appelssiini
Member
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)
Ottaakos GameStop enää vastaan Xbox tai Gamecube pelejä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo siis en mä sitä pelkästään sulle laittanut vaan yleensäkkin kaikille jotka tässä topicissa asioivat. Jokatapauksessa, pari sivua kun päästään taas eteenpäin, joku kysyy samanlaisen kysymyksen uudestaan. Ihan sama millon viestiä laittaa tulemaan, joutuu sen laittaa kymmenen kertaa uudestaan. Siksi varmaankin topicin nimi: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)Aah, pahoittelen laiskuuttani, tein juuri toisin, kuin topicissa käsketään. Ekasta viestistähän se vastaus löytyy tuohon Platinum-kysymykseen. Toivottavasti kukaan ei menettänyt kalliita sekunteja tämän tyhmyyden multihuipentuman lukemiseen!
Ajattelin vain ilmoitella, jos joku pähkäilee käyvätkö nuo vanhemmat urheilupelit tähän tarjoukseen. Ainakin siis Kampin Gamestopissa kävivät.
http://www.gamestop.fi/storelocator.asp ja ensimmäinen viesti luulen niin, että se on muuttunut GS kaupaksi.Onko se kampinkin liike nykyään nimeltä GameStop vai onko se vielä EB games? Kun EB gamesin liikkeessä ei ole aina samat kampanja-tarjoukset kuin GS:llä.
http://www.gamestop.fi/storelocator.asp ja ensimmäinen viesti luulen niin, että se on muuttunut GS kaupaksi.
PS. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ostajalla on edelleen se viimeinen veto-oikeus tämän tyyppisissä tarjouksissa ja tätä tukevat ihan lakipykälät.
Nyt on sitten vaihdettu tuo hämäävä 9 --> 0,9 LBP - tarjouksen mainoksessa.
Nyt ei siis ainakaan pitäisi olla mitään epäselvyyksiä.
Kuinkas pitkään tuo tarjous on voimassa tuosta Little Big Planetin ennakko tilauksesta 0,90euroon+ 2 PS3 peliä?
Ja pitäisikö ihan minkä tahansa PS3 pelin siis käydä? (Folklore, Sonic PS3)
Kuinkas pitkään tuo tarjous on voimassa tuosta Little Big Planetin ennakko tilauksesta 0,90euroon+ 2 PS3 peliä?
Ja pitäisikö ihan minkä tahansa PS3 pelin siis käydä? (Folklore, Sonic PS3)
Käsitääkseni ne eivät postita tavaroita. Voit jättää kuittisi jollekin kaverille, joka käy hakee sen kaupasta.Postittavatko ne gamestopista ennakkotilauksen vai pitääkö se noutaa? Tarttis tuo Little Big Planet vaihtotarjous käyttää hyväksi, mutta en ole itse maisemissa silloin, joten pitää delegoida (sekin, tuon ennakkotilauksen tekemisen lisäksi) paremmalle puoliskolle jos postitus ei onnistu.
Jaahas, no ei siinä sitten mitään. Luulin että ne jotenkin nimellä varataan.Käsitääkseni ne eivät postita tavaroita. Voit jättää kuittisi jollekin kaverille, joka käy hakee sen kaupasta.