Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä taidan ostaa huomenna PES 09, LBP ja Resistancen... Tiukka päätös sillä Far Cry ja Dead Space kiinnostaisivat myös pirusti(Falloutin olen ehtinyt jo tilata ja maksaa) ja LBP ei juurikaan. Mutta kun se on niin halpa niin kai se on pakko ostaa. Noh, nukutaan yön yli ja päätetään aamulla.
no niin....piti käydä ennakko varaamassa LittleBigPlanet, mutta eipähän se nyt sitten onnistunut. Vein medal of honor:airbornen sekä NCAA football 08:n, mutta futispeli ei kelpaakaan koska se on ainoastaan amerikan markkinoilla joten he eivät löydä sitä heidän tietokannastaan. WTF!!!
PS. Onko jollain tietoa saako LBP:n mukaan Kratos, Medusa, Minotaur nuket sekä extra God of War kenttiä ennakkotilatessa pelin. Amerikassa on tämmönen tarjous Gamestopissa eli päteekö tämä myös Suomessa
Eli kun peliä ei ole euroopassa julkaistu niin se ei löydy myöskään GS:n tietokannasta.
Niin ja pelinhän pitää olla PAL, jotta se kelpuutetaan, ainakin niin olen käsittänyt.
Kenties päässyt vain läpi huomaamatta?mielestäni ei tarvitse olla pal... ainakin ennen ovat ottaneet vastaan Video Game Plussasta tilattuja pelejä
Kenties päässyt vain läpi huomaamatta?
voihan sitä joskus kokeilla, kun tilailen pelejä vg+:StaTuntuu, että osa myyjistä on ainakin ps3, psp ja ds-peleissä sitä mieltä, että aluekoodittomia pelejä saa tuoda ihan rauhassa. Olen kyllä itse samaa mieltä, samaa tavaraahan ne periaatteessa ovat, mitä nyt suomenkielinen manuaali saattaa puuttua.
Ps3 peleissä ongelmana kuitenkin varmaan on jos ostajan televisiossa ei olekkaan NTSC tukea. Vaikka se harvinaisempaa nykyään on, niin kyllä niitä silti vielä löytyy.Tuntuu, että osa myyjistä on ainakin ps3, psp ja ds-peleissä sitä mieltä, että aluekoodittomia pelejä saa tuoda ihan rauhassa. Olen kyllä itse samaa mieltä, samaa tavaraahan ne periaatteessa ovat, mitä nyt suomenkielinen manuaali saattaa puuttua.
Onko kukaan kokeillut että ottaako ne vastaan näitä 07 pelejä esim. NHL 07, NBA 2K7 ja NHL 2K7? Itellä nimittäin nämä kaapissa pölyttymässä ja nyt vois hyödyntään tuota tarjousta. Siis xbox 360:lle. Fallout 3 ja Far Cry 2 luultavasti lähtis varaukseen.
Ittelleni myyjä ainakin suhersi jotain kuitin taakse, onko muillakin tehty niin.
En muista miten viime vuonna oli, kun kävin hyödyntämässä tuota 1e vaihtokampanjaa, mutta kai tuijotit takaisinJa mulla myyjä katsoi mua silmiin, onko muillakin tehty niin?