Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri tuli puhelu Sellon GS:stä. Olisin oman ps3 version saanut ekasta erästä mutta kaikki GS:n lähetykset ovat ilmeisesti kadoksissa, joten tuskinpa tulen saamaan huomenna...

joutuu varmaan giganttiin kävelemään sitten
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tommosta kaupaa on varmaan paha mennä purkamaankaan kun käytetyt pelit on jo myyty... Tästä jos ei nouse "pienehkö" boikotti niin on ihme... No ainakin Huuto.net trokarit on innoissaan=)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitäs jos perustettais suuri Gamestop-boikotti? Ketä mukana? Vaikka ei toi nyt ketjun syytä olekaan.:)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitäs jos perustettais suuri Gamestop-boikotti? Ketä mukana? Vaikka ei toi nyt ketjun syytä olekaan.:)
Mä ainakin boikotoin muutenkin jo sen hintatason takia, "ostan" ainoastaan noilla vaihtotarjouksilla ja näköjään nyt sitten kärsin siitä(sello).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis kaikki GS:n GTA:t hävinneet johonkin? Itselle olisi tulossa PS3-versio ja kun viikko, pari taaksepäin kävin kyselemässä riittääkö itselle julkkaripäivänä, katsoi myyjä koneeltaan, että kyllä riittää.. Ei näin -mikäliekuljetusfirmaonkaan-. Pitänee sitten varmaan lähteä yömyynnistä metsästämään/Giganttiin aamulla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis kaikki GS:n GTA:t hävinneet johonkin? Itselle olisi tulossa PS3-versio ja kun viikko, pari taaksepäin kävin kyselemässä riittääkö itselle julkkaripäivänä, katsoi myyjä koneeltaan, että kyllä riittää.. Ei näin -mikäliekuljetusfirmaonkaan-. Pitänee sitten varmaan lähteä yömyynnistä metsästämään/Giganttiin aamulla.

Asematunnelin myyjä ei ainakaan sanonut, että heidän kuljetuksensa olisivat kadonneet. Huomenna nähdään sitten.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Asematunnelin myyjä ei ainakaan sanonut, että heidän kuljetuksensa olisivat kadonneet. Huomenna nähdään sitten.

Kävitkö tänään kysymässä? Itse olen myös menossa käymään liikkeessä tänään, mutta erittäin hyvä, jos asia on näin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri soitin ja sanottiin, että kaikille X360 version ennakkotilaajille riittää oma versio, myös hyllyyn niitä jäisi.

Huomenna, X0 huutaa sisässään GTA IV joka puskee ulos silmiä hivelevänä
ihanuutena LG:n 37" Full HD taulusta.

Voisiko tätä kuvailla muuten kuin _NAM_

No huomenna se nähdään.

Voisko joku soittaa sinne selloon vielä ja kysyä 360-versiosta? Itse en täält töistä käsin pysty enkä ehdi.:(
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävitkö tänään kysymässä? Itse olen myös menossa käymään liikkeessä tänään, mutta erittäin hyvä, jos asia on näin.

En käynyt kysymässä, mutta soitin ihan hetki sitten.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Rovaniemen Gamestopista soitettiin kello 15.11 ja sanottiin että pelin voi noutaa huomenna. :) PS3 versio ompi varattu.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävitkö tänään kysymässä? Itse olen myös menossa käymään liikkeessä tänään, mutta erittäin hyvä, jos asia on näin.

Ei mullekkaan mitään mainittu että olisivat kadonneet kun sinne äsken pirautin.
Kysyin että saako pelin huomenna kun oon varannu sen 3.10.2007, niin myyjän vastaus oli että kyllä! Huomenna voi tulla hakemaan klo 10->

Mutta ilmoitusta tänne heti jos vaan uusia uutisia tulee!
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tampereen kummassakkaan myymälässä ei ollu GTAIV tänään 1600 aikaan vielä saapunut. Saas nähä miten tavara tulee. Kiva jos sössivät ton. Muu tavara tullu kuormassa mutta GTAIV ei.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse soittelin Ison Omenan liikkeeseen ja saan ainakin sieltä omani huomenna ulos. Asematunnelin GS:n naikkonen ei tiennyt ainakaan tossa hieman ennen klo16, että saavatko he peliä ollenkaan huomiseksi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Elikkä JKL:ssä on tänään yömyynti? Lueskelin ainakin jotain juttuja ettei välttämättä järjestetä koska peliä ei ole saatu varastoon?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse soittelin Ison Omenan liikkeeseen ja saan ainakin sieltä omani huomenna ulos. Asematunnelin GS:n naikkonen ei tiennyt ainakaan tossa hieman ennen klo16, että saavatko he peliä ollenkaan huomiseksi.

sit pitäis itekki saada ku joskus syyskuussa varannu. ei ole soittoa vielä tullu ja jos ei pikkuhiljaa tule niin pitää soittaa sinne ison omenan gamestoppiin
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eiköhän ne sulle huomenna soita. Itse ku tuolta olen varannu, niin on soitettu aina julkkarina et nyt voi tulla noutamaan. Eli huomenna ne sulle soittavat ei tänään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eiköhän ne sulle huomenna soita. Itse ku tuolta olen varannu, niin on soitettu aina julkkarina et nyt voi tulla noutamaan. Eli huomenna ne sulle soittavat ei tänään.

niin. no huomenna sitten
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom