Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

olisit katsonyt gamestopin sivuilta tuon mainoksen, kys. pelit eivät käy tarjoukseen. Kaikki muu sitten käy.

Pientä viitseliäisyyttä olis kiva olla...
melko usein näissä vaihtotarjouksessa ps3 puolella ei enään Resistance & Motorstorm kelpaa niille. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Löytyy, löytyy, mutta ei siitä paljoa apua ole. Eikö kukaan tosiaan tiedä että voiko vaihtaa GTA varauksen jo julkaistuun peliin.

Tuskin voi. Tuohan tarkottaisi, että tuolla 24 eurolla, jolla saa 3 käytettyä peliä gamestopista, voisi käytännössä ostaa minkä tahansa pelin. Ja tehdä sen vielä monta kertaa.

Eli voisin ostaa Gamestopista kasan pelejä hintaan 7.90/kpl, tehdä niillä monta GTA4 ennakkotilausta ja sitten vaihtaa ne ennakkotilaukse muihin uutuuspeleihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään tuli sit haettua Time Crisis 4 :) Pitääpä illalla kokeilla miltä vaikuttaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

itse vaihdoin pois, kun sain tietää minun 1e varaamani time crisis 4 oli ilman asetta. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mää varasin GTA:n helmikuun puolivälissä, joten sattuisko kukaan tietään onko kummasssakaan Tampereen Gamestopissa Yö myyntiä? Tai onko kukaan sattunu kysyyn, että kuinka hyvin pelejä riittää? Meinaan en kestä jos en saa GTA:ta heti julkasussa

Ja älkää sanoko että soita sinne kauppaan ja kysy, koska oon jo yrittäny parina päivänä soittaa ja aina on tuutannu varattua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mää varasin GTA:n helmikuun puolivälissä, joten sattuisko kukaan tietään onko kummasssakaan Tampereen Gamestopissa Yö myyntiä? Tai onko kukaan sattunu kysyyn, että kuinka hyvin pelejä riittää? Meinaan en kestä jos en saa GTA:ta heti julkasussa

Ja älkää sanoko että soita sinne kauppaan ja kysy, koska oon jo yrittäny parina päivänä soittaa ja aina on tuutannu varattua.
voin vaikka kohta soittaa jumbon gamestoppiin kyselee tai voit soittaa sinne kun siellä usein vastataan melko nopeasti :p

Vantaa - Jumbo: Puh. 09-4789 2712
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

voin vaikka kohta soittaa jumbon gamestoppiin kyselee tai voit soittaa sinne kun siellä usein vastataan melko nopeasti :p

Vantaa - Jumbo: Puh. 09-4789 2712

Tuskimpa kuule tietävät tampereen yömyyntisuunnitelmista mitään, kun muutenkin ketjun kauppojen välillä tieto liikkuu nihkeästi ;)

Joku taisi IRC:ssä sanoa että Tampereella ei ollut asiaa vielä edes mietitty
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuskimpa kuule tietävät tampereen yömyyntisuunnitelmista mitään, kun muutenkin ketjun kauppojen välillä tieto liikkuu nihkeästi ;)

Joku taisi IRC:ssä sanoa että Tampereella ei ollut asiaa vielä edes mietitty
No voihan ne tietääkin, jos semmoinen asia on tullut :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei ole yöjulkaisua kummassakaan Tampereen liikkeessä. Koskikeskuksen liike tosin avataan jo klo 8 aamulla, Hämeenkatu normaalisti klo 11.

Ja jos olet pelin jo helmikuussa varannut, niin pitäisi kyllä riittää heti julkaisupäivänä. Tänään ainakin oli jo sanottu koskarissa 360-varaajalle, että ei tod.näk. saa peliä julkaisupäivänä.

PS3-versiota tulee muuten kuulemma todella nihkeästi koko Suomeen ja eurooppaan! Saas nähdä miten käy Gamestopin varausten kanssa.

[sarkasmi]Ja jos ei kaikille riitä, niin voitte syyttää useampien pelien varaajia![/sarkasmi]
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuo on kyl niin apinointia että porukka raiskaa tuota tarjousta ja varaa kymmenen pelii jälleenmyyntiin. Kyl vituttaa jossen saa peliäni tiistaina.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuo on kyl niin apinointia että porukka raiskaa tuota tarjousta ja varaa kymmenen pelii jälleenmyyntiin. Kyl vituttaa jossen saa peliäni tiistaina.

Niinpä, nostan ainakin vitullisen metelin tiistaina siellä koskarin liikkeessä jos minä enkä veljeni saa pelejä jotka varattiin jo viime vuoden lokakuussa. Ja kun en pääse kuin vasta illalla viiden maissa sinne
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Heh, voin uskoa, että vituttaa, kun edellä oleva kaveri ottaa 10 GTA IV:ta kassiin ja kun tulee sinun vuorosi niin "sori ne loppu justiinsa" :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mä oon vielä pieni tekijä, huomenna meen varaan "vasta" toisen...että älkää mua syyttäkö, saan ekan helmikuussa varatun varmaan heti, mutta se toinen tulee perässä :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Niinpä, nostan ainakin vitullisen metelin tiistaina siellä koskarin liikkeessä jos minä enkä veljeni saa pelejä jotka varattiin jo viime vuoden lokakuussa. Ja kun en pääse kuin vasta illalla viiden maissa sinne

No mitä helvettiä, tottakai te ne saatte! Sehän on ihan sama vaikka tänään varannut Erkki tulee hakemaan peliä, jos sitä hälle asti ei riitä. Varausjärjestyshän siinä se pointti on, eikä noutojärjestys!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Saako nuo pelit gamestopista siis siinä järjestyksessä kun ne on ennakkotilattu vai siinä järjestyksessä kun ovella on jono? Eli jos on ennakkotilannut ajoissa niin voisi tulla vaikka iltapäivällä hakemaan ja se oma kappale on tallessa?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom