, niin ei kuulemma onnistu.

Mikäs nyt on virallinen ketjun käytäntö noitten euron pelien varausten vaihdossa? Siis kyse on tuollaisesta jatkuvasti myöhästelevästä ikuisuusprojektista kuin uusi AITD. Kun sen varasin niin marraskuu oli ilmoitettu julkkariksi.

Tampereella kysyin vaihtoa, niin ei kuulemma onnistu.

Olin itse vieressä, kun koskarin liikkeessä myyjä kysyi joltain isolta herralta tästä asiasta. Vastaus oli jyrkkä ei. Jos joku noita suostuu vaihtamaan jossain liikkeessä, niin tekee virheen. Eli ei siis kannata sitten täällä haukkua muita myymälöitä/myyjiä, koska he vain noudattavat sääntöjä.

Olin itse vieressä, kun koskarin liikkeessä myyjä kysyi joltain isolta herralta tästä asiasta. Vastaus oli jyrkkä ei. Jos joku noita suostuu vaihtamaan jossain liikkeessä, niin tekee virheen. Eli ei siis kannata sitten täällä haukkua muita myymälöitä/myyjiä, koska he vain noudattavat sääntöjä.

No tarvinnee ruveta kaupan purkua sitten selvittelemään. En kyllä jaksa odotella joskus ehkä ilmestyvää peliä.

No tarvinnee ruveta kaupan purkua sitten selvittelemään. En kyllä jaksa odotella joskus ehkä ilmestyvää peliä.
Meinaat että saisit kolme peliäsi ja euron takaisin?
Epäilen hieman :-)

Meinaat että saisit kolme peliäsi ja euron takaisin?
Epäilen hieman :-)

No kyllähän siellä koneella näkyy kaupan arvo. Noin 70 euroa. Ja mielestäni kaupan purun vaatimukset täyttyvät yli puolen vuoden myöhästymisen tapauksessa.

Itse vaihdoin silloin joskus sen kampanjan aikoihin varaamani Army Of Two Call OF duty 4:seen ja hyvin onnistui.

No kyllähän siellä koneella näkyy kaupan arvo. Noin 70 euroa. Ja mielestäni kaupan purun vaatimukset täyttyvät yli puolen vuoden myöhästymisen tapauksessa.

Oletko lähiaikoina käynyt kysymässä paikanpäällä. Veikkaisin että helpommaksi tulee heillekkin tuotteen vaihto toiseen kuin kaupan purku. Jos myyjä ei tiedä, sano että myyjä/myymäläpäällikkö ottaa selvää. Kerrot että tuote on x kk/vuotta myöhässä ja haluat

a) Vaihtaa tuotteen toiseen
b) Purkaa kaupan

Luulisi aiheuttavan toimintaa. Asiallisesti tietenkin kannattaa esiintyä eikä räyhäämällä :cool:

Oletko lähiaikoina käynyt kysymässä paikanpäällä. Veikkaisin että helpommaksi tulee heillekkin tuotteen vaihto toiseen kuin kaupan purku. Jos myyjä ei tiedä, sano että myyjä/myymäläpäällikkö ottaa selvää. Kerrot että tuote on x kk/vuotta myöhässä ja haluat

a) Vaihtaa tuotteen toiseen
b) Purkaa kaupan

Luulisi aiheuttavan toimintaa. Asiallisesti tietenkin kannattaa esiintyä eikä räyhäämällä :cool:

Kertaalleen jo kävin juttelemassa. Silloin kysyin ihan vaihtoa > ei onnistu.

No nyt kun sen jälkeen on tullut uusi viivästyminen, niin tarkoituksena on tosiaankin poiketa paikan päällä. Uskon kyllä myös että mielummin vaihtavat varauksen toiseen kuin rupeavat kauppaa purkamaan.

Voin kertoa ihan suoraan että et tule koskaan saamaan 70e tuosta.
Mutta mikäli tulisi virallinen tieto että peli lykkääntyy ensi vuoteen, voisi olla mahdollisuus vaihtaa toiseen peliin.

Voin kertoa ihan suoraan että et tule koskaan saamaan 70e tuosta.
Mutta mikäli tulisi virallinen tieto että peli lykkääntyy ensi vuoteen, voisi olla mahdollisuus vaihtaa toiseen peliin.

Olet ilmeisesti joku GS herra, isoherra kun noin suoraan voit kertoa? Jos minun kuitissani lukee, että olen tehnyt tietyn hintaisen ostoksen, niin mitenkähän kaupan purkusumma voisi olla missään määrin eri?

Jos minun kuitissani lukee, että olen tehnyt tietyn hintaisen ostoksen, niin mitenkähän kaupan purkusumma voisi olla missään määrin eri?

Aivan. Lisäksi Gamestopin varausjärjestelmässä näkyy asiakkaan tiedoissa ainoastaan varattu peli ja siitä maksettu summa - ei erittelyä siitä, mistä tuo summa muodostuu.

Olet ilmeisesti joku GS herra, isoherra kun noin suoraan voit kertoa? Jos minun kuitissani lukee, että olen tehnyt tietyn hintaisen ostoksen, niin mitenkähän kaupan purkusumma voisi olla missään määrin eri?
Olet siis vienyt ko. paikkaan kolme kurapeliä ja maksanut euron, eivät he koskaan tule antamaan sinulle 70 tilalle, usko nyt pois vaan. Toki jos oisit varannut ko. pelin ihan rahalla, kaupan voisi purkaa :)
Mutta kerro jos onnistut kaupan purussa, voin ostaa sulle sitten sen Alone In The Darkin kun se julkaistaan ;)

Aivan. Lisäksi Gamestopin varausjärjestelmässä näkyy asiakkaan tiedoissa ainoastaan varattu peli ja siitä maksettu summa - ei erittelyä siitä, mistä tuo summa muodostuu.
Väärin, tiedoissa näkyy että onko se tehty vaihtodiilillä vai ei. Toki jos on hölmö myyjä niin hän ei välttämättä ymmärrä euron diiliä, mutta vaihtopeleillä suoritettua ennakkovarausta ei voi silloinkaan purkaa. Vaihtaa voi, mutta eurodiilillä tehtyä ei.

Kertaalleen jo kävin juttelemassa. Silloin kysyin ihan vaihtoa > ei onnistu.

Missä liikkeessä asioit? Mietin vaan, että onnistuisiko GTA IV-varaus vaihtaa vaikkapa Metal Gear Solidiin. Keillä ja missä liikkeessä on vaihto on onnistunut?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom