Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)
Turha tässä mitään asiakasta on syyttää kun ketju itse laatii tuollaiset tarjoukset joista on pienellä vaivalla helppo hyötyä. Liike voi sitten laittaa tiukan listan mitä pelejä eivät kelpuuta jos ei kerta miellytä että hyllyt täyttyvät kurasta
Liikkeen nilkkaanhan tämä kalahtaa kun antaa julki tuollaisia tarjouksia eikö. Ymmärtääkseni liike/ketju ei ole mistään halvimmasta päästä joten he tarvitsevat tuollaisia tarjouksia vetääkseen asiakkaita suomesssa?
Pakko tulla avautumaan noista GameStopin "kusettajista":
Eli ettekö te nyt tajua, että mitä enemmän viette niitä "sekundapelejä" sinne ja otatte sen 2 PS3-peliä ==>> GTA 4 tms tarjouksia, niin sitä vähemmän ketju enää tarjoaa mitään tarjouksia ja sitä vähemmän ne enään hyvittää vanhoista peleistä vaihdossa. Näin olen kuullut suoraan myyjän suusta. Menkää siis ihmiset töihin ja ostakaa ne pelinne, älkääkä "kusettako" ketjua, koska lopulta se kuitenkin kalahtaa omaan nilkkaan.
Turha tässä mitään asiakasta on syyttää kun ketju itse laatii tuollaiset tarjoukset joista on pienellä vaivalla helppo hyötyä. Liike voi sitten laittaa tiukan listan mitä pelejä eivät kelpuuta jos ei kerta miellytä että hyllyt täyttyvät kurasta
Liikkeen nilkkaanhan tämä kalahtaa kun antaa julki tuollaisia tarjouksia eikö. Ymmärtääkseni liike/ketju ei ole mistään halvimmasta päästä joten he tarvitsevat tuollaisia tarjouksia vetääkseen asiakkaita suomesssa?