Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko PES09 tarjous nyt se 0,9 vai se hieman suolaisempi 9,90? Ensimmäisessä viestissä kuitenkin on tuo halvempi hinta ja täällä kirjoiteltiin kuitenkin hinnan sittenkin varmistuneen tuohon vajaaseen kymppiin. Ja mihin asti tämä PES tarjous on voimassa?

Pitääpä sitten käydä kyselemässä, kun täällä ei ainakaan näytä tietoa olevan...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko PES09 tarjous nyt se 0,9 vai se hieman suolaisempi 9,90? Ensimmäisessä viestissä kuitenkin on tuo halvempi hinta ja täällä kirjoiteltiin kuitenkin hinnan sittenkin varmistuneen tuohon vajaaseen kymppiin. Ja mihin asti tämä PES tarjous on voimassa?

Eilen kãvin varaamassa pessin ja väliä joutui maksamaan sen 9,90.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eilen kãvin varaamassa pessin ja väliä joutui maksamaan sen 9,90.

Se on varmaan muuttunut, itselle tarjosivat pesiä 90 sentillä jyväskylän liikkeestä maanantaina. En kuitenkaan tarttunut tarjoukseen ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Se on varmaan muuttunut, itselle tarjosivat pesiä 90 sentillä jyväskylän liikkeestä maanantaina. En kuitenkaan tarttunut tarjoukseen ;)

Seonse 9,90, oli kait Little big planetin pohjalla ollut se tarjous koneella eka, niin oli tullut väärä hinta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kysymys : Olen menossa itiksen Gamestoppii ennakkotilaamaan Fallout 3 ja Far Cry 2.. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tapauksesta: PGR 3 Sveitsistä ostettu joten kannet ja manuaali on saksaksi. Kielen saa kuitenkin englanniksi. Joten kelpaako se tuosta saksan kielestä huolimatta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kysymys : Olen menossa itiksen Gamestoppii ennakkotilaamaan Fallout 3 ja Far Cry 2.. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tapauksesta: PGR 3 Sveitsistä ostettu joten kannet ja manuaali on saksaksi. Kielen saa kuitenkin englanniksi. Joten kelpaako se tuosta saksan kielestä huolimatta?

Kyllä mulla ainakin aikanaan kelpas kun oli se 1 tarjous, niin vein parit pelit missä oli kannet ja manuaali venäjäksi. Mutta GameStopeissa käytännöt aina vaihtelee päivän mukaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tuntuu, että osa myyjistä on ainakin ps3, psp ja ds-peleissä sitä mieltä, että aluekoodittomia pelejä saa tuoda ihan rauhassa. Olen kyllä itse samaa mieltä, samaa tavaraahan ne periaatteessa ovat, mitä nyt suomenkielinen manuaali saattaa puuttua.

Myöskin ainakin PS3 puolella ladattava matsku on aluekoodattu. Eli siis COD4n eurokartat ei toimi Jenkki COD4n kanssa, jne. Eli siis nää jenkki sun muut vinkuintiaanipelit sotkee systeemejä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse hyödynsin LittleBigPlanet - tarjouksen ja Guitar Hero: World Tour - tarjouksen viime viikolla.

LittleBigPlanet - tarjouksessa vein kauppaan NBA Street: Homecourtin ja NHL 2K7:n + 0,9 .

Guitar Hero - tarjouksessa vein kauppaan Ratchet & Clank: Tools of Destructionin sekä Quest for Bootyn, Beijing 2008:n ja Need for Speed: ProStreetin + 69,90 .

Kaikki nuosta peleistä ovat siis PS3 - versioita.

Jaksaiskohan uhrata vielä kaksi peliä tuolle Far Cry 2 - tarjoukselle... Nah, ehkä toivon sitä sitten joululahjaksi tai ostan sen Collector's Editionin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kysymys : Olen menossa itiksen Gamestoppii ennakkotilaamaan Fallout 3 ja Far Cry 2.. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tapauksesta: PGR 3 Sveitsistä ostettu joten kannet ja manuaali on saksaksi. Kielen saa kuitenkin englanniksi. Joten kelpaako se tuosta saksan kielestä huolimatta?

Vaihdossa ei käy Pgr3, King Kong, Prey eikä Rainbow Six vegas, että silleen.
E: Näin ainakin tampereella
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Vaihdossa ei käy Pgr3, King Kong, Prey eikä Rainbow Six vegas, että silleen.
E: Näin ainakin tampereella

Tämän threadin etusivulla ainakin lukee, että ainoat pelit jotka eivät käy ovat: King Kong, Prey ja R6V :eek:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

joo, siks toi editti, mutta tampereella ainakin ilmotettiin näin, kantsii tietty koittaa!
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kannattaa muuten kysästä samalla kun pessin tilaa ni toimitus aika... ilmottivat nimittäin et saapuu vasta heille 30.10.2008... kun muille tulee myyntiin 17.10.2008

Eilen kãvin varaamassa pessin ja väliä joutui maksamaan sen 9,90.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kertokaa kaikki mitä täytyy tietää!
Haluan varata; Far Cry 2 ja Fallout 3.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kertokaa kaikki mitä täytyy tietää!
Haluan varata; Far Cry 2 ja Fallout 3.
Jaa-a, olet varaamassa varmaan xbox 360 versiolle. Ennen kuin menet lähimpään GS kauppaan tarkista että sinun 4 xbox 360 pelit käyvät siihen vaihtotarjoukseen, kun on varmistettu. Mennään sitten kaupan kassalle, anna pelit ja mainitse että haluat hyödyntää sitä ja sitä vaihtotarjousta. ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jaa-a, olet varaamassa varmaan xbox 360 versiolle. Ennen kuin menet lähimpään GS kauppaan tarkista että sinun 4 xbox 360 pelit käyvät siihen vaihtotarjoukseen, kun on varmistettu. Mennään sitten kaupan kassalle, anna pelit ja mainitse että haluat hyödyntää sitä ja sitä vaihtotarjousta. ;)


Joo en mä ihan vajaaälyinen ole mutta itsepähän kysyin. :D

Hitman: Blood Money, NHL 08, Bully: Scholarship Edition & BioShock. + 39,80e = Far Cry 2 & Fallout 3.
Se vielä helpottaa mun oloa että en ehdi saada massia (edes 20e) ennen Far Crytä. Joten se oli sit siinä, mutta Fallout 3 sitten. Onhan sekin jotain (yli 100h pelattavaa)... Mitäs muita pelejä siellä on, onko esimerkiksi Mirror's Edge tai Call of Duty 5: WAW, Fable 2..?

E: Ja pelit joita he eivät ota ovat; 2K pelit, Prey, RBV1, PGR3, PDZ, FIFA RTWC?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos joku käynyt jo Turun liikkeessä hyödyntämässä noita Fallout 3 ja Far Cry 2 tarjouksia? Olisi mukava tietää, ettei sitten tule mitään yllätyksiä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Lips vaihtotarjouksessa vai ei, tullut hiukan sekavaa infoa? Onko aleksilla tai coulrophobicilla tietoa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Joo en mä ihan vajaaälyinen ole mutta itsepähän kysyin. :D

Hitman: Blood Money, NHL 08, Bully: Scholarship Edition & BioShock. + 39,80e = Far Cry 2 & Fallout 3.
Se vielä helpottaa mun oloa että en ehdi saada massia (edes 20e) ennen Far Crytä. Joten se oli sit siinä, mutta Fallout 3 sitten. Onhan sekin jotain (yli 100h pelattavaa)... Mitäs muita pelejä siellä on, onko esimerkiksi Mirror's Edge tai Call of Duty 5: WAW, Fable 2..?

E: Ja pelit joita he eivät ota ovat; 2K pelit, Prey, RBV1, PGR3, PDZ, FIFA RTWC?
Kuten sanoinkin, kannattaa ottaa puhelimella yhteyttä lähimpään gs kauppaan ja varmistaa otetaanko pelit. Mutta alkuperäisessä tarjouksessa on nämä rajoitukset: "X360-pelit Prey, King Kong ja Rainbow Six Vegas (ykkönen) ei oteta."

Blackbull: http://www.gamestop.fi/img/banner1_trade.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom